Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2015 22:10 - БЪЛГАРСКИТЕ РУСОФИЛИ - ОБИКНОВЕНИ КОМУНЕТА
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Политика   
Прочетен: 4310 Коментари: 19 Гласове:
12

Последна промяна: 21.03.2015 22:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Слафоризми
"Не може хем да си русофил, хем да милееш за българщината."
Слев Толстой
...............................


image

Няма как да се скрие една простичка истина: всички, които страдат по Русь немита (която не можело да се понимае, та затова в нея трябвало только да се вярва, според Ф. Тютчев), са прости или "сложни" гласоподаватели на БКП/БСП.
И понеже сега циганските гласове са насочени основно към ДПС, на другариата песента му е изпята.

Това ще бъде сериозен знак за дългоочаквания от всички демократи край на комуниата и пълно скъсване с днешна фашизирана Раша. Защото загрижеността и плачът им за тяхната северна любима е право пропорционална на мечтата им за връщането на цоциализма по света и у нас. 

Няма да има такъв филм, друзья...
 

ПЪТУВАЩИЯТ ЦИРК СЕ ПОДГОТВЯ ЗА МЕСТНИТЕ ИЗБОРИ Главен циркмайстор Михаил Комиков

image



Гласувай:
16



1. slavimirgenchev1953 - Ба Ли Го. )))
21.03.2015 22:21
анонимен написа:
А бе ,кой е тоз Идиот Прост с Помпата ?
22:03
За теб Жени нема ли ,бе ГОГА???

Последни 20 регистрирани посетителя

22:00 - merlin68
21:55 - freeoldmen

цитирай
2. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
21.03.2015 23:12
Какво му обяснявате на Венцивалери? И аз отначало помислих, че е по-различен от другите в хейтърската им групичка, но очевидно не е така.

Значи Ангелина била злобна – тя, която не е нападала никого и избягва всякакви конфронтации. Понякога отговаря на нападки, което е нейно право, но дори от него невинаги се възползва.

В същото време “добри са” Икономиста и Блекпредатор, които влизат в Hета за да обиждат невинни хора. /!!!!!!!!/.

Това просто не се нуждае от коментар. Когато един човек не разбира значението на най-обикновени думи, значи няма смисъл да се обсъжда с него нито политика, нито спорт, нито изкуство, нито каквото и да било друго. Подарете му речник за първите стъпки в общуването.

Бати ненормалниците!

Фундаменталните истини не са въпрос на лични гледна точка. Те се подразбират. Ако редовно казваш на черното бяло, не се чуди, че никой не ти вярва.

Писна ми от изкуфели червени дъртофелници в Blog.bg! Hе само пишките им са меки, но и мозъчните клетки са измрели. Няма смисъл да се обсъжда с тях каквото и да било. Щом според тях да обиждаш е добронамерено, а да не обиждаш е злобно, то тогава не се чудете, че защитават престъпник като Путин и смятат, че невинните репресирани преди 1989г са извършили нещо нередно.

После защо Ангелина не им пускала коментарите. Дай пък да им ги пуска! Търпя ги достатъчно, ама търпението й се изчерпа и затова получиха червен картон. Hа няколко човека предложих да демонстрирам какво очакват от нея – ще им хвърля по един здрав пердах, а те за благодарност ще ме поканят в дома си, ще ме нахранят, напоят, па и свирка ще ми направят, а за капак ще ми платят, че съм ги изтърпял. Hито един не се съгласи. Точно същото искат от Ангелина и се чудят защо няма да стане.

Не си губете времето! С лъжци няма смисъл да се спори.

цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Да. Това беше за последно. Те са си чисти камунисти. Русия е последната им надежда комунизмът да се върне.
22.03.2015 00:01
tutankhamon661 написа:
Какво му обяснявате на Венцивалери? И аз отначало помислих, че е по-различен от другите в хейтърската им групичка, но очевидно не е така.

Значи Ангелина била злобна – тя, която не е нападала никого и избягва всякакви конфронтации. Понякога отговаря на нападки, което е нейно право, но дори от него невинаги се възползва.

