Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2017 21:12 - И на село слънце пече!
Автор: troia Категория: Тя и той   
Прочетен: 6212 Коментари: 30 Гласове:
23

Последна промяна: 20.07.2017 21:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image




  - Ало, здравей мила! О, да пристигнахме вече! Морето е спокойно, а водата е много топла. Супер е! Мъжът ми отиде за сладолед и кафе. О, да нали знаеш?! Обича да ме глези. Настанихме се. Хотелът е страхотен, петзвезден. Има вътрешен басейн, а апартаментът ни е с гледка към морето. Взех си луксозното бельо. Все едно съм на меден месец. Да, да знам! После ще ти разкажа всичко. 
А вие няма ли да ходите на почивка? Жалко. Ако мъжът ти си намери работа по-нататък...
Хайде, че кафето и сладоледът ми го сервират. Ха, ха, ха..До скоро мила!
- Ти в ред ли си? Защо лъжеш горката жена? - попита възмутен мъжът й. Беше се облегнал запотен на мотиката. - Цяла седмица ще сме тук на село да копаем. Какво ти море, какъв ти плаж?!
- О, стига де! И ти пък! Голяма работа, че я излъгах! И не е "горката" жена. Миналата година цяла седмица бяха на почивка в Гърция. Нека сега да ни завиждат! Взела съм си банският, така че и тен ще имам. И на село слънце пече! - наперено отсече тя.
Мъжът й вдигна примирен рамене. Знаеше, че спорът е безсмислен.
- Ще си имаме зимнина. - прошепна и почти щастлив въздъхна.





P.S. Специален поздрав за моята приятелка Весито /vesеver/ с пожелание за едно весело, горещо и щастливо лято!




Тагове:   море,   плаж,   лъжа,   мотика,   село,   Тя и той,


Гласувай:
25


Вълнообразно


1. anin - :)))
20.07.2017 21:38
Весело разказче,
и аз искам къща на село с двор, без копане обаче ;))
цитирай
2. troia - Защо не, Анич?!
20.07.2017 21:46
anin написа:
Весело разказче,
и аз искам къща на село с двор, без копане обаче ;))



Може къщичката да е в някое малко и китно морско селце и така наблизо до плажа.:) Изглежда ми чудесно!
цитирай
3. vesever - Кати, нахили ме :)) Как не ми е х...
20.07.2017 22:08
Кати, нахили ме :))
Как не ми е хрумнало досега да копая по бански...
Ще взема да пробвам, макар че аз и на плажа не ходя по бански, а по къси гащета и бюстие...някога ходех по плажна рокля и не се събличах въобще.
Ше ти разказвам някой път за онези години...дори мога да напиша разказ, имах смешни случки с моите "плажни" одежди...


Пък ние скромно ще го даваме тази година, на палатка на морския бряг, до самото море, а младите в бунгало на няколко крачки от нас в горската ивица над плажа. Ще им готвя, ще ги глезя...
Аз се влюбих в идеята да сме на палатка, толкова е романтично, и цялото море само за нас....кеф!
Много ти благодаря за поздрава :)

цитирай
4. vesever - А относно тена, миналата година, ...
20.07.2017 22:15
А относно тена, миналата година, пак бяхме на палатка и когато се прибрах и се погледнах в огледалото, буквално подскочих, изплаших се от себе си, бях черна като циганка. Не се бях поглеждала в огледало към 9 дни, по цял ден на плажа...много се смях на вида си и ми беше трудно да се възприема толкова черна...
;))
Ето от мен поздрав - едно приятно клипче отпреди години, беше супер хит за лятото, и морето...
https://www.youtube.com/watch?v=V0PisGe66mY
цитирай
5. krassko - Тъкмо се бях затъжил за историите ти:)
20.07.2017 22:20
И аз се разхождам всеки ден до Ариана по Иван Асен
и после обратно през парка до езерото с лилиите.
И мотика си имам, но не я нося , защото като нищо могат да ме приберат.
Може и малко тен да хвана въпреки че вървя под сенките.
С нетърпение чакам да минат горещините, пролетта и есента са по приятни.
Благодаря, че ме развесели- Напоследък чета тъжни стихове и е много досадно.
цитирай
6. anin - Ауу
20.07.2017 22:30
troia написа:
anin написа:
Весело разказче,
и аз искам къща на село с двор, без копане обаче ;))


Може къщичката да е в някое малко и китно морско селце и така наблизо до плажа.:) Изглежда ми чудесно!

