Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2017 07:00 - АВТОПОРТРЕТ СЪС СЪЛЗА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5801 Коментари: 18 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... поболя се лятото – и легна 
върху хълма с жълтите треви, 
дюлята прегърна го последна 
и му каза: – Карай да върви!

Мушмулата кротичко закапа, 
тихо пожела му: – Прав ти път! – 
и напълни старата му капа 
с меките си капчици дъждът.

Косерче прощално му подсвирна. 
Облаците скубеха бради. 
Тихата мъглица с дъх на смирна 
в своя благ саван го прикади.

Нейде – откъм вехтата кория, 
дъх на мъх и шума се поде. 
И – заточен сякаш на белгия, 
остър вятър взе да ме боде.

Шмугнах се на завет във шубрака – 
пътниче от дол през рид – на рът...
Беше ден, във който си поплаках, 
и поех след лятото на път.

12 септемврий 2017 г. 
гр. Варна, 10, 35 ч.

    



Гласувай:
30


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Третият помияр за днес:
14.09.2017 08:22
Това е третият множествено разкроен канибалоиден полигорален тъпоидале кретеноид, който се изсра на метеното днес:

08:21 - 4huddovi6teto

Давай, Полигоралчо, до довечера още може! След теб иде вмирисаната на хламидии ялова бездетка от Зона Б-18! :-)))))))))))

Чу
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - 09:03 - rosiela
14.09.2017 09:07
Без коментар.
Чу
цитирай
3. yotovava - Много надрусани полигори са минали ...
14.09.2017 09:29
Много надрусани полигори са минали днес рано-рано, Валери.
цитирай
4. yotovava - Явно Кръстовден им действа като ...
14.09.2017 09:29
Явно Кръстовден им действа като сребърен куршум на вампири.
цитирай
5. yotovava - а стихотворението - от хубаво по...
14.09.2017 09:30
а стихотворението - от хубаво по-хубаво
цитирай
6. yotovava - ама може ли една самотна ялова круша ...
14.09.2017 09:31
ама може ли една самотна ялова круша дивачка да разбере от поезия, то само в люлю май я изтрайват :)))))))))))))))))))
цитирай
7. yotovava - та да си дойдем на думата - Велик си. ...
14.09.2017 09:31
та да си дойдем на думата - Велик си. :))))))))))))))))))
цитирай
8. yotovava - И не само велик - Божествен си :))...
14.09.2017 09:32
И не само велик - Божествен си :))))))))))))))))
цитирай
9. yotovava - Александрийски фар в мъглявините ...
14.09.2017 09:34
Александрийски фар в мъглявините на далечни галактики.
цитирай
10. yotovava - Родоски колос в поезията :)))))...
14.09.2017 09:35
Родоски колос в поезията :)))))))))))))))
цитирай
11. favn56 - Наздраве, Валери, нека се пукат ...
14.09.2017 10:29
Наздраве, Валери, нека се пукат копуците.
цитирай
12. iia - https://www.vbox7.com/play:f1a8639a
14.09.2017 11:00
Автопортрет със светкавици

Защото свикнах да рисувам с въглени изнервената си глава
под дрезгавия блясък на светкавици,
сега се разпродавам на автопортрети -
портретче тук, портретче там.
Поетче тук.
Поетче там.
Красивичко. И умничко. За показ.
А в нощите, когато Бог разтърсваше
разтресен от мигрена череп,
не помните ли колко ви крещях -
купете си измислените ми слънца,
купете си измислените ми слънца,
заради вас съм ги изтръгвал с безнадежден форцепс
от тъмните утроби на Вселената,
прехвърлял съм ви ги по фосфорните гърбове на рибите
през синкавите синори на хоризонтите -
за да ви милват, ако няма кой.
О, колко страшно е, че няма кой
да ни помилва с топлите си длани.
И няма кой пияния художник да нахрани.
На жежката му гръд да тури лед.
Купете си един автопортрет.
Рисунка с въглен.
Умира ли поет,
в небето ангелите бият барабани.

днес го открих
и толкова много харесах
че чак разпространих

трябва да си без душа
за да не го харесаш
така мисля

добри
и
смирени
пред
кръста
господен
амин!