В същото време “добри са” Икономиста и Блекпредатор, които влизат в Hета за да обиждат невинни хора. /!!!!!!!!/.

Това просто не се нуждае от коментар. Когато един човек не разбира значението на най-обикновени думи, значи няма смисъл да се обсъжда с него нито политика, нито спорт, нито изкуство, нито каквото и да било друго. Подарете му речник за първите стъпки в общуването.

Бати ненормалниците!

Фундаменталните истини не са въпрос на лични гледна точка. Те се подразбират. Ако редовно казваш на черното бяло, не се чуди, че никой не ти вярва.

Писна ми от изкуфели червени дъртофелници в Blog.bg! Hе само пишките им са меки, но и мозъчните клетки са измрели. Няма смисъл да се обсъжда с тях каквото и да било. Щом според тях да обиждаш е добронамерено, а да не обиждаш е злобно, то тогава не се чудете, че защитават престъпник като Путин и смятат, че невинните репресирани преди 1989г са извършили нещо нередно.

После защо Ангелина не им пускала коментарите. Дай пък да им ги пуска! Търпя ги достатъчно, ама търпението й се изчерпа и затова получиха червен картон. Hа няколко човека предложих да демонстрирам какво очакват от нея – ще им хвърля по един здрав пердах, а те за благодарност ще ме поканят в дома си, ще ме нахранят, напоят, па и свирка ще ми направят, а за капак ще ми платят, че съм ги изтърпял. Hито един не се съгласи. Точно същото искат от Ангелина и се чудят защо няма да стане.

Не си губете времето! С лъжци няма смисъл да се спори.


цитирай
4. tutankhamon661 - vencivaleri1951
22.03.2015 01:06

Ново доказателство, че си обикновен червен боклук.

Аз ли я "докарах до Ангелина"? Ти я намеси на постинга от Getmans1.
Лъжец гнусен!

Червени отрепки!

Аре духай и си мечтай за касиери от Фантастико!
Ни акъл, ни образование имаш за да спориш с мен.

цитирай
5. vencivaleri1951 - Това което ще ти напиша е сериозно
22.03.2015 01:39
[quote
Трудно ще намериш твой постинг в който да няма думичките комунист, комниъм. Трудно ще навериш мой постинг в които да прочетеш за някаква носталгия по това време. И ще ти го обясня защо е така. Ние сме на възраст в която правим волно или не някаква равносметка. Ти не харесваш живота си преди промените и сега ръмжиш против тези години. Аз харесвам живота си тогава, но не харесвамцената която платих за него. За мен соца се характеризираше с 10-12 чаков работен ден/ За "Ико" също. Като изключим няколко години в администрацията на мен живота ми мина по строежите-Козлодуй, НДК, виадута на магистрала Хемус. 2о дни от медения си месец съм изкарал на Фургон. Десетин дена в Париж и след това 20 на фургон при" малките" реактори. Членството ми в БКП е било винаги допълнително натоварване и разход на време. Не казвам, че за други не е било помощ в кариерното израстване, но за мен беше тежест. В бачкането ми беше единствено повече отговорност, а и семейната биография го правеше излишно. Икономист общо везто има същото професионално житие, дори е орденоносец. Блеки е продължил след мен на 5ти и 6ти блок. И къде е цоцането не разбрах? На теб животът ти е минал от канцелария на канцелария за мижави парици и ти се биеш в гърдите , че си либертарианец, че си десен!?
Аз винги съм работел за добри пари, но " демокрацията" ме направи заможен. Спечелих от реституцията и приватизацията въпреки че бях против начина по който станаха. И на половинта не работя сега в сравнение с преди, но изкарвам в пъти повече.
Ти си мечтаеш за социализъм-на улицата беше, мразеше безплатно олигархията:)))
Аз си бях в офиса и знаех и знам, че соца през следващите 2, 3 деситилетия е невъзможен. За това се стремях доколкого мога да направя социализъм за близки и колеги-пълна здравна осигуровка/абонамент за позиции които здравната каса не плаща/, помане от фирмата на 50% от разходите на почивка, сериозна помощ при образованието на децата. Това е моят социализъм, а не палячовците от БСП и ПЕС

