Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2014 18:49 - Цървулът rustam ме бил докладвал на модераторите
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8204 Коментари: 27 Гласове:
26



Значи така:

14. rustam - Значи така,  16:27 Блогърът, който сигнализира на модераторския екип за извършени от теб, "славунчо, нарушения на правилата бях аз. Капиш? 
Възползвах се от предоставената ми любезно функция на платформата да сигнализирам за нарушения. Смятам, че абсолютно правилно и точно е изтриването на профила "парасол"

Предлагам ти в знак на "протест" срещу несправедливите модератори, путинофилите и зелените чорапчета и прочие да си биеш камшика и да напуснеш това място, наречено блогбг.

ПП Най-страшен е фактът, когатонеграмотници като пискова влизат в ролята на съдници последна инстнанция. не може женица, която постоянно обругава своя народ и държава да дава оценки!

Казах! .........................................
Видяхте ли какъв мозък, какъв антилект, какъв измекяр казва: "Казах!"?
И има кой да го послуша. 




Гласувай:
27



1. vmir - Цървулът, който с кражба на самоличност причини фатален инфаркт и уби Митко,
20.10.2014 19:06
тръгнал да се прави на съдник.
цитирай
2. анонимен - Освен казаното
20.10.2014 19:09
от Вмир, да добавя още нещо - това нищожество се хвалеше, че е прогонило оттук пера като Стефан Кръстев и Валери Станков.
Само не разбирам как е възможно собствениците на блога да се лишават от такива присъствия, а да пазят подобни червеи.
цитирай
3. tutankhamon661 - slavimirgenchev1953
20.10.2014 19:14

Той със сигурност те е докладвал, но не се хващай на внушението, че нещо зависи от него - не е така. Само обича да плаши и шантажира.

Би трябвало модераторите да дадат някакво обяснение.

цитирай
4. slavimirgenchev1953 - Значи е и истински убиец, не само блогов.
20.10.2014 19:15
vmir написа:
тръгнал да се прави на съдник.

цитирай
5. slavimirgenchev1953 - Впрочем, аз зададох въпрос на модераторите,
20.10.2014 19:17
а рустам отговаря. Е ли той модератор?
цитирай
6. christof - Генчев, аз не съм изненадан да ти ...
20.10.2014 19:24
Генчев, аз не съм изненадан да ти кажа честно. Все някой от групата путински лизачи трябваше да е, макар че не вярвам много на Рустам. Той обича да се прави на интересен и важен понякога - нищо чудно и в случая да е така.
Ако се абстрахираме от това, обаче, ме налягат едни мисли, като например - що за човек трябва да си, за да натопиш някого. Независимо къде, независимо кой. Не говоря само за този сайт.
Просто актът на "докладване" ми е повече от гнусен.
Никога през живота си не съм "докладвал" човек, няма и да го направя. Дори не знам къде е шибаният бутон за "докладване".
В този сайт са публикувани какви ли не гнусотии за мен - разни бездарни писания на психясали идиоти, отвратителни колажи с мои снимки, какви ли не още простотии и откровени дебилщини. Помня, че веднъж, само в рамките на един ден, четирима различни блогери бяха публикували четири обидни постинги за мен. Но дори и тогава не съм "докладвал" да им бъдат премахнати постингите или направо да им изтрият акаунтите. А съм имал основания. Дори не съм изисквал пред администраторите някой от тях да получи бан. Това ми е толкова чуждо и далечно, че просто няма накъде повече да е.
Моето мнение е, че всеки сам си носи отговорността за написаното, а "докладчиците" са жалки нищожества, живеещи на дъното на блоговия варел, които дори не заслужават човек да повърне отгоре им, понеже ще си е чисто разхищение на биологичен материал.
Така постъпваха навремето върлите комуняги. Те така си знаят, така си баят, Генчев. Навремето да натопиш другарчето си беше върховен акт на пролетарски интернационализъм. Така ги учеше Партията-Майка и КПСС.
Хич да не ти дреме. Мен също ме триха, налагаха банове на предишните ми профили, които траяха с години, но не можаха да ме сломят. Пак си пиша, пак ги тровя, пак ги громя с думи и никой не може да ми каже и копче. Особено пък гнусна, путинофилска отрепка с претенции.
Да си ебат шибаните майки, Генчев!
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Рустамщина в действие.
20.10.2014 19:27
angpiskova написа:
от Вмир, да добавя още нещо - това нищожество се хвалеше, че е прогонило оттук пера като Стефан Кръстев и Валери Станков.
Само не разбирам как е възможно собствениците на блога да се лишават от такива присъствия, а да пазят подобни червеи.

