Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2010 09:32 - Песен за хората, които четат
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Поезия   
Прочетен: 10131 Коментари: 82 Гласове:
83


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Обичам домове с библиотеки
и изтощени от живота вещи.
Стопаните им —
слаби архитекти
на своите съдби —
четат на свещи.

Те могат и с трохи да поминуват,
но не трохи от чуждите гощавки;
и няма да ги вкамени Везувий
под свойта пепел с камъни във пазва.

Пътували са много
и на място
и могат да живеят, без да пречат.
Когато нейде всички ръкопляскат,
те винаги
са още по-далече. 

Те знаят двеста, но и две им стига.
Не се прицелват, а улучват точно.
Приличат на героите от книга,
която не е втасала за прочит. 

Накрая ще напуснат тази сцена -
те, пълна с неизвестности задача.
И нека тя остане нерешена,
та и богатите
да си поплачат. 

Обичам домове с библиотеки
и изтощени от живота вещи.
Стопаните им —
слаби архитекти
на своите съдби —
четат.

И светят.



Тагове:   обичам,   четат,   хората,


Гласувай:
83



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eli23 - Много е точно,Слави.
17.12.2010 09:38
Благодарности!Весел ден!
цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Аз ти благодаря! Хубав ден и на теб, Ели! )))
17.12.2010 09:43
eli23 написа:
Благодарности!Весел ден!

цитирай
3. andromen - ...Поезия....
17.12.2010 09:45
Този болен въпрос за интелигенцията - да бъде ли водач или да си дреме отстрани, като коректор...
Няма значение - важното е, че си го хванал майсторски!!!
Успех !
цитирай
4. slavimirgenchev1953 - Той е от въпросите, "които никой век не разреши..." (Димчо Дебелянов).
17.12.2010 09:49
andromen написа:
Този болен въпрос за интелигенцията - да бъде ли водач или да си дреме отстрани, като коректор...
Няма значение - важното е, че си го хванал майсторски!!!
Успех !

цитирай
5. galenav - Накрая ще напуснат тази сцена - ...
17.12.2010 09:57
Накрая ще напуснат тази сцена -
те, пълна с неизвестности задача.
И нека тя остане нерешена,
та и богатите
да си поплачат.

Обичам тази поезия!
цитирай
6. sande - Поздрави за хубавото стихотворение!
17.12.2010 09:59
И като съдържание - с мъдра философия, и като изпълнение - написано с финес.
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Благодаря, поздрави и от мен! )))
17.12.2010 10:00
sande написа:
И като съдържание - с мъдра философия, и като изпълнение - написано с финес.

цитирай
8. slavimirgenchev1953 - Радвам се, Галя! Хубав ден с поезия и слънце! )))
17.12.2010 10:06
galenav написа:
Накрая ще напуснат тази сцена -
те, пълна с неизвестности задача.
И нека тя остане нерешена,
та и богатите
да си поплачат.

Обичам тази поезия!

цитирай
9. muhaninja - :)))
17.12.2010 10:36
Онзи, който чете на свещи и жадно поглъща Познанието, е прекрасен архитект на всичко онова, което надживява всяка преходна вещ...
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Така е, Кире! "Слабите" архитекти надмогват материалните неща ;))) Поздрави!)))
17.12.2010 10:42
muhaninja написа:
Онзи, който чете на свещи и жадно поглъща Познанието, е прекрасен архитект на всичко онова, което надживява всяка преходна вещ...

цитирай
11. scarlety - Хубава песен за тези,които четат!:)
17.12.2010 10:50
Съдържанието при теб е винаги на ниво!
Поздравления!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Слави!
17.12.2010 10:50
Чудесно е това стихотворение, защото любимите ми хора са обикновени като дъжда, земята и небето, а всъщност светят. Тържеството на истинските стойности е тяхна родина.

"Когато нейде всички ръкопляскат,
те винаги
са още по-далече."

Още по-далече... Благодаря ти за това! Поздрави!
цитирай
13. slavimirgenchev1953 - Благодаря, Скарлети! Поздрави и от мен! )))
17.12.2010 10:56
scarlety написа:
Съдържанието при теб е винаги на ниво!
Поздравления!