цитирай
6. slavimirgenchev1953 - Нищо не доказваш с това.
22.03.2015 02:57
Уж не си за комунизма, ама русофилстваш, а днес това е най-сигуното доказатество, че си мечтаеш за онова време, макар и не така явно. Казваш го опосредствано, а не така директно като другите кушели. Примерите, които непрекъснато натрапваш, са смешни. Същевременно обвиняваш опонентите си, че те, видите ли, се били възползвали от комунизма, а сега го плюят, и ги наричаш ренегати. Брей, гой бил член на БКП, пък това му било в тежест. Ми значи ти си бил само партиец, по тарикатски съображения, за да си подсигуриш кариерата. Е, кой е тогава подлецът? Ако не си мечтаеш за социализъм, тогава защо си в един отбор с всички тъпи кушели, дето мразят САЩ, НАТО, ЕС и непрекъснато дават примери за живота при добрия стар социализъм, хвалят Русия и Путин, когото пък ти не обичаш - повече симпатизираш на Зюганов... Всъщност си или хамелеон, или демагог. Казал съм го достатъчно ясно и съдя по позициите на мнозина, които познавам - русофил ли е днес някой, той или открито, или тайно си сака цоциализъмо. Няма две положения. Това, че не го признаваш, не значи, че не личи.Затова за една нощ от БКП станахте БСП - какво е за вас, тарикатите, една буква? Продев открадна името на Ботевата "Дума", та до днес. Нямам вече спор с вас. Всичко е изяснено до болка и не е нужно да се повтаря до втръсване.
цитирай
7. batogo - !!!:))) Поздравления, Славе! По точно няма как да се изрази!
22.03.2015 09:03
"Не може хем да си русофил, хем да милееш за българщината."
цитирай
8. slavimirgenchev1953 - Благодаря! Поздрави и от мен! )))
22.03.2015 09:17
batogo написа:
"Не може хем да си русофил, хем да милееш за българщината."

