Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2020 12:09 - МЕГИ
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 594 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 28.10.2020 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 image

 

Много и вървеше червеното.Когато се облече в червено цял ден само хубави неща и се случваха.

-Меги, ето ти една червена ябълка , изхрускай я, че да ти потръгне съвсем.

-О,не! Облечена съм в червено и отивам на важна делова среща.Обувките и чантата ми ас също червени.Мисля че е достатъчно.Човекът е специален , от БСП –то.

-Ха, ха !Така ли ще го спечелиш?

-Знаеш,че по принцип си обичам червеното  и ми върви на червено.

-А когато си при мама и тате на село и колят прасето има много кръв,върви ли ти на червено?

-Не съм забелязала, но то е друго. Клането  на прасе е един вид курбан.Старите хора му викат-„преснина”.Като бях малка се борех с брат си за мехура на прасето .Не ми беше до кръвта на прасето и червеното като цвят.

-Ооо…вече се връщаш?! Толкова бързо,но защо плачеш?!

-Ами нищо не стана.Човекът беше с червена риза и представи си с червени обувки ,като тези на Евгени Минчев-маркови, лачени.

-Боже, Меги, този е обратен!

-Но срещата ми бе делова, а не да си търся мъж.Държа се грубо с мен и се заглеждаше в червените ми лачени обувки.

-И сега какво?

-Ще опитам пак, но няма да се обличам в червено.

-Но той няма да се съгласи на друга среща.

-Сигурно.Като го видях как ме изгледа и просъска-„Много си хитра малката”.

Но я ми дай червената ябълка да си я хапна, така и така нищо не стана.

Чантата ми, оле,  някой ми звъни.Подай ми чантата,че както съм се излегнала не ми се става.

Сега пък кой ме търси?! Божичко, той е !

Ръцете на Меги трепереха и без малко да изпусне телефона.

-Здравейте , червена красавице! Искам да се видим, нещата ви се уреждат.

-Ураа!!!  Как да не викам сега като на манифестация?От този човек зависи бизнеса ми, магазинчето ми.Няма как да опитвам със синия цвят, пък и не съм чалга певица,няма да ме приеме премиерът.

-Радвам се,Меги, за тебе,радвам се,че си уреди нещата сравнително лесно дори и със сълзи,но признай,че червената ябълка ти помогна?

-Мислиш ли? Вече нищо не ме учудва.

проза автор А.Х.Т.sekirata cekupamа



image


Песента "Меги" ...Ха,ха ..варианти текст и музика 




https://www.youtube.com/watch?v=KBWuoU1c2BI

sekirata Megi


https://www.youtube.com/watch?v=35KbwIGhNfk

Меги, меги - Формация Звезди



https://www.youtube.com/watch?v=zQ7xBX52tvg

Меги Меги - Иван Аргиров



Спрете се! Не Ви стъпвъм в профилите .

Не ме дишате ,защо тогава ме посещавате?

Що за същества сте?!

Без грам ДОСТОЙНСТВО!


Последни 20 регистрирани посетителя
15:12 - rosiela
15:03 - apostapostoloff
13:42 - ka4ak








Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2444447
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031