цитирай
14. slavimirgenchev1953 - Нямаше да го напиша, Наде, ако не ги познавах толкова отблизо. За такъв човек бях написал
17.12.2010 10:57
malchaniaotnadejda7 написа:
Чудесно е това стихотворение, защото любимите ми хора са обикновени като дъжда, земята и небето, а всъщност светят. Тържеството на истинските стойности е тяхна родина.

"Когато нейде всички ръкопляскат,
те винаги
са още по-далече."

Още по-далече... Благодаря ти за това! Поздрави!



"...може да ни е близък
само отдалечен."

Поздрави!
цитирай
15. mirandolina - И аз ги обичам !:)))
17.12.2010 11:39
Дом без книги е като тяло без душа ! Поздрави, Слави !:)))
цитирай
16. slavimirgenchev1953 - "Вие сте солта на земята", казва Исус за тях. Поздрави, како Лидия! )))
17.12.2010 11:41
mirandolina написа:
Дом без книги е като тяло без душа ! Поздрави, Слави !:)))

цитирай
17. yotovava - Поздрави от мен!
17.12.2010 12:20
Те могат и с трохи да поминуват,
но не трохи от чуждите гощавки;
и няма да ги вкамени Везувий
под свойта пепел с камъни във пазва.

Валя
цитирай
18. slavimirgenchev1953 - Поздрави и от мен, че светиш! )))
17.12.2010 12:23
yotovava написа:
Те могат и с трохи да поминуват,
но не трохи от чуждите гощавки;
и няма да ги вкамени Везувий
под свойта пепел с камъни във пазва.

Валя

цитирай
19. nicodima - Слави, трогна ми сърцето!
17.12.2010 13:11
Живея точно в такъв дом, но не знам светя ли? : )...
Другите ще кажат, те виждат отстрани!
Поздрави!
цитирай
20. bizcocho - Със събуждането ми да прочета това! ...
17.12.2010 13:17
Със събуждането ми да прочета това! Представяш ли си полета на душата ми? Винаги съм казвала, че съм под щастлива звезда родена. И е така! Винаги в точния момент точното четиво ми е дар от съдбата. За днес е твоето стихотворение! Имах нужда точно от него!
цитирай
21. slavimirgenchev1953 - Въпросът ти е риторичен. Светиш! ))) Продължавай все така! )))
17.12.2010 13:18
nicodima написа:
Живея точно в такъв дом, но не знам светя ли? : )...
Другите ще кажат, те виждат отстрани!
Поздрави!

цитирай
22. slavimirgenchev1953 - Радавм се, Женя! Не забравяй, че приятелите ти мислят за теб; случайности няма. )))
17.12.2010 13:19
bizcocho написа:
Със събуждането ми да прочета това! Представяш ли си полета на душата ми? Винаги съм казвала, че съм под щастлива звезда родена. И е така! Винаги в точния момент точното четиво ми е дар от съдбата. За днес е твоето стихотворение! Имах нужда точно от него!

цитирай
23. анонимен - Прекрасно.
17.12.2010 13:23
Благодаря за това.

Весели празници.
цитирай
24. injir - . . ., , И светят, , със собствена с...
17.12.2010 13:39
...,,И светят,, със собствена светлина. Затова са звезди.:)
цитирай
25. tili - Написал си го за мен
17.12.2010 14:08
и повечето от приятелите ми, Слави.
Благодаря, Поете!:))
цитирай
26. slavimirgenchev1953 - Колкото и нескромно да звучи, знам. Нали такива са и моите приятели. Нашите приятели.
17.12.2010 14:21
tili написа:
и повечето от приятелите ми, Слави.
Благодаря, Поете!:))

цитирай
27. slavimirgenchev1953 - Да, не блестят, а светят. )))
17.12.2010 14:21
injir написа:
...,,И светят,, със собствена светлина. Затова са звезди.:)

цитирай
28. slavimirgenchev1953 - Благодаря! И на вас весели празници. )))
17.12.2010 14:22
анонимен написа:
Благодаря за това.

Весели празници.

