Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2015 08:32 - Гари Каспаров директно обвини Кремъл за убийството на Немцов
Автор: vidirin Категория: Политика   
Прочетен: 3664 Коментари: 0 Гласове:
28

Последна промяна: 01.03.2015 08:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image



"Съкрушен съм от новината за бруталното убийство на моя дългогодишен опозиционен колега Борис Немцов. Застрелян 4 пъти - по един куршум за всяко от децата, които оставя".

Това написа в профила си в Туитър минути след съобщението за убийството на Немцов в Москва опозиционният лидер и бивш световен шампион по шахмат Гари Каспаров.

"Той преследваше всяка неправда и разкриваше истината за милиардите и кражбите на Путин. Той не им остави шанс да забравят за престъпленията си и те го накараха да замлъкне", коментира Каспаров пред buzzfeed.

"Убиецът е стрелял хладнокръвно в гърба. Това не е обир. Това е по-горна степен. Няма логична причина да бъде убит освен желанието да режима да го премахне", продължи шампионът.

В профила си в Туитър Гари Каспаров написа още, че по ирония на съдбата Борис Немцов не е искал още една революция.

"Аз бях по-радикален. И постоянно му казвах "Безсмислено е да правим избори, режимът няма да се промени по този начин".

"Мащабът на Борис вече не беше удобен на Русия. Той винаги вярваше, че може да промени страната отвътре и без насилие. Но от 2012 година насам аз не бях съгласен с него", написа още Каспаров.

"Когато спорехме, Борис ми казваше, че съм припрян, че в Русия трябва да живееш дълго, за да видиш промяна. Той вече никога няма да я види.

Нека почива в мир!"

Източник






Гласувай:
28



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vidirin
Категория: Политика
Прочетен: 124577
Постинги: 11
Коментари: 101
Гласове: 701
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031