цитирай
9. vencivaleri1951 - Ти разсъждаваш от своята камбанария
22.03.2015 11:39
[quote=s
и тълкуваш думите ми под въздействие на собствените си преживявания. Никога не съм се отказвал от БКП и ако бъда още по конкретен никога не съм имал книжка от БСП. За мен преименуването бе "наклонът" по който партията загуби и авторитет и членска маса.
Когато казвам в "тежест" не значи , че съм бил против идеологията на Социализъма. Просто аз не ставам за "организиран" член на каквото и да е. Харесвах си работата, печелех много добре, но не исках да се занимавам с организационна дейност от която нямаше как да "избягам" Защото когато си да кажем комсомолски секретар /изборен, не платен/ на организация от 400, 500 души , то ти идва доста нанагорно. Никой не те освобождава от задълженията ти в работата, а "комсомолството" ти носи само негативи. Ще ти го обясня простичко. Родители, роднини бяха на позиции които правеха излишни всякакви натягания:) Представи си 400 млади хора , почти всеки от които има нужда от жилище. Ти защитаваш техния интерес при разпределянето им. Годишно се даваха на организацията 30, 40 жилища, а всички общо взето имаха еднакви нужди. Винаги болшинството ще са недоволни от теб и по някой път справедливо. Защото имаше ходотайства "на които не можеш да откажеш" колкото и да си безпристрастен имаш все пак по близки хора. След това разпределение на обекти, техника...Измислиха фразата комсомолски обекти и ги пратиха на секретаря да се занимава с тях. В едните има обаче повече пари, в другите не толкова. На едни трябва Зил да дадеш, на други Шкода, а и от време на време Мерцедес. Приятеле на бой са ми налитали при разпределения. И не го правят за себе си...Всеки технически ръководител води след себе си 100, 200 гърла. Като сложиш към "гърлата" и децата им/повечето голяма част бяха турци с по три четри деца/ помисли за какво иде реч. Вие от редакциите идвахте когато се режеха лентите, когато се раздаваха ордени и когато всички са весели. За тези "тежести " говорех, а не за моите идеологически пристрастия. Иначе съм си комунист и се гордея с това
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Ма ти си бил херой на цоциалистическия труд! Сега ще станеш и на капиталистическия! Това е истинският комунист!
22.03.2015 12:43
[quote=vencivaleri1951][quote=s
и тълкуваш думите ми под въздействие на собствените си преживявания. Никога не съм се отказвал от БКП и ако бъда още по конкретен никога не съм имал книжка от БСП. За мен преименуването бе "наклонът" по който партията загуби и авторитет и членска маса.
Когато казвам в "тежест" не значи , че съм бил против идеологията на Социализъма. Просто аз не ставам за "организиран" член на каквото и да е. Харесвах си работата, печелех много добре, но не исках да се занимавам с организационна дейност от която нямаше как да "избягам" Защото когато си да кажем комсомолски секретар /изборен, не платен/ на организация от 400, 500 души , то ти идва доста нанагорно. Никой не те освобождава от задълженията ти в работата, а "комсомолството" ти носи само негативи. Ще ти го обясня простичко. Родители, роднини бяха на позиции които правеха излишни всякакви натягания:) Представи си 400 млади хора , почти всеки от които има нужда от жилище. Ти защитаваш техния интерес при разпределянето им. Годишно се даваха на организацията 30, 40 жилища, а всички общо взето имаха еднакви нужди. Винаги болшинството ще са недоволни от теб и по някой път справедливо. Защото имаше ходотайства "на които не можеш да откажеш" колкото и да си безпристрастен имаш все пак по близки хора. След това разпределение на обекти, техника...Измислиха фразата комсомолски обекти и ги пратиха на секретаря да се занимава с тях. В едните има обаче повече пари, в другите не толкова. На едни трябва Зил да дадеш, на други Шкода, а и от време на време Мерцедес. Приятеле на бой са ми налитали при разпределения. И не го правят за себе си.
.........
Като се строи комунизъм, той пръв - и винаги намира кой да робати! Като се строи капитализъм - и там пръв. И пак намира кой да работи. А он - руководи.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Не не съм бил герой.
22.03.2015 15:14
slavimirgenchev1953 написа:
[quote=vencivaleri1951][quote=s
и тълкуваш думите ми под въздействие на собствените си преживявания. Никога не съм се отказ.