цитирай
29. kaprizna1 - Вместо да пиша колко ми е харесало стихотворението,
17.12.2010 16:15
предпочитам да те поздравя с едно изпълнение на Шърли Беси...
Надявам се да ти хареса и да повиши настроението ти....Шърли умее да повдига духа...
12600-я глас съм ти, дано това е на късмет...Поздрави!

http://www.youtube.com/watch?v=O9c_qOpiPSk&feature=related
цитирай
30. slavimirgenchev1953 - За бой съм ;))) Как съм могъл да пропусна! Благодаря ти! Макар че аз трябва да те поздравя!
17.12.2010 16:38
[quote=kaprizna1]предпочитам да те поздравя с едно изпълнение на Шърли Беси...
Надявам се да ти хареса и да повиши настроението ти....Шърли умее да повдига духа...
12600-я глас съм ти, дано това е на късмет...Поздрави!
-------------------------------------------------------

Ще чуя с удоволствие това изпълнение.
Хубава вечер ти пожелавам. )))


цитирай
31. armorica - Може би някога сте сънували моя живот
17.12.2010 17:12
Четях и се разпознавах във всеки ред.
цитирай
32. slavimirgenchev1953 - Просто много хора си приличаме. Благодаря за коментара. )))
17.12.2010 17:14
armorica написа:
Четях и се разпознавах във всеки ред.

цитирай
33. mimayordanova - Много истинско.
17.12.2010 17:43
Много истинско.
цитирай
34. vayaleta - Поздравления, Слави!
17.12.2010 17:54
Прекрасно стихотворение!
цитирай
35. slavimirgenchev1953 - Благодаря, Вили! Радвам се, че ти хареса! )))
17.12.2010 17:56
vayaleta написа:
Прекрасно стихотворение!

цитирай
36. slavimirgenchev1953 - Благодаря, надявам се, че е така, защото мнозина си го "припознават". Поздрави и от мен!
17.12.2010 17:57
mimayordanova написа:
Много истинско.

цитирай
37. анонимен - Хубава е песента ти, поете. . в кн...
17.12.2010 18:00
Хубава е песента ти , поете.. в книгите е истината.
цитирай
38. slavimirgenchev1953 - Те опияняват истински ;)))
17.12.2010 18:02
анонимен написа:
Хубава е песента ти , поете.. в книгите е истината.

цитирай
39. balgarski7vinarki - ne obicham slabi arhitekti i miseria
17.12.2010 18:33
Obicham svetlite prostranstva - neizoshtima vedrina
de moje da se rei dushata
vav mnogometrovata visina
-----------
Nedei da mislish arhitekta,
che toi s proektite dobri
napalnil e dogore Mraza
i frisera, i toi prashti
/ja glei si rabotata ti./- jargon
цитирай
40. slavimirgenchev1953 - Разбрал си половината от бутилката ;))) Това ти е от латиницата. Това са "силни архитекти".
17.12.2010 18:38
balgarski7vinarki написа:
Obicham svetlite prostranstva - neizoshtima vedrina
de moje da se rei dushata
vav mnogometrovata visina
-----------
Nedei da mislish arhitekta,
che toi s proektite dobri
napalnil e dogore Mraza
i frisera, i toi prashti
/ja glei si rabotata ti./- jargon

цитирай
41. monaliza121 - Не могат да живеят без да пречат...
17.12.2010 18:40
Поздравления, Слави!:))
цитирай
42. slavimirgenchev1953 - Благодаря ти, Тинка! Хубава петъчна вечер от мен! )))
17.12.2010 18:43
monaliza121 написа:
Поздравления, Слави!:))

цитирай
43. balgarski7vinarki - Preprochetoh stihotvorenieto i namerih novi neshta
17.12.2010 18:44
Interesna idea- hem svetni , no pak shte izgorish, no vse pak svetni...
Nishto novo pod Slanzeto.To si sveti i gori i se greem vsichki pod negovite luchi, nali?
цитирай
44. slavimirgenchev1953 - Да, нищо ново няма под слънцето. Но има слънце! ))) Поне още 5 млрд. години...
17.12.2010 18:46
balgarski7vinarki написа:
Interesna idea- hem svetni , no pak shte izgorish, no vse pak svetni...
Nishto novo pod Slanzeto.To si sveti i gori i se greem vsichki pod negovite luchi, nali?