цитирай
8. tutankhamon661 - slavimirgenchev1953
20.10.2014 19:27

Не е модератор, но обича да лъже, че е близък с тях и уж го слушали - демек "Страхувайте се от мен".

Много пъти е твърдял, че нещо е изтрито по негов донос, а не е било така. Той сигнализира постоянно и за какво ли не. Понякога улучва - наистина изтриват, но e съвпадение.

цитирай
9. slavimirgenchev1953 - Надявам се, но те мълчат.
20.10.2014 19:28
tutankhamon661 написа:

Той със сигурност те е докладвал, но не се хващай на внушението, че нещо зависи от него - не е така. Само обича да плаши и шантажира.

Би трябвало модераторите да дадат някакво обяснение.


цитирай
10. vmir - 4. slavimirgenchev1953 - Значи е и истински убиец, не само блогов.
20.10.2014 19:36
slavimirgenchev1953 написа:
- Значи е и истински убиец, не само блогов.


Това е точно така. Опорна тактическа точка на групата на тези цървули е да окупират ролята на съдници, за да откланят вниманието от собствените си престъпления.
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Псолютно! Шибаните майки!
20.10.2014 19:49
christof написа:
Генчев, аз не съм изненадан да ти кажа честно. Все някой от групата путински лизачи трябваше да е, макар че не вярвам много на Рустам. Той обича да се прави на интересен и важен понякога - нищо чудно и в случая да е така.
Ако се абстрахираме от това, обаче, ме налягат едни мисли, като например - що за човек трябва да си, за да натопиш някого. Независимо къде, независимо кой. Не говоря само за този сайт.
Просто актът на "докладване" ми е повече от гнусен.
Никога през живота си не съм "докладвал" човек, няма и да го направя. Дори не знам къде е шибаният бутон за "докладване".
В този сайт са публикувани какви ли не гнусотии за мен - разни бездарни писания на психясали идиоти, отвратителни колажи с мои снимки, какви ли не още простотии и откровени дебилщини. Помня, че веднъж, само в рамките на един ден, четирима различни блогери бяха публикували четири обидни постинги за мен. Но дори и тогава не съм "докладвал" да им бъдат премахнати постингите или направо да им изтрият акаунтите. А съм имал основания. Дори не съм изисквал пред администраторите някой от тях да получи бан. Това ми е толкова чуждо и далечно, че просто няма накъде повече да е.
Моето мнение е, че всеки сам си носи отговорността за написаното, а "докладчиците" са жалки нищожества, живеещи на дъното на блоговия варел, които дори не заслужават човек да повърне отгоре им, понеже ще си е чисто разхищение на биологичен материал.
Така постъпваха навремето върлите комуняги. Те така си знаят, така си баят, Генчев. Навремето да натопиш другарчето си беше върховен акт на пролетарски интернационализъм. Така ги учеше Партията-Майка и КПСС.
Хич да не ти дреме. Мен също ме триха, налагаха ми банове на предишните ми профили, които траяха с години, но не можаха да ме сломят. Пак си пиша, пак ги тровя, пак ги громя с думи и никой не може да ми каже и копче. Особено пък гнусна, путинофилска отрепка с претенции.
Да си ебат шибаните майки, Генчев!

цитирай
12. balebalev - Добре те е докладвал, доволен съм.
20.10.2014 19:49
Аз също ще те наблюдавам и дори при най-малко нарушение, ще те докладвам. Имам познати в Инвестор.бг и думата ми се чува. Ще излетиш оттук като коркова тапа от гъз.

