Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2015 21:50 - СЕЛО ТРАПЕИЦА - ПЕРЛА В КОРОНАТА НА ОХРИДСКОТО ЕЗЕРО
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2095 Коментари: 2 Гласове:
14

Последна промяна: 26.05.2015 02:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Посрещнати като скъпи приятели, почерпени с люта ракия и нагостени със страшно вкусна, току-що уловена охридска риба - няколко вида при това, между които клен и мряна. А за червеното винце думи нямам! Само една ще кажа: кавадарка! 
После - разходка по брега на езерото, който тук е осеян с огладени от водата камъчета. (На други места обаче има и пясъчни плажове...)
Бистра вода, смокинови дръвчета, кей за кайчета 
(лодки), кайчета в езерото и по брега, рибарски страсти, кафе макиато (т.е. с мляко) в крайезерното меанче (неголяма механа), езерна прохлада, лек бриз, стръмни улички със стъпала, безбрежна шир между водата и небесата...
Усещате ли обстановката?
Не? 

Тогава я вижте!
........................................

БЪЛГАРИН СЪМ

Българин съм, туй го казвам

пред когото и да щеш

име родно не отказвам

и сега, и занапреж.

 

Български си аз говоря,

откога съм се родил,

друг език и да мърморя,

отсетнѐ съм го учѝл!

--------------------------- 

Това кратко стихотворение от два куплета ни рецитира Стефан от с. Трапейца. 

Все повече стават хората в Македония, които не се страхуват да заявят публично българската си принадлежност, което е страшна заплаха за сръбско-руските интереси и попълзновения, целящи да изкоренят всичко българско по тези стари български земи. 
image

image 
   image     
image  
image

image
  
image
        image  image
    
image

image

 image 

image
  
image

image

image

image

image

image
  
image








Гласувай:
14



1. malchaniaotnadejda7 - Привет, Слави!
26.05.2015 11:15
Приказна красота, наистина. Аз съм била в Охрид, но тук не. Хубави снимки сте направили. Поздрави!
цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Здрасти, Наде! Идвам за втори път и нови места посетих. Стара българска столица.
26.05.2015 12:06
malchaniaotnadejda7 написа:
Приказна красота, наистина. Аз съм била в Охрид, но тук не. Хубави снимки сте направили. Поздрави!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5577548
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52230
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031