цитирай
45. анонимен - !!!!!
17.12.2010 18:51
Чудесно е! Чудесно! Веднага направих асоциация със "Самотният човек" на Борис Христов и други неща, главно лични, и значи ми е Поезия, щом не ме остави безразлична.
Поздрав!
Silver Wolfess
цитирай
46. slavimirgenchev1953 - Да, "той може пепел да яде, но няма да се моли"... Благодаря за коментара! )))
17.12.2010 18:54
анонимен написа:
Чудесно е! Чудесно! Веднага направих асоциация със "Самотният човек" на Борис Христов и други неща, главно лични, и значи ми е Поезия, щом не ме остави безразлична.
Поздрав!
Silver Wolfess

цитирай
47. svoboda64 - Ей, Слави,
17.12.2010 19:27
Приемам и посланието и поантата, но някак не приемам

"Стопаните им —
слаби архитекти
на своите съдби —
"

Може би така изглегда, но е точно обратното... дори и уважаемите архитекти понякога да са забраливили за собствените си планове, и да се опитват да ги синхронизират с "тълпата" (която между впрочем е съставена от индивиди, които не са никога себе си, докато са в нея :)))

Поздрави!
цитирай
48. slavimirgenchev1953 - Нещата не са еднозначни, съгласен съм! Поздрави! )))
17.12.2010 20:37
svoboda64 написа:
Приемам и посланието и поантата, но някак не приемам

"Стопаните им —
слаби архитекти
на своите съдби —
"

Може би така изглегда, но е точно обратното... дори и уважаемите архитекти понякога да са забраливили за собствените си планове, и да се опитват да ги синхронизират с "тълпата" (която между впрочем е съставена от индивиди, които не са никога себе си, докато са в нея :)))

Поздрави!

цитирай
49. kapito - Гледам, че и мен най-после си възпял ...
17.12.2010 20:50
Гледам, че и мен най-после си възпял :)
Аз даже се явявам и един вид провокатор - вече 6 години стоя под Везувий и още не ме е залял да ме вкамени :)
Благодаря ти много, ще си го сложа до тези, дето си ги слагам в рамка и си закачам по стените :)
Поздрав, Истински!
цитирай
50. анонимен - Чудесен стих
17.12.2010 20:54
Това е един от стиховете, заради които обичам да влизам в блог.бг
цитирай
51. slavimirgenchev1953 - Пепел ти на езика! Везувий си е опасен! ;))) Радвам се, че ти хареса, защото е истинско. Хубава вечер!
17.12.2010 21:15
kapito написа:
Гледам, че и мен най-после си възпял :)
Аз даже се явявам и един вид провокатор - вече 6 години стоя под Везувий и още не ме е залял да ме вкамени :)
Благодаря ти много, ще си го сложа до тези, дето си ги слагам в рамка и си закачам по стените :)
Поздрав, Истински!

цитирай
52. slavimirgenchev1953 - Благодаря, удоволстивето е мое!)))
17.12.2010 21:16
анонимен написа:
Това е един от стиховете, заради които обичам да влизам в блог.бг

цитирай
53. анонимен - Slavi,
17.12.2010 21:30
написал си нещо, което ще влезе в учебниците по литература след няколко години.

Съзнаваш ли цялата отговорност, слаб архитекте?!


от едни друг кьопав архитект с богата библиотека ;)

оси4
цитирай
54. slavimirgenchev1953 - С удоволствие ще вляза в твоята библиотека! Все ще издам и аз книжка някой ден ;)))
17.12.2010 21:51
анонимен написа:
написал си нещо, което ще влезе в учебниците по литература след няколко години.

Съзнаваш ли цялата отговорност, слаб архитекте?!


от едни друг кьопав архитект с богата библиотека ;)

оси4

цитирай
55. mamkamu - Много силно!!!
17.12.2010 22:02
Много силно!!!
цитирай
56. slavimirgenchev1953 - Благодаря, мамка му! )))
17.12.2010 22:34
mamkamu написа:
Много силно!!!

цитирай
57. 4aiotgluhar4e - Доживях!
17.12.2010 23:31
Случи се някой да каже добра дума за четящите хора. Красиво при това.
А мислех, бях приела философски, че съдбата ми е да се оправдавам за греха четене.
цитирай
58. slavimirgenchev1953 - Живей все в такъв "грях"!
18.12.2010 05:16
4aiotgluhar4e написа:
Случи се някой да каже добра дума за четящите хора. Красиво при това.
А мислех, бях приела философски, че съдбата ми е да се оправдавам за греха четене.

