Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2021 04:00 - ХЛЯБЪТ НА ЖИВОТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 743 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Йоан 6:41-51


„Аз съм хлябът на живота.“ (Йоан 6:48)


  Всеки път, когато чуя израза „хлябът на живота“, се сещам за моите баба и дядо от родния Толедо, Охайо. Когато се събирахме около масата, дядо винаги се молеше с думите: „Боже, нека тази храна бъде благословение за нашите тела. Храни и душите ни с хлябът на живота.“

  Като дете винаги съм се питала какво има предвид Исус, когато казва това за хляба. Аз знаех, че хляб се произвежда в пекарната. Когато пораснах, омъжих се и отглеждах децата си, правех домашен хляб. Все още си спомням онова прекрасно усещане на бухващото тесто и неустоимият аромат.


  Исус - хлябът на живота? Когато се замисля, си припомням хиляди моменти, в които съм се обръщала към Него за помощ и Той ме е привдигал и ми е давал нова надежда. Неговите думи на любов и прошка са хранили душата ми толкова пъти, че дори не мога да ги изброя.


  Ето това е! Също както земният хляб храни нашите тела, Исус храни душите ни. Това имаше предвид моят дядо, когато се молеше а духовния хляб.


  Молитва: Боже, Извор на сила, благодарим Ти, че се грижиш за прехраната на аншите тела, благодарим и за духовната храна на Твоята любов и обещанието за спасение. Амин.


  Мисъл за деня: Исус е хлябът на живота. Нанси Кларк (Мичигън)


  Да се молим за: ПЕКАРИТЕ.    



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1444921
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031