Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2013 11:55 - Нов източен календар: 1 ноември - Ден на Буда
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Забавление   
Прочетен: 2898 Коментари: 6 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

....................

"Егати държавата, щом я не съм бил агент!"
Нане Вуте
---
- Е как така па никой не избра моето име за агентурен пиздоним! - засегнал се Вуте.
---
- Тая работа с дон Буда нема да я буде - разсърдил се дон Цеци. - В България само аз съм дон!
---
Особености на българския национален характер:
"Народът сам си се сърди, че е прост."
Гай Славий Гракх
---
"Колкото повече разузнавачи, толкова по-малко информация."
Ф. Е. Сдержински
---
- Славуте бе, намерѝле повеке подписи, отколку бюлютини! Кво начи туй?
- Начи, жено, че народо е грамотен, ама не мое да брои!
---
Самопризнание
"Колкото и да не ми се спи, не съм Буда."
Нане Славуте
---
"Докато ни се будалкаме, Буда си върши своето."
Муций Сцевола
--
Холокост
"Направи добро и го дай на Леа Коен."
Д`Израелий
---
- В крайна сметка защо Буда?
- Ами за заблуда!
---
Позитивно мислене
"Все пак Буда е готин псевдоним."
Муций Сцевола
---
Лозунг в спорта: "Бори се, за да не работиш!"
---
Рожби на цоцспорта
Много борци: и в службите, и в дружбите.
---
Народопатологически комплекси:
- Буден ли си?
- Нямаш никакви доказателства!
---
Нрави: всеки Буда за три дни.
---
Ново музикално темпо: будисимо.
---
- Отново ме пренебрегват за сметка на Буда! - оплакала се Пеща.
---
- Вие ли сте Буда?
- Не, защото мога да заспя по време на церемония...
---
България днес
Наведеш се - магистрала
Изправиш се - спортна зала
Обърнеш се - Буда хала
---
"Всички, които биха могли успешно да управляват България, или са отдавна умрели, или още не са се родили."
Гай Славий Гракх
---
Моден управленски подход
- Защо предприехте тази мярка?
- Защото защо завършва на "о"!
---



Гласувай:
20



1. анонимен - А, писна ми аз да те пускам в Twitter, ...
05.02.2013 16:14
А , писна ми аз да те пускам в Twitter, да вземеш да се регнеш и да си се пускаш сам! :))))
цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Не знаех, благодаря! Нямам там регистрация, извинявай - с "Фейсбук" съм.
05.02.2013 16:24
анонимен написа:
А , писна ми аз да те пускам в Twitter, да вземеш да се регнеш и да си се пускаш сам! :))))

цитирай
3. alhimik1 - - Отново ме пренебрегват за сметка на Буда! - оплакала се Пеща.
05.02.2013 17:26
.ами да...защото сте от двете страни на една река, чиято северна граница е на Чалгария, започва с Д ...и завършва на... унав, отговорил Гай Доций

взето от една кръстословица,
преди 10-ти ноемврий....;))
цитирай
4. slavimirgenchev1953 - Да, известен милиционерски виц беше! Актуален е пак! След Ханко брат....
05.02.2013 20:36
alhimik1 написа:
.ами да...защото сте от двете страни на една река, чиято северна граница е на Чалгария, започва с Д ...и завършва на... унав, отговорил Гай Доций

взето от една кръстословица,
преди 10-ти ноемврий....;))

цитирай
5. makont - Брависимо с
06.02.2013 11:13
с възторжено будисимо! Усмивки!
цитирай
6. slavimirgenchev1953 - Будисимо!
06.02.2013 18:30
makont написа:
с възторжено будисимо! Усмивки!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5582137
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031