Вече две поетеси не можаха да го преглътнат
и коментарът ми беше изтрит.
Пишат за любов и човечност, ходят по църкви и
палят свещи все напътстват и "акъл" раздават а
не могат с ръка на сърцето
да кажат честно
на колегата си :
"добър си!"
ия


цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Автопортрет със светкавици ...
14.09.2017 13:42
iia написа:
Автопортрет със светкавици

Защото свикнах да рисувам с въглени изнервената си глава
под дрезгавия блясък на светкавици,
сега се разпродавам на автопортрети -
портретче тук, портретче там.
Поетче тук.
Поетче там.
Красивичко. И умничко. За показ.
А в нощите, когато Бог разтърсваше
разтресен от мигрена череп,
не помните ли колко ви крещях -
купете си измислените ми слънца,
купете си измислените ми слънца,
заради вас съм ги изтръгвал с безнадежден форцепс
от тъмните утроби на Вселената,
прехвърлял съм ви ги по фосфорните гърбове на рибите
през синкавите синори на хоризонтите -
за да ви милват, ако няма кой.
О, колко страшно е, че няма кой
да ни помилва с топлите си длани.
И няма кой пияния художник да нахрани.
На жежката му гръд да тури лед.
Купете си един автопортрет.
Рисунка с въглен.
Умира ли поет,
в небето ангелите бият барабани.

днес го открих
и толкова много харесах
че чак разпространих

трябва да си без душа
за да не го харесаш
така мисля

добри
и
смирени
пред
кръста
господен
амин!

Вече две поетеси не можаха да го преглътнат
и коментарът ми беше изтрит.
Пишат за любов и човечност, ходят по църкви и
палят свещи все напътстват и "акъл" раздават а
не могат с ръка на сърцето
да кажат честно
на колегата си :
"добър си!"
ия



Няма и да ти го пуснат коментара, чедо.
Знам ги какви "поетеси" са.
Яловици в живота, бездетки в литературата.
Благодаря.
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Много надрусани полигори са минали ...
14.09.2017 13:42
yotovava написа:
Много надрусани полигори са минали днес рано-рано, Валери.

Идват като на черква по Кръстовден.
Чу
цитирай
15. iia - да,
14.09.2017 15:03
не са готини може би
старостта ги е направила злобни

прави ми впечатление че робуват
на мнението на гилдията ви
общо взето има нещо много гнило
и разлагащо се
кофти отношения

а аз когато за първи път прочетох
стихотворението на Петьофи
"Лудият" изпитах един възторг
от написаното
сега по същия начин прочетох
след това още веднъж
и идейният замисъл изплува

продавач на надежда

ия
цитирай
16. nalia - Любовта тук е сълза с всичките цветове на дъгата, Чу,
14.09.2017 18:00
не е:
Изобилие речно на неспящ метатрон.
Инвокация вечна на отключен синхрон.

Дела Р да няма предвид диагностичния апарат Метатрон във Варна:)
цитирай
17. iia - :)
14.09.2017 18:24
хайде да не сме голословни
аз съм читател
чета едно хубаво твое стихотворение, г-н Станков
и го споделям в блога с Росица, Дела и Виолета
росица веднага го изтри, виолета го пусна
а дела го изтри но написа коментар че е чалга и без идея,
а освен това ме обвини че аз съм го изтрила за да правя интриги
между поетите

а ето сега едно нейно стихотворение което за мен е вмирисано на нафталин
и с тези чужди думи, на килограм, дори ме отблъсква

Любовта

Любовта не е болка, ни вихрен екстаз,
не е драма и горкост, не е в ничия власт.
Любовта е спокойна, безценна и в свят,
в който чудно-достоен е животът благат.

Любовта-синергия e смислен оброк.
Тя е Стълба в небето и целувка от Бог.
Изповядвана заедност, свят кръгозор.
Любовта е свободна от всеки затвор.

Любовта е монада сградила света.
Тя е извор на радост, алхимика в гръдта.
Изобилие речно на неспящ метатрон.
Инвокация вечна на отключен синхрон.

ако това е поезия от класа а твоето е чалга
то аз наистина нищо не разбирам от
поезия

колкото до бира скара и сръбска музика
любопитно ми е но не съм ходила до сега
в сръбско
освен това аз съм толкова фина че почти съм на фотосинтеза
колкото и да и се иска на дела да съм груба мъжкарана
жалко за хубавото стихотворение толкова помия ми се изля
на главата заради това че го споделих!
сори, чч!
ия
цитирай
18. vedrina - !!!
16.09.2017 14:21
Есента се задава...!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9343817
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031