Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2020 08:24 - Моя личен опит с COVID 19
Автор: germantiger Категория: История   
Прочетен: 4226 Коментари: 0 Гласове:
25

Последна промяна: 18.07.2020 08:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вирус има

Убедих се лично в това

Дали съм вече заразен ще разбера началото на следващата седмица

......

и така:

- ако ви се случи да посетите спешното на Варна / ТРИАЖ ще се убедите, че

- варненските лекари и сестри в спешното са великолепни - поклон

- ще чуете и видите лично вътре как не спират да работят нито за миг

- ще видите маса "братчеди" нагли цигани

- но ще видите и нагли българи - доста

- ще забележите и възпитани, благодарни българи, че и цигани също - браво

- да, чака се понякога много, но това е така защото примерно е 1 ортопед за цяла варна

- същия 1 ортопед или хирург е и за едва ли не цяла североизточна България

- идват линейки и доктора отива там с приоритет, не защото някой ви бави

- телефоните не спират, интеркома не млъква, сестра и доктор се скъсват от работа

- трите имена, телефон за връзка, егн, лична карта и маска, влиза се по един

- може 1 с придружител или дете с родител, но един след анкетата с въпросите за короната

- като влезете веднъж, после не може да излизате когато ви кефне за цигара

- аз не пуша и до сега никога в живота ми не съм посещавал спешно и не съм лежал в болница

СЕСТРИТЕ И ЛЕКАРИТЕ В СПЕШНО НЕ СА ВРАГОВЕ - ТЕ СА ПОМОЩ ЗА ВАС

УВАЖЕНИЕ, РЕСПЕКТ, ВЪЗПИТАНИЕ и ако трябва някой "братчед" да се превъзпита дори

ЛЕКАРИ И СЕСТРИ НЕ СПИРАТ ПО 12 ЧАСА НА СМЯНА И РИСК - чест и почитания

ПОВТАРЯМ - лекарите и сестрите в триаж Варна са изключителни и на ниво

......

- лично видях и слушах голям мъж, който по-късно се установи с корона

- същия се бе превърнал в малко дете - молеше, почти плачеше и не го виня

- не можеше да диша, бе в паника, зщаото както каза това никога не е било в живота му

- мъж планина, канара, но с изтънял глас и в страх, почти ужас

- дядо, който също се оказа в с корона и после разбрах, че в реанимация починал

- не видях изолатора, но видях хора, които пратиха натам и ги посрещнаха

- нагледах се и на доктори като по филми - с шлемове, мушами и няколко таквиа за консилиум

ПОТАРЯМ - ВИРУС ИМА И ТОЙ УБИВА, а че друг в световен мащаб си прави бизнес е друга бира

......

В "ДЕСЕТКАТА":

- установи се, че жена е положителна

- със същата в контакт на първа линия както се казва имаше персонал

- на втора линия аз в контакт с този персонал и не само аз

ЛЕКАРИТЕ ЗАДАВАТ ВЪПРОСИ НА ИНТЕРКОМА - МАСА ГРАЖДАНИ ЛЪЖАТ

ЛЕКАРИТЕ НЕ ДОПУСКАТ В СПЕШНО РИСКОВИТЕ, пращат ги където трябва

ЛЕКАРИТЕ И СЕСТРИТЕ ВЪРШАТ ЕЖЕЧАСНО РИСКОВА РАБОТА

РЪКОПЛЯСКАМ НА ТЕЗИ БГ СЕСТРИ И ЛЕКАРИ

......

КАКВО НАУЧИХ И МИ РАЗЯСНИХА - вероятно няма да е ново за четящите, но все пак:

- бързите тестове на 50% грешат, не са точни, така че една идея спокойно

- писиар тестовете излизат с резултат мисля до 4 дни и те са точни

- ако сте били контактни с доказано заразен - ТЕСТА ВИ Е БЕЗПЛАТЕН

- 14 дни е карантината и то у дома, ако се "обострите" и влошите в болница

- тия 14 са болнични и се плащат, "мястото ви се пази"

- теста е в нос и уста - с тампони или "клечка" за секрет или както там се казва

- безболезнено и бързо става, преглеждат ви в изолатор - това не съм го посещавал

......

ОТНОВО "РЕКАПИТУЛАЦИЯ"

ВАРНЕНСКИТЕ ЛЕКАРИ И СЕСТРИ В СПЕШНОТО СА ВЕЛИКИ

НЕ СПИРАТ, ВОДОВЪРТЕЖ Е ПРИ ТЯХ, ПОКЛОН ПРЕД ТЯХ

за тяхната работа като мои наблюдения мога да направя огромен постинг - наблюдателен съм

възхитен съм от тези сестри и доктори

просто трябва да отговорите на 3-5 въпроса и да натиснете бутона/звънеца на интеркома

има си и камера, не да дърпате вратата като "братчедите"

единственото ми притеснение и страх е за майка ми

......

понеделник - вторник или след това другата седмица ще разбера за мен

хванал ли съм нещо от втора линия, оууу йеее 

и вирус има - и хора мрат

ясно ли е заблудени чикиджии, които отричате това

а заплащането на сестри и доктори убеден съм е нищо за риска който поемат

на финала за трети път - СЕСТРИТЕ И ЛЕКАРИТЕ В СПЕШНОТО НА ВАРНА СА ЗА ПОКЛОН


Тагове:   опит,   вирус,   личен,   пандемия,   корона,   COVID,   ковид,


Гласувай:
27



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4611284
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031