Мн. примамлива оферта, а дано, пу пу, да ми се сбъдне... :)))
цитирай
7. redabyss - Мдам. Много обичам изненадите в ...
20.07.2017 22:31
Мдам. Много обичам изненадите в твоя Блог. Тенът особено важен елемент от веществените доказателства. :)))))))
Поздрави, момичета. :)
цитирай
8. troia - Веси,
20.07.2017 22:43
vesever написа:
Кати, нахили ме :))
Как не ми е хрумнало досега да копая по бански...
Ще взема да пробвам, макар че аз и на плажа не ходя по бански, а по къси гащета и бюстие...някога ходех по плажна рокля и не се събличах въобще.
Ше ти разказвам някой път за онези години...дори мога да напиша разказ, имах смешни случки с моите "плажни" одежди...


Пък ние скромно ще го даваме тази година, на палатка на морския бряг, до самото море, а младите в бунгало на няколко крачки от нас в горската ивица над плажа. Ще им готвя, ще ги глезя...
Аз се влюбих в идеята да сме на палатка, толкова е романтично, и цялото море само за нас....кеф!
Много ти благодаря за поздрава :)



на палатка изглежда много романтично, особено нощем да гледаш вълните, небето, звездите и да те полъхва ветрец.. Не съм била, но мога да си го представя и ми изглежда страхотно.
Предполагам, че пак ще приютиш и нахраниш някоя животинка, освен твоите хора. В най-лошия случай някое самотно гларусче.:)
Радвам се, че ти хареса краткото ми разказче.
Благодаря ти.
цитирай
9. troia - Мисля,
20.07.2017 22:46
vesever написа:
А относно тена, миналата година, пак бяхме на палатка и когато се прибрах и се погледнах в огледалото, буквално подскочих, изплаших се от себе си, бях черна като циганка. Не се бях поглеждала в огледало към 9 дни, по цял ден на плажа...много се смях на вида си и ми беше трудно да се възприема толкова черна...
;))
Ето от мен поздрав - едно приятно клипче отпреди години, беше супер хит за лятото, и морето...
https://www.youtube/watch?v=V0PisGe66mY


че и сега ще си шоколадка, защото го дават времето да е хубаво.
Само не казвай, че пак нямаш огледало.:))
Благодаря ти за поздравчето. Сега ще го погледна.
цитирай
10. troia - Краско,
20.07.2017 22:53
krassko написа:
И аз се разхождам всеки ден до Ариана по Иван Асен
и после обратно през парка до езерото с лилиите.
И мотика си имам, но не я нося , защото като нищо могат да ме приберат.
Може и малко тен да хвана въпреки че вървя под сенките.
С нетърпение чакам да минат горещините, пролетта и есента са по приятни.
Благодаря, че ме развесели- Напоследък чета тъжни стихове и е много досадно.


развесели ме с тази мотика.:)) Ами, че и аз не нося такова тежко нещо като се разхождам. Пълната дамската чанта върши почти същата работа.:)
Разходките са много полезни, поне 30 минути на ден най-малко и ставаш дълголетник. Поне така казват.:)
Радвам се, че съм те развеселила. Трябва да намалиш стиховете и да се прехвърлиш на прозата, щом не ти се отразяват добре. Наистина и аз все на тъжни попадам, а уж лятото е сезона на любовта.
Благодаря ти.
цитирай
11. troia - Знаех си,
20.07.2017 22:55
anin написа:
troia написа:
anin написа:
Весело разказче,
и аз искам къща на село с двор, без копане обаче ;))


Може къщичката да е в някое малко и китно морско селце и така наблизо до плажа.:) Изглежда ми чудесно!

Мн. примамлива оферта, а дано, пу пу, да ми се сбъдне... :)))


че ще ти хареса макар че прозвучах малко като брокер на имоти.:)
Давай да пускаме тото, че то иначе пари откъде?!:))
цитирай
12. troia - Привет!
20.07.2017 22:58
redabyss написа:
Мдам. Много обичам изненадите в твоя Блог. Тенът особено важен елемент от веществените доказателства. :)))))))
Поздрави, момичета. :)


За съжаление тена не можем да си го премерим, но пък може да се хвалим.:)
Пожелавам ти и на теб такъв един ослепителен...шоколадов.
Благодаря ти.
Поздрави и на теб, палаво момиче!:)
цитирай
13. vesever - Надявам се да има приятни изненади, ...
20.07.2017 23:06
Надявам се да има приятни изненади, всяка година има по нещо приятно, да, миналата година и гларусче дойде при нас и си лежа дори на хавлията ми, и кучовци, а и с деца се сприятеляваме и играем волейбол или плуваме заедно...винаги е весело на морето!
А нощем оставаме сами и е уникално!
Ами...няма да вземам огледало, аз съм си малко Тарзанка...обаче щерката ще има всички нужни дамски такъми...:))

