Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2015 09:00 - ПОРЕДНО ПРЕБРОЯВАНЕ НА ЧЕНГЕТАТА
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Поезия   
Прочетен: 6170 Коментари: 24 Гласове:
16

Последна промяна: 07.10.2015 09:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Помпадур пише любовни стихотворения

Има за всеки влак
пътници, както хора
има за всичко; знак
само чакат отгоре.

Чувствахме ги 
преди,
а пък сега 
              ги виждаме:
плуват в свои води,
пламенно каканижат.

Някакъв нов 
кроеж
им се върти в главите.
Като мухи на леш 
яростно пак
налитат.

Да се състави план 
не е въпрос 
на доблест. 
Който 
има талант, 
няма нужда от Гьобелс. 

Той ще подмине с присмех 
сметките им несносни 
като любовни стихове, 
писани 
от доносник. 



Гласувай:
16



1. getmans1 - За съжаление В. Станков премина границата грубо и директно ...
07.10.2015 10:22
Още от самото начало разбрах намеците ти но не ми се искаше да вземам страна в една материя от която разбирам до толкова, че да кажа „харесва ми или не ми харесва“.
Така и не мога да разбера има ли творчеството му нужда от този фалш?
цитирай
2. getmans1 - Гледай какво пък се появило ...
07.10.2015 10:37
нощес по първи петли:

blakcpredator - blackpredator ...

http://blakcpredator/zabavlenie/2015/10/07/edna-kysno-deflorirana-istina.1397356

Баси и шизофренията дет настана в блог.бг, същинска лудница!

И тука няма разлика натюрела както при „kolevm35“ и „kolevn35“
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Очевидно има нужда човечето. Както пише Ивайло Диманов (който също ми е политически опонент, впрочем),
07.10.2015 11:31
getmans1 написа:
Още от самото начало разбрах намеците ти но не ми се искаше да вземам страна в една материя от която разбирам до толкова, че да кажа „харесва ми или не ми харесва“.
Така и не мога да разбера има ли творчеството му нужда от този фалш?


"Но днеска за победата над злото/ не е достатъчно да си поет."
цитирай
4. slavimirgenchev1953 - Нека вият като койоти в мъгла. )))
07.10.2015 11:32
getmans1 написа:
нощес по първи петли:

blakcpredator - blackpredator ...

http://blakcpredator/zabavlenie/2015/10/07/edna-kysno-deflorirana-istina.1397356

Баси и шизофренията дет настана в блог.бг, същинска лудница!

И тука няма разлика натюрела както при „kolevm35“ и „kolevn35“

цитирай
5. vmir - "любовни стихове, писани от доносник"
07.10.2015 11:51
10x!!!

Светна ми защо дори изящните стихоплетства понякога са ме отвращавали с неуместния си или непремерен патос. Нечистата душа се разпознава по липсата на мяра. Стихоплетци много, но адекватността е рядко срещано умение, което доносниците изглежда безвъзвратно губят.

Поздрави!
цитирай
6. sestra - Да не прозвучи много тежко,
07.10.2015 12:03
но етиката е естетика на мислите и поведението. Без мяра не се получава. И този въпрос е изчистен много преди днес. И параметри си има и всичко.
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - На имитаторите и съчинителите на поезия им липсва съдбовността. Всичко им е измислено.
07.10.2015 12:05
vmir написа:
10x!!!

Светна ми защо дори изящните стихоплетства понякога са ме отвращавали с неуместния си или непремерен патос. Нечистата душа се разпознава по липсата на мяра. Стихоплетци много, но адекватността е рядко срещано умение, което доносниците изглежда безвъзвратно губят.

Поздрави!

цитирай
8. slavimirgenchev1953 - Както е казал Антон Павлович, "у човека всичко трябва да бъде прекрасно: и лицето, и дрехите, и душата, и мислите."
07.10.2015 12:07
sestra написа:
но етиката е естетика на мислите и поведението. Без мяра не се получава. И този въпрос е изчистен много преди днес. И параметри си има и всичко.

цитирай
9. alibaba4 - Славе
07.10.2015 12:43
какъвто и да е Валери съгласен ли си Рустама да ти приглася?
цитирай
10. анонимен - какъвто и да е Валери съгласен ли си ...
07.10.2015 13:06
alibaba4 написа:
какъвто и да е Валери съгласен ли си Рустама да ти приглася?

ей,пич, нали постинги за сваляне на бана на славето пишеше бе, сега облизваш чучелото ли, толков си жалък.