цитирай
59. aqualia - O! Да четеш скришом...
18.12.2010 09:54
O! Да четеш скришом! Да очакваш да ти се скарат, че си губиш времето...
А ти да твориш в "другия свят" светлина.
Какво удоволствие...
Благодаря ти, Слави, твоята пледоария ме окрили!
цитирай
60. slavimirgenchev1953 - )) Да, това е друг момент от живота. Вазов така се е крил из хамбарите да чете, защото чорбаджи Минчо
18.12.2010 11:46
aqualia написа:
O! Да четеш скришом! Да очакваш да ти се скарат, че си губиш времето...
А ти да твориш в "другия свят" светлина.
Какво удоволствие...
Благодаря ти, Слави, твоята пледоария ме окрили!


е искал да го прави търговец и го побийвал, щом го видел да чете. ;)))
цитирай
61. анонимен - Благодаря за хубавата творба, п...
18.12.2010 11:58
Благодаря за хубавата творба, приятел! Намаляват читателите за сметка на пишещите. Това е заради лъжите към някои хора, че пишели хубаво. Става лошо. Измамените пишат ли, пишат. Няма ли кой да им каже честно да си починат? Тъжно ща, майко, да гледам как много хора са си паднали под нивото, ама пажовете им ги четкат и те публикуват ли, публикуват.
Чакам Човека, който ще е само читател. Пишещите четкат ония, които четкат тях. Грозно, тъжно и лигаво.
цитирай
62. анонимен - Хубав стих
18.12.2010 12:13
Хубаво стихотворение. Защо трябва някой да бъде лъган, че пише добре, или зле? Защо да не може да сподели това, което го вълнува? Писал съм и ще продължавам да го правя, когато имам вътрешна потребност. Естествено, писането в блог.бг, или дори издаването на 20 книги не означава, че някой е непременно талантлив творец. Не разбирам защо се противопоставя добрия читател на читателя, който се опитва да пише, или да споделя впечатленията си от прочетеното. Още повече, че стихът на Слави води в съвсем друга посока.
цитирай
63. анонимен - Хубаво стихотворение. Защо трябва ...
18.12.2010 12:30
анонимен написа:
Хубаво стихотворение. Защо трябва някой да бъде лъган, че пише добре, или зле? Защо да не може да сподели това, което го вълнува? Писал съм и ще продължавам да го правя, когато имам вътрешна потребност. Естествено, писането в блог.бг, или дори издаването на 20 книги не означава, че някой е непременно талантлив творец. Не разбирам защо се противопоставя добрия читател на читателя, който се опитва да пише, или да споделя впечатленията си от прочетеното. Още повече, че стихът на Слави води в съвсем друга посока.


Защото, приятел, хората които четкат приятелите си, защото са им приятели или заради друга услуга, дезориентират другите читатели, които се довяряват на техния вкус. Не винаги добрият автор е добър читател. Невероятно, но факт. Заради такива хора съм се напълнил с глупави книги. Доверих им се. Те ме излъгаха всъщност. За да си пробутват приближените.
Пиши си, човеко, по вътрешна потребност. Уважавам това. Ако ме докоснеш, ще те чета. Не е задължително да пишеш добре. Важно е да пишеш себе си, а не каквото другите искат да видят у теб. Това ми стига да те прочета.
Защо някой трябва да бъде лъган ли? Може да ги е страх от истината или да не си развалят приятелството. Тъпо, но е така.
Стихът на Слави води в една и съща посока. Да се чете непредубедено. С истинно сърце и чисти помисли. Благодаря ти за вниманието!
С възхищение към:
Когато нейде всички ръкопляскат,
те винаги
са още по-далече.
цитирай
64. анонимен - Да
18.12.2010 13:13
Да, тъпо е да четкаш заради услуги, или заслуги.
"Важно е да пишеш себе си, а не каквото другите искат да видят у теб...Да се чете непредубедено. С истинно сърце и чисти помисли. "
Значи така. Излиза, че искреното и непредубедено писане /и четене/ е препоръчително, независимо дали е талантливо, или не. /Поне в рамките на блог.бг/ С което съм 100% съгласен. Както и с цитата.
цитирай
65. nmg - :)
18.12.2010 16:28
Светло е в теб... хармонично... спокойно...
цитирай
66. slavimirgenchev1953 - Винаги си добре дошла! Желая ти хубав ден! )))
19.12.2010 11:30
nmg написа:
Светло е в теб... хармонично... спокойно...