цитирай
14. troia - Веси,
20.07.2017 23:27
щом си имаш весела компания, няма проблем.:)
Като се върнеш ще ни разкажеш.
Важни са спомените и емоциите.:)
цитирай
15. redabyss - Веси ще ни направи директно сним...
21.07.2017 06:25
Веси ще ни направи директно снимкови репортажи от мястото на събитието. Нали ги чакаме. ;)
цитирай
16. troia - Закачай се ти.:))
21.07.2017 09:08
redabyss написа:
Веси ще ни направи директно снимкови репортажи от мястото на събитието. Нали ги чакаме. ;)



цитирай
17. redabysss - Помпадуре, можеш да ме качваш на ...
21.07.2017 10:56
Помпадуре,
можеш да ме качваш на Първа,
но знаеш ли къде не можеш да ме покачиш?......;))))))) :Р
цитирай
18. krassko - Кате, както си говорехме за мотиката се сетих, че съм писал за нея...
21.07.2017 15:13
Копала съм със тези две ръце,
Нета на длъж и шир съм прекопала,
изровила съм де що има стиховце
и със водичка съм ги аз поляла.

Но празно пак е моето сърце,
че ключ за него не откриха,
прегръщаха ме хиляди ръце,
но водата ми така и не “напиха”

Но ето, прободе ме стрелата
Амур жестоко ме наказа -
влюбена във Свободата
днес боса из калта да газя.

А Принца по жълтите павета
цял ден си разиграва коня,
а аз на село във несрета
за него сълзи нощем роня.

цитирай
19. troia - Краско,
21.07.2017 20:43
аз нямам стихче за мотиката, но мога да ти кажа виц:

Поет написал стихотворение,което гласяло: "Иван и Петър, първи другари, в градска градинка стояли". От комисията, го върнали с препоръката:
- Трябва да наблегнете на труда! Поетът рецензирал стихотворението така:
- Иван и Петър, първи другари, с мотика в ръка, лозе копали. От комисията казали:
- "Добре, но не виждаме вярата в утрешният ден! Поетът рецензирал стихотворението така:
- "Иван и Петър, първи другари, с мотика в ръка, лозе копали. Изведнъж Иван хвърлил мотиката и казал:
- Пешо, майната му, и утре е ден!

:)))
цитирай
20. krassko - Благодаря:)
22.07.2017 15:13
За вярата в утрешния ден:)
цитирай
21. troia - Моля.:)
22.07.2017 22:19
krassko написа:
За вярата в утрешния ден:)


И аз ти благодаря за забавното стихотворение.
цитирай
22. hel - Много ме развесели, Катя! Поз...
23.07.2017 16:33
Много ме развесели, Катя!
Поздрав!
цитирай
23. troia - Радвам се.:)
23.07.2017 21:53
hel написа:
Много ме развесели, Катя!
Поздрав!


И аз се забавлявах.:)
Благодаря ти.
Поздрави и на теб!
цитирай
24. vesever - Ще разкажа, ще покажа, само малко да ...
25.07.2017 20:53
Ще разкажа, ще покажа, само малко да се организирам ;))
цитирай
25. kvg55 - Все пак някога е била на море при тези ...
28.07.2017 18:44
Все пак някога е била на море при тези условия, за да ги опише.
цитирай
26. troia - Може да
28.07.2017 20:16
kvg55 написа:
Все пак някога е била на море при тези условия, за да ги опише.


е гледала филми как живеят богатите.:)
цитирай
27. kiamzena - Брей,
30.07.2017 18:28
докато четох началото съвсем друго ми щъкна, като край и се изненадах. Има едно нещо за истината, че можеш да кажеш нещо без да лъжеш, а другия да си помисли съвсем различно нещо. Все пак си има бански жената и си представя, че виличката е петзвезден хотел.
цитирай
28. troia - Наистина
30.07.2017 19:11
kiamzena написа:
докато четох началото съвсем друго ми щъкна, като край и се изненадах. Има едно нещо за истината, че можеш да кажеш нещо без да лъжеш, а другия да си помисли съвсем различно нещо. Все пак си има бански жената и си представя, че виличката е петзвезден хотел.


слънце има навсякъде и само човек да иска може да си направи където иска импровизиран плаж. Ние сме ходили на пикник в планината и край някоя рекичка хем се печем, хем се къпем.. Е, друго е да се похвалиш, че си в шикозен хотел на море и друго си е да ти завиждат.:))
цитирай
29. vilish - :))))) !
09.08.2017 15:34
Мноого свежо!
цитирай
30. troia - Благодаря ти.:)
09.08.2017 16:08
vilish написа:
Мноого свежо!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: troia
Категория: Тя и той
Прочетен: 1013959
Постинги: 753
Коментари: 8670
Гласове: 27763
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031