Просто твои колеги /от масмедиите/ ме "зарибиха"-беше престрижно да си строител.
Всеки искаше да строи и напливът във вузовете с тази тематика беше от най-силните.
На министър председателят /Станко Тодоров/ синът му завърши архитектура и практикуваше като такъв, На Станишев брат му също, на министър Павлов внучката тоже:)))) Мисля, че иВладко започна с архитектура, но не му се случи...
След това строителството беше едно от малкото места в което можеше да се изкарват сносни пари, по лесно да излезеш в чужбина, да си построиш приличен дом... Там няма "цоциализъм":) в заплащането, в кариерното израстване...Каквото "изчукаш" това папаш. Ако ти си бил със средностатистическото възнаграждение на редактор във вестник/двеста, триста лева/ то тези пари аз си ги изкарвах над заплатата. При това съвсем законно. Прибави и частпрома по вили и домове и смятай. " Ядрения престъпник" Григор Стоичков, омръзнало му да го крънкаме за пари /беше министър на строежите тогава/ нареди да извадят годишните доходи които са по голями от неговия/ в няколко строителни компании. Оказа се че около 50 човека са взели повече пари от него. Говорим за администрацията и ИТРто. Ако беше извадил и кинтите на героите и оредноносците бригадири щеше да отиде далеч по назад.
Днес също там се изкарва най много /но се строи малко и не личи на пазара/, но понеже се крият лесно в строителството доходи други професии излизат на преден план.
Ето вземи Главбулгарстрой. Това са хората от бившия Софстрой. Който си го може си го може. Печелят си конкурси и у нас и в чужбина. Всичките собственици са комунисти, Пашов ми е бил и пълномощник на ЦК на един от обектите където съм бил. Софстрой бе пред Фалит и разграбване про Бакърджиев/виж ГУСВ/, но тези пичове го хванаха , съживиха и сега "им дишат праха":)
цитирай
12. yotovava - Абе, Славимире, не ти ли идва нан...
22.03.2015 15:54
Абе, Славимире, не ти ли идва нанагорно да четеш словесните полюции на бат`Венци, аз се уморявам, честно :) :) :)
цитирай
13. apostapostoloff - Русофилите са рубладжии. Ето как става заплащането им:
22.03.2015 17:18
"Газпром" превежда пари на своя сол- ташак в България Сашо Дончев, който освен "Овъргаз" държи и червения парцал веснтик "Сега'. От касите на "Сега" парите постъпват по сметките на русофилите- рубладжии. Само работа за ДАНС. Да видим дали ще ги подбере новото ръководство на МВР и ДАНС...
цитирай
14. slavimirgenchev1953 - Не е лесно, Валка. )))
22.03.2015 18:04
yotovava написа:
Абе, Славимире, не ти ли идва нанагорно да четеш словесните полюции на бат`Венци, аз се уморявам, честно :) :) :)

цитирай
15. slavimirgenchev1953 - Стара схема, но никой не я пипа. Дончев - и той цръвен капитализ. По едно време дори Гоце искаше да го
22.03.2015 18:15
apostapostoloff написа:
"Газпром" превежда пари на своя сол- ташак в България Сашо Дончев, който освен "Овъргаз" държи и червения парцал веснтик "Сега'. От касите на "Сега" парите постъпват по сметките на русофилите- рубладжии. Само работа за ДАНС. Да видим дали ще ги подбере новото ръководство на МВР и ДАНС...


махне като посредник, ама си налегна парцалките.
цитирай
16. vencivaleri1951 - Поне не са в мерена реч
22.03.2015 18:37
yotovava написа:
Абе, Славимире, не ти ли идва нанагорно да четеш словесните полюции на бат`Венци, аз се уморявам, честно :) :) :)


Йотова:)
цитирай
17. slavimirgenchev1953 - По-добре мерена, отколкото непремерена.
22.03.2015 19:12
vencivaleri1951 написа:
yotovava написа:
Абе, Славимире, не ти ли идва нанагорно да четеш словесните полюции на бат`Венци, аз се уморявам, честно :) :) :)


Йотова:)

цитирай
18. tropik - А във вестник "Сега", разпределител на
22.03.2015 19:27
apostapostoloff написа:
"Газпром" превежда пари на своя сол- ташак в България Сашо Дончев, който освен "Овъргаз" държи и червения парцал веснтик "Сега'. От касите на "Сега" парите постъпват по сметките на русофилите- рубладжии. Само работа за ДАНС. Да видим дали ще ги подбере новото ръководство на МВР и ДАНС...


парите е журналиста от международният отдел - Момчил Инджов, син на комунистическата номенклатура Николай Инджов!
цитирай
19. slavimirgenchev1953 - Той от години не работи там, а е във в. "24 часа". Позицията му спрямо Русия е ...проукраинска.
22.03.2015 19:38
tropik написа:
apostapostoloff написа:
"Газпром" превежда пари на своя сол- ташак в България Сашо Дончев, който освен "Овъргаз" държи и червения парцал веснтик "Сега'. От касите на "Сега" парите постъпват по сметките на русофилите- рубладжии. Само работа за ДАНС. Да видим дали ще ги подбере новото ръководство на МВР и ДАНС...


парите е журналиста от международният отдел - Момчил Инджов, син на комунистическата номенклатура Николай Инджов!


Нищо общо с бащината му, вероятно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5605568
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52264
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930