Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2012 12:28 - Кучетата си лаят, керванът си пасе...
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Забавление   
Прочетен: 2570 Коментари: 8 Гласове:
16

Последна промяна: 23.05.2012 16:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Слафоризми и лакърдии
............................................
След появата на блоговете историята ни стана славяноблогарская...
------------------------------------
- Ех, Вуте, да знаш колко е убаво да връвиш, връвиш, връвиш по магистрала, за да пойдеш да си набЕреш малко лапад! - похвалила се Пена на Вуте на другия ден.
-------------------------------------
Разликата между БКП и БСП:
- На БСП се смееха, на БКП не смееха.

-------------------------------------
 Сергей запял пред Гоце:
- Отвод си дай, отвод си дай
и повече не ме търси!
-------------------------------
"Аз не съм непушач
и никога няма да бъъъъъъъъда!"
Щурчо
-------------------------------
- Нека си лаят по мене. Аз нали съм ПЕС!
Малък Серго
-------------------------------
"Като ми пишеш, Пенке ле, кой ли ми не пише! "
Кънчо Пишурката
-------------------------------
- Кой е предпочитаният от вас спорт, г-н Кънчо?
- Само един - незабавно отвърнал той. - Обичам пързалянето с кънка!
-------------------------------
Житейско кредо: 
"Чукнатото - настрана!"
Кънчо
-------------------------------
- Какво мислите за бъдещето, г-н Кънчо?
- За мен е важно какво става днес, а не какво ще стане утре - изпъчил се той.
-------------------------------
- Кои са най-упоритите хора, г-н Кънчо?
- Комунистите - незабавно отвърнал той. - Нито на Марс отиват, нито при Маркс!
-------------------------------
Гробокопачите на капитализма загробиха България.
-------------------------------
Кратка история на парите

Демокрация: пари-стока-пари`прим
Комунизъм: пари-брак-пари`дим
Лъжедемокрация: пари-менте-пари`крим
--------------------------------
Кратка история на безработицата

Капитализъм: учи, за да работиш
Социализъм: учи, за да не работиш
Социалкапитализъм: учи, за да станеш безработен.
----------------------------------
Кучетата си лаят, керванът си пасе...
----------------------------------
Идея-фикс: "Българският резерв не е фискален, а фиксален."

----------------------------------
- Коя държава е паранормална?
- На която цялата пара отива в свирката.
----------------------------------
- Ако 
под крачката ви пари,
не значи, че сте нестинари!
----------------------------------
Решение: "Станете пожарникари, за да не ви пари!"
----------------------------------
Българският оптимист:

- Именно защото не ми е все едно, не ми пука!
-----------------------------------
- България е страна на пожарникари - обяснил един чужденец на друг. - Там сутрин всички гасят пожари, а премиерът им е професионалист.
-----------------------------------
- Който умее да държи шланг, е пожарникар. Аз също!
Кънчо
------------------------------------
-
Не може Кунчо да има имен ден, а аз да нямам. 

Кънчо
-------------------------------------
- Ще си вдигна чуковете и ще ви оставя сърповете! - заканил се Кънчо.
-------------------------------------







Гласувай:
16



1. alhimik1 - )))))))))))))))))))))))
21.05.2012 16:38
Здрасти!
цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Здрасти, Док! )))
21.05.2012 20:51
alhimik1 написа:
Здрасти!

цитирай
3. sparotok - !
21.05.2012 23:10
На ниво са слафоризмите и лакърдиите!:)
цитирай
4. slavimirgenchev1953 - Радва ме оценката ти! )))
21.05.2012 23:36
sparotok написа:
На ниво са слафоризмите и лакърдиите!:)

цитирай
5. murmashka - Някои са доста остроумни. Посмях си ...
22.05.2012 07:52
Някои са доста остроумни.Посмях си се от сърце
цитирай
6. slavimirgenchev1953 - ;)))
22.05.2012 10:35
murmashka написа:
Някои са доста остроумни.Посмях си се от сърце

цитирай
7. sparotok - !
22.05.2012 16:34
slavimirgenchev1953 написа:
sparotok написа:
На ниво са слафоризмите и лакърдиите!:)



Почти нямам никакво сбодно време, но се върнах да прочета творбите ти, значи наистина са на ниво!
цитирай
8. slavimirgenchev1953 - )))) Благодаря!
22.05.2012 17:19
sparotok написа:
slavimirgenchev1953 написа:
sparotok написа:
На ниво са слафоризмите и лакърдиите!:)



Почти нямам никакво сбодно време, но се върнах да прочета творбите ти, значи наистина са на ниво!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5582809
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031