защо не поискаш бан и за това вонящо чучело, м, не беше достатъчно модераторите да му трият постинга, а да му сложат бан, за да има справедливост.
деба и чуделраста

слави, пиши до админите и искай бан та да спасиш блога от тоя маниак
вчера му взеха грамотите, ако така му ги вземат, тоя урод ще се измете сам от тук че няма да си гледа мутрата на първа


и снощи не беше писала иличе, а тоя
Щпендел, който й има паролата и влиза в нейния профил


бан за чучелото111111111111111111
цитирай
11. alibaba4 - Полигоре
07.10.2015 13:38
никого не облизвам. КазАл съм на Станков кво мислА за него след кат съ присламчи към русофилите.
Сал предупреждавам Славето да внимава с тия дет към него съ присламчват.
цитирай
12. анонимен - никого не облизвам. КазАл съм на ...
07.10.2015 13:58
alibaba4 написа:
никого не облизвам. КазАл съм на Станков кво мислА за него след кат съ присламчи към русофилите.
Сал предупреждавам Славето да внимава с тия дет към него съ присламчват.



Нямам честта да знам кой е тоя полигор, а ти зададох въпрос - не е ли редно да има еднакъв аршин към блогърите и така както славито има бан, да има бан и чучелото, втори въпрос - нормално ли е тоя да се помпи всеки ден и не е ли пълна шизофрения, трети въпрос - нормално ли е да го имат за недосегаем и да не го банват, след като за такова поведеие. нападки срещу блогъри, самопомпане и самокоментиране вече му беше наложен бан

не ме вълнува рустам, а фактите

не ти ли е по-чистичко сега в блога когато тоя шпендел не се пъчи на първа
цитирай
13. slavimirgenchev1953 - Бих искал да ми приглася политически, но не би. Прави му чест обаче, че въпреки че са единомишленици
07.10.2015 14:09
alibaba4 написа:
какъвто и да е Валери съгласен ли си Рустама да ти приглася?


със споменатото от теб лице, той не се поколебава да нарече нещата с истинските им имена. Така е по-достойно, отколкото да си затваря очите пред художествената му несъстоятелност и да го хвали, както правят някои.
цитирай
14. slavimirgenchev1953 - Не съм им писал и няма да им пиша по такъв повод. Нека му се смеят на акъла.
07.10.2015 14:11
анонимен написа:
alibaba4 написа:
какъвто и да е Валери съгласен ли си Рустама да ти приглася?

ей,пич, нали постинги за сваляне на бана на славето пишеше бе, сега облизваш чучелото ли, толков си жалък.

защо не поискаш бан и за това вонящо чучело, м, не беше достатъчно модераторите да му трият постинга, а да му сложат бан, за да има справедливост.
деба и чуделраста

слави, пиши до админите и искай бан та да спасиш блога от тоя маниак
вчера му взеха грамотите, ако така му ги вземат, тоя урод ще се измете сам от тук че няма да си гледа мутрата на първа


и снощи не беше писала иличе, а тоя
Щпендел, който й има паролата и влиза в нейния профил


бан за чучелото111111111111111111

цитирай
15. slavimirgenchev1953 - Рустам се похвали, че ме е докладвал за блога парасол. Няма да се присламчи. Нито пък ще си променя позициите
07.10.2015 14:13
alibaba4 написа:
никого не облизвам. КазАл съм на Станков кво мислА за него след кат съ присламчи към русофилите.
Сал предупреждавам Славето да внимава с тия дет към него съ присламчват.


по големите проблеми и теми на времето.
цитирай
16. getmans1 - Къде вижда този облизване не знам, но явно нито тебе чете нито мен ...
07.10.2015 17:29
alibaba4 написа:
никого не облизвам. КазАл съм на Станков кво мислА за него след кат съ присламчи към русофилите.
Сал предупреждавам Славето да внимава с тия дет към него съ присламчват.


... а аз, съм поставял въпроса с БАН-а на Парасол и Андрешко не само в мои постинги а и в мои коментари под други постинги, познай колко подкрепа съм получил?!?
цитирай
17. getmans1 - Опа-а, забравих ...
07.10.2015 17:33
...Някои станаха много смели, едва след като Инвестора предприе нещичко по въпроса.
На умряло куче нож вадят!
цитирай
18. slavimirgenchev1953 - Отдавна настояваш за тоя пусти бан, ама на - правят се на дръж ми каскета.
07.10.2015 17:46
getmans1 написа:
alibaba4 написа:
никого не облизвам. КазАл съм на Станков кво мислА за него след кат съ присламчи към русофилите.
Сал предупреждавам Славето да внимава с тия дет към него съ присламчват.