ПП Стефан Кръстев и Валери Станков аз ги изгоних. Просто не ме кефеха.
цитирай
13. slavimirgenchev1953 - Псолютно! Шибаните майки!
20.10.2014 19:50
christof написа:
Генчев, аз не съм изненадан да ти кажа честно. Все някой от групата путински лизачи трябваше да е, макар че не вярвам много на Рустам. Той обича да се прави на интересен и важен понякога - нищо чудно и в случая да е така.
Ако се абстрахираме от това, обаче, ме налягат едни мисли, като например - що за човек трябва да си, за да натопиш някого. Независимо къде, независимо кой. Не говоря само за този сайт.
Просто актът на "докладване" ми е повече от гнусен.
Никога през живота си не съм "докладвал" човек, няма и да го направя. Дори не знам къде е шибаният бутон за "докладване".
В този сайт са публикувани какви ли не гнусотии за мен - разни бездарни писания на психясали идиоти, отвратителни колажи с мои снимки, какви ли не още простотии и откровени дебилщини. Помня, че веднъж, само в рамките на един ден, четирима различни блогери бяха публикували четири обидни постинги за мен. Но дори и тогава не съм "докладвал" да им бъдат премахнати постингите или направо да им изтрият акаунтите. А съм имал основания. Дори не съм изисквал пред администраторите някой от тях да получи бан. Това ми е толкова чуждо и далечно, че просто няма накъде повече да е.
Моето мнение е, че всеки сам си носи отговорността за написаното, а "докладчиците" са жалки нищожества, живеещи на дъното на блоговия варел, които дори не заслужават човек да повърне отгоре им, понеже ще си е чисто разхищение на биологичен материал.
Така постъпваха навремето върлите комуняги. Те така си знаят, така си баят, Генчев. Навремето да натопиш другарчето си беше върховен акт на пролетарски интернационализъм. Така ги учеше Партията-Майка и КПСС.
Хич да не ти дреме. Мен също ме триха, налагаха ми банове на предишните ми профили, които траяха с години, но не можаха да ме сломят. Пак си пиша, пак ги тровя, пак ги громя с думи и никой не може да ми каже и копче. Особено пък гнусна, путинофилска отрепка с претенции.
Да си ебат шибаните майки, Генчев!

цитирай
14. nkf - Мдааа, явно наистина става дума за ...
20.10.2014 19:54
Мдааа, явно наистина става дума за абсолютна плюнка и нищожество. Тоя жалкар рустам явно здраво го тресат комплексите за физическа и интелектуална малоценност, та е влязъл в истинското си амплоа на доносник. Ебати и кухия, жалък милиционер.
цитирай
15. slavimirgenchev1953 - Кой си ти, анонимен нещастник?
20.10.2014 20:03
balebalev написа:
Аз също ще те наблюдавам и дори при най-малко нарушение, ще те докладвам. Имам познати в Инвестор.бг и думата ми се чува. Ще излетиш оттук като коркова тапа от гъз.

ПП Стефан Кръстев и Валери Станков аз ги изгоних. Просто не ме кефеха.

цитирай
16. slavimirgenchev1953 - Той е типичен ляв антилигент.
20.10.2014 20:08
nkf написа:
Мдааа, явно наистина става дума за абсолютна плюнка и нищожество. Тоя жалкар рустам явно здраво го тресат комплексите за физическа и интелектуална малоценност, та е влязъл в истинското си амплоа на доносник. Ебати и кухия, жалък милиционер.

цитирай
17. анонимен - Аз също ще те наблюдавам и дори при ...
20.10.2014 20:21
slavimirgenchev1953 написа:
balebalev написа:
Аз също ще те наблюдавам и дори при най-малко нарушение, ще те докладвам. Имам познати в Инвестор.бг и думата ми се чува. Ще излетиш оттук като коркова тапа от гъз.

ПП Стефан Кръстев и Валери Станков аз ги изгоних. Просто не ме кефеха.



Това е още едно човекоподобно, което изпитва удоволствие да издевателства върху хората.
цитирай
18. slavimirgenchev1953 - Някакъв неизвестен боклук, който никога няма да стане известен.
20.10.2014 20:29
angpiskova написа:
slavimirgenchev1953 написа:
balebalev написа:
Аз също ще те наблюдавам и дори при най-малко нарушение, ще те докладвам. Имам познати в Инвестор.бг и думата ми се чува. Ще излетиш оттук като коркова тапