Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2021 09:09 - 25.10.21
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 1278 Коментари: 4 Гласове:
15

Последна промяна: 25.10.2021 12:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



    ***~~~~

Едно видео с дата 20.10.21г.Лектор Любов Миронова.

Любов Миронова: Ако желаем духовност трябва активно да се стремим към нея (ЛЕКЦИЯ)

 

Според мен – високо ниво на разбиране ,което е вярно и изключително интересно.Не съм знаела за тези разбирания и научавам за тях сега от изнесената лекция!Лично аз ще  продължа да търся и събирам информация по тази тема .Пожелах да споделя видеото  като ценна информация тук!

Приятен ден!
                                                ***~~~~






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nebonebo - Еми, привет! :)
27.10.2021 11:44
Замисли ме едната фраза - стремеж към духовното... Какво означава за мен тя: духовният човек спазва Природните закони и моралните такива. Всички негови изкази, поведение и действия са породени от Вътрешната Същност. Може да си изчел стотици книги, да си обогатил културния си интелект, а на практика да постъпваш единствено в свой и на близките ти интерес. Истински духовният човек е в полза както на себе си, така и за цялата Природа. Дълбока, обширна тема... Благодаря за споделеното и ти пожелавам здраве и усмивки! :
<3
цитирай
2. emi1ts - Здравей Дени!
27.10.2021 11:56
nebonebo написа:
Замисли ме едната фраза - стремеж към духовното... Какво означава за мен тя: духовният човек спазва Природните закони и моралните такива. Всички негови изкази, поведение и действия са породени от Вътрешната Същност. Може да си изчел стотици книги, да си обогатил културния си интелект, а на практика да постъпваш единствено в свой и на близките ти интерес. Истински духовният човек е в полза както на себе си, така и за цялата Природа. Дълбока, обширна тема... Благодаря за споделеното и ти пожелавам здраве и усмивки! :
<3

За това ли гласува отрицателно?Благодаря за споделеното.Във видеото лекторката много простичко и ясно е обяснила етапите и усъвършенстването на духовността и високите нива на разбиране по тази тема.Излишно е да казвам каквото и да било повече от това!Хубав ден Дени!
цитирай
3. nebonebo - Еми, прощавай!!! Не, не е нарочно!
27.10.2021 17:23
Сигурно съм натиснала неволно съседната ръчичка...
Не мога да го поправя, знай, че уважавам начина и формата ти на споделяне!
Бъди здравичка и усмихната, мила!
<3
цитирай
4. emi1ts - Здравей отново Дени!
27.10.2021 21:25
nebonebo написа:
Сигурно съм натиснала неволно съседната ръчичка...
Не мога да го поправя, знай, че уважавам начина и формата ти на споделяне!
Бъди здравичка и усмихната, мила!
<3

Не е проблем.Публикувам,защото имам желание а не за да събирам гласове.Както решиш така ще гласуваш!Лека вечер Дени!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1733905
Постинги: 586
Коментари: 3969
Гласове: 30946
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930