цитирай
67. slavimirgenchev1953 - Писането е себеизразяване. Не боже да се забрани. От друга страна, "най-лоши са искрените стихове" (Оскар Уайлд).
19.12.2010 11:35
анонимен написа:
Да, тъпо е да четкаш заради услуги, или заслуги.
"Важно е да пишеш себе си, а не каквото другите искат да видят у теб...Да се чете непредубедено. С истинно сърце и чисти помисли. "
Значи така. Излиза, че искреното и непредубедено писане /и четене/ е препоръчително, независимо дали е талантливо, или не. /Поне в рамките на блог.бг/ С което съм 100% съгласен. Както и с цитата.


Разбира се, когато става дума за стихове. Разликата между стиховете и поезията е в таланта, откривателството, казването на нещо ново или на нещо старо, но по нов, собствен начин. Не може хубаво стихотворение да бъде написано лошо - с беден език, с неточни в лексикално отношение думи, с повече или по-малко граматически грешки.
Човек трябва да обича повече поезията в себе си, отколкото себе си в поезията (тук перифразирам К. Станиславски). Да се търси слава и известност чрез поезията е смешно, защото ако е истинска, тя е рана; можеш ли да се хвалиш с раните си?
Писал съм цели постинги на тази тема, не ми се иска да се повтарям.
Благодаря ви, че коментирате, макар и анонимно, и се радвам, че сте прочели това стихотворение.
цитирай
68. анонимен - Ето че постепенно
19.12.2010 12:29
стигаме до едно и също нещо, казано по различен начин.
"Човек трябва да обича повече поезията в себе си, отколкото себе си в поезията (тук перифразирам К. Станиславски). Да се търси слава и известност чрез поезията е смешно, защото ако е истинска, тя е рана; можеш ли да се хвалиш с раните си?"
Означава ли това, че фолклорът и анонимните поети, изразили по свой начин неща, които докосват всички, са най-велики? /За фолклора съм писал и е вярно, защото е минал през ситото на времето. Тръгнах точно от идеята, че "Писането е себеизразяване. Не боже да се забрани." И не дай Боже, според хубавия в случая лапсус /не вярвам да е беден език, или слаба граматика/. Себеизразяването е смешно да се забранява, още повече в блог. Смислен е по-скоро апелът ти към повече самовзискателност. Колкото до Оскар Уяйлд, той е цар на парадокса. Няма по-искрен текст от "Портретът на Дориан Грей".
цитирай
69. slavimirgenchev1953 - "Портретът на Дориан Грей" е роман. Уайлд твърди, че искрените стихове са лоши. И в много отношения е прав.
19.12.2010 16:38
анонимен написа:
стигаме до едно и също нещо, казано по различен начин.
"Човек трябва да обича повече поезията в себе си, отколкото себе си в поезията (тук перифразирам К. Станиславски). Да се търси слава и известност чрез поезията е смешно, защото ако е истинска, тя е рана; можеш ли да се хвалиш с раните си?"
Означава ли това, че фолклорът и анонимните поети, изразили по свой начин неща, които докосват всички, са най-велики? /За фолклора съм писал и е вярно, защото е минал през ситото на времето. Тръгнах точно от идеята, че "Писането е себеизразяване. Не боже да се забрани." И не дай Боже, според хубавия в случая лапсус /не вярвам да е беден език, или слаба граматика/. Себеизразяването е смешно да се забранява, още повече в блог. Смислен е по-скоро апелът ти към повече самовзискателност. Колкото до Оскар Уяйлд, той е цар на парадокса. Няма по-искрен текст от "Портретът на Дориан Грей".


"...стигаме до едно и също нещо, казано по различен начин." Не си спомням да сме започвали нещо, за да стигаме ;))) Не ми се води разговор с анонимни.

