Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2013 00:55 - Не съм ТЪПА кифла! Умна съм!
Автор: vanesa83g Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7085 Коментари: 5 Гласове:
18

Последна промяна: 24.04.2013 18:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 От известно време насам много мои познати, непознати и ЗАпознати ме обвиняват, че съм станала ТЪПА кифла. Преди не съм била такава, сега съм се променила, какво, аджеба, се е случило с мен?!

Хмм... Първо държа да уточня, че не съм тъпа. Поне мама така казва. А на нея може да й се има доверие. Вярно, направих доста тъпотии през живота си - от това да живея 6 години с емоционално нестабилен човек до това да се влюбя в гаджето на приятелка... Но чак пък ТЪПА! С главни букви...моля ви се!

И що пък кифла? Напоследък е прието така да се наричат индивиди от женски (не винаги е задължително!) пол, които чупят джучки, като болни от кататоничен ступор, снимат се в тоалетната на чалга заведения, пържат се в солариума, докато заприличат на сомалийчета, разхождат се с рокли, на които баща ми им казва "колани" и токчета по-дълги от интимните части на фитнес маниаците, от чиито коли слизат, а циците им ти се пулят насреща, все едно всеки момент ще те плеснат по челото...

А аз?! Аз... аз не чупя джучки. Е, цупя, ама това се случва главно, когато сестра ми сготви зелена паста (не ви трябва да знаете какво е...). И снимки в тоалетни не правя. Е, добре, де...веднъж-дваж с приятелка се снимахме там, ама са инцидентни случаи, светлината беше по-добра...сещате се...

Със солариума не прекалявам. Не съм стъпвала там от половин година поне, защото последния път ми прилоша от топлината и аха да се гътна! И го намразих. И сега си белея в цялата си прелест. И се успокоявам с мисълта за лятото и морския бряг.

За роклите...аз съм дребничка, дето се вика "джобно гадже и още малко". Некви си 165 см съм само и като сложа един "колан", ми седи като рокля. И тате е доволен (колко е доволен, само той си знае, ама нейсе).

Токчета не нося поне от 4 години. Най-вече, откакто повечето заведения решиха да правят подовете си тип "Олимпийски игри по фигурно пързаляне". Не е смешно! Не сте падали от 12-см ток, хлъзгайки се на разлято безалкохолно, така че си трайте! Е, понякога обувам, но ако знаехте каква смешна картинка съм, щяхте да забраните задължителните официални тоалети на фирмени презентации с 2 закона!

Циците. Имам, не е като да нямам. Ма не заплашват никого да пляскат по челото. И силикон си нямам, да ме ожалиш... И голи снимки също нямам. Най-вече, откакто братовчед ми разкритикува моя морска снимка, на която с целия си акъл изложих съвсем невинно прелестите си на показ. От тогава ме е срам. И гледам да не ГИ показвам!

Книги чета. И забележете - НЕ харесвам Паулу Коелю! (нищо лично, пич, имаш много добри мисловни попадения, но ми идваш ТУ МАЧ понякога. А и то от манИкенки, дето те четат, не остана място за мен!)

"На МОЛ" не ходя.  Не мога да си представя да искам да се разходя с приятелки и да се забия в някой МОЛ, да зяпам витрините и да обсъждам "Офф, глей я па таз как са й облякла...Селянка!". Някак си ми е чуждо подобно "забавление".

Ми тогава?!

Напоследък с приятелката ми излизаме много. Щото "животът ни е труден" и трябва да се разпуска. Вече и двете сме необвързани, млади сме...
Слагам рокля по-къса от живота на работник в мина. Правя си прическа като от клип на фолк певица. И се снимам до припадък. И си поствам снимките във ФБ (да се изяждат душманите, не за друго)! И слагам токчета (веднъж се хлъзнах  на път към тоалетната, заклевам се!). И се кефя на мъжките погледи, които събирам като помощи за малцинствата. И се гримирам, оглеждайки се в телефона си. И ходя понякога на чалга. И вдигам ръчички нагоре, като чуя някоя песен и закрещявам припева срещу компанията си... И си викам - майната на всичко, сега ми се пие, пее, живее... Утре ще му мисля! И пия, пея и тегля майни наляво, дясно, хоризонтално и вертикално... И се кефя, че съм жива и здрава. И се моля всичко лошо да е вече зад гърба ми.

И по тоя повод един приятел ми вика, че съм станала ОЧЕВАДНО безотговорна и се държа като кифла. Майната им на книгите, учебниците и смислените ми хобита. Щом излизам с черни секси рокли, имам снимки във Фейсбук и метам салфетки, значи съм КИФЛА! Баси...

Еми, ху"у! Кифла съм! Ама тъпа - не! "Щото знам и столицата на Белгия, и тази на Румъния, даже и на Папуа Нова Гвинея... От обща култура!
   




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. arrara - мисля, че
24.04.2013 07:44
са си позволили да те обидят така, заради задявката с чуждото момче и то не кое да е, а на собствената ти приятелка.
Една моя приятелка страда от чувства за малоценност и все иска всички мъже да я харесват, макар че не е от тези дето спят с всеки. Иска всеки да я хареса, но иначе тя е критична и има стил, не е като селска пръчка да кажем, но това не я прави некифла.
След като вече се опита да се свали на един мой бивш, неуспешно, няма такъв достъп до мен както преди. Не я поканих и на сватбата си :)
цитирай
2. alchemist - I az ne
24.04.2013 15:59
обичам Пауло Коелю, нито пък Хорхе Букай и още много други. Не мисля, че е срамно.
Яж, пий и си носи новите дрехи!
цитирай
3. kimiraikkonen - КАПРИЗЕН ИНДИВИД С ФРАПИРА...
24.04.2013 17:47
КАПРИЗЕН
ИНДИВИД С
ФРАПИРАЩИ
ЛИЦЕВИ
АНОМАЛИИ
цитирай
4. shining - Интересно четиво... :)))
25.04.2013 14:02
Дето се казва,само за ценители :)
Поздрави!
цитирай
5. zarenkow - Бъди себе си миличка,
25.04.2013 21:13
живота не може да бъде само зрял, каквото и да значи това. Младостта ти е дар, радвай му се така, че да не си навредиш и да не навреждаш. Всичко с времето си. Поздрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vanesa83g
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262220
Постинги: 58
Коментари: 152
Гласове: 325
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031