... а аз, съм поставял въпроса с БАН-а на Парасол и Андрешко не само в мои постинги а и в мои коментари под други постинги, познай колко подкрепа съм получил?!?

цитирай
19. анонимен - за жалост инвестора предприе нещо крайно недостатъчно
07.10.2015 17:47
getmans1 написа:
...Някои станаха много смели, едва след като Инвестора предприе нещичко по въпроса.
На умряло куче нож вадят!



изтриха постинга на чучелото и му свалиха грамотите на предния, но ако кликнеш на раздел поезия, ще видиш мутрата на чучелото поне 10 пъти с напомпаните постинги със самокоментарите от селена 1 чоскис и фавн 55 плюс с тези на иличе , чийто профил ползва.

писал съм 5 пъти до блог бг да не допускат тоя маниак да се гаври с тях и да му вземат грамотите, глас в пустиня.

а бе що никой не подкрепя предложението ми чучелото да получи бан като славе, м
цитирай
20. slavimirgenchev1953 - Не знам, на мен ми е все едно. Маниаците не ме вълнуват. Тук става въпрос за политика на блога.
07.10.2015 18:07
анонимен написа:
getmans1 написа:
...Някои станаха много смели, едва след като Инвестора предприе нещичко по въпроса.
На умряло куче нож вадят!



изтриха постинга на чучелото и му свалиха грамотите на предния, но ако кликнеш на раздел поезия, ще видиш мутрата на чучелото поне 10 пъти с напомпаните постинги със самокоментарите от селена 1 чоскис и фавн 55 плюс с тези на иличе , чийто профил ползва.

писал съм 5 пъти до блог бг да не допускат тоя маниак да се гаври с тях и да му вземат грамотите, глас в пустиня.

а бе що никой не подкрепя предложението ми чучелото да получи бан като славе, м


Като са приели правила, нека ги прилагат. Само че явно някой им оказва въздействие.
цитирай
21. getmans1 - Честно и открито, на другото му казвам доноси ...
07.10.2015 19:03
анонимен написа:
getmans1 написа:
...Някои станаха много смели, едва след като Инвестора предприе нещичко по въпроса.
На умряло куче нож вадят!



изтриха постинга на чучелото и му свалиха грамотите на предния, но ако кликнеш на раздел поезия, ще видиш мутрата на чучелото поне 10 пъти с напомпаните постинги със самокоментарите от селена 1 чоскис и фавн 55 плюс с тези на иличе , чийто профил ползва.

писал съм 5 пъти до блог бг да не допускат тоя маниак да се гаври с тях и да му вземат грамотите, глас в пустиня.

а бе що никой не подкрепя предложението ми чучелото да получи бан като славе, м


.... Срещу помпадурите дето ми правят мръсно така:

http://getmans1.blog/politika/2015/09/28/sled-vip-brother-eto-neshto-za-razmisyl-za-nashiia-si-big-br.1395258

.... Срещу доносниците така: /един от малкото примери/

http://blogbg.blog/drugi/2015/09/30/novi-pravila-za-moderaciia-na-potrebitelski-postingi-v-saita.1395721

... Забравяме още един профил затрит по доноси, Сурвакар 07
цитирай
22. apostapostoloff - Кагебешникът е с нежна, изящна и
13.10.2015 05:55
крехка душевност. Той разбира езика на птичките, на пчеличките и на малките тревички. Той долавя най- съкровените трепети на женската душа. Да му таковаш онаковата.
цитирай
23. slavimirgenchev1953 - Накратко речено, душата му е слон. )))
13.10.2015 10:11
apostapostoloff написа:
крехка душевност. Той разбира езика на птичките, на пчеличките и на малките тревички. Той долавя най- съкровените трепети на женската душа. Да му таковаш онаковата.

цитирай
24. slavimirgenchev1953 - Той е Хвалиери Нестанков.
31.01.2016 22:26
getmans1 написа:
Още от самото начало разбрах намеците ти но не ми се искаше да вземам страна в една материя от която разбирам до толкова, че да кажа „харесва ми или не ми харесва“.
Така и не мога да разбера има ли творчеството му нужда от този фалш?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5577185
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52230
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031