цитирай
70. анонимен - Весели и щастливи празници, Слави!:)
19.12.2010 17:33
http://www.youtube.com/watch?v=K-ncpxoxOfE
Вострото:)
цитирай
71. анонимен - За името
19.12.2010 17:47
"All Bad Poetry Is Sincere" означава нещо малко по-различно от предложения превод. Започнахме разговор. На това място, както можеше да бъде и на всяко друго. По тема, повдигната от стихотворението.
Извинявам се, нямам регистрация тук, но не мисля, че това е повод на дъба нападан.
Поздрави и весели празници,
Валентин Ангелов
цитирай
72. veselinvalev - От един читател
19.12.2010 17:53
Страхотно стихотворение, Слави! Творба с истинско послание и с афористична поанта във всяко четиристишие. Това само ти го можеш.

цитирай
73. slavimirgenchev1953 - Благодаря, Вострото! Весели празници и на теб! )))
19.12.2010 18:10
анонимен написа:
http://www.youtube.com/watch?v=K-ncpxoxOfE
Вострото:)

цитирай
74. slavimirgenchev1953 - Няма никакви нападки, г-н Николов. Вие почнахте разговор с друг участник, а аз се намесих.
19.12.2010 18:12
анонимен написа:
"All Bad Poetry Is Sincere" означава нещо малко по-различно от предложения превод. Започнахме разговор. На това място, както можеше да бъде и на всяко друго. По тема, повдигната от стихотворението.
Извинявам се, нямам регистрация тук, но не мисля, че това е повод на дъба нападан.
Поздрави и весели празници,
Валентин Ангелов

цитирай
75. slavimirgenchev1953 - Веско, благодаря! Радвам се, че ме навестяваш. Бъди здрав!
19.12.2010 18:13
veselinvalev написа:
Страхотно стихотворение, Слави! Творба с истинско послание и с афористична поанта във всяко четиристишие. Това само ти го можеш.


цитирай
76. анонимен - Чудесно
19.12.2010 22:30
Чудесно е, че няма нападки. Защото аз упражнявам правото си да се изкажа, докато не ми бъде отнето. То. Последно ще попитам, г-н Слави, защо презиращите славата и известността поети не пишат без-именно? Не е ли това лицемерие и двуличност? Не се заяждам. Демонстрирам докъде можем да стигнем, ако злоупотребяваме с красивите думи. Игнорирайте това изказване.
цитирай
77. slavimirgenchev1953 - Много е просто: не са анонимни.
19.12.2010 23:10
анонимен написа:
Чудесно е, че няма нападки. Защото аз упражнявам правото си да се изкажа, докато не ми бъде отнето. То. Последно ще попитам, г-н Слави, защо презиращите славата и известността поети не пишат без-именно? Не е ли това лицемерие и двуличност? Не се заяждам. Демонстрирам докъде можем да стигнем, ако злоупотребяваме с красивите думи. Игнорирайте това изказване.

цитирай
78. анонимен - Нито
20.12.2010 21:20
Нито особено самоотвержени.
цитирай
79. danjelly - :)
20.12.2010 21:59
Наздраве, поете...За светенето...
цитирай
80. slavimirgenchev1953 - Наздраве! За светенето! )))
20.12.2010 23:29
danjelly написа:
Наздраве, поете...За светенето...

цитирай
81. izvorche - поздрави
22.12.2010 08:34
хареса ми, че и книгата втасва като хляб :), а иначе, ще припомня Далчев
Пред мен е книгата разлистена– и дене и нощя,
все сам, аз не познавам хората, не зная и света...

....


до мен ти не достигна никога, о зов на любовта
и аз загубих зарад книгите живота и света.


Все пак по-добре да има хубава книга в ръка, отколкото само и единствено отворен монитор :)
цитирай
82. slavimirgenchev1953 - Книгата е като любовта. Можеш да си легнеш с нея, а с компютъра - не. Хубав ден! )))
22.12.2010 08:45
izvorche написа:
хареса ми, че и книгата втасва като хляб :), а иначе, ще припомня Далчев
Пред мен е книгата разлистена– и дене и нощя,
все сам, аз не познавам хората, не зная и света...

....


до мен ти не достигна никога, о зов на любовта
и аз загубих зарад книгите живота и света.


Все пак по-добре да има хубава книга в ръка, отколкото само и единствено отворен монитор :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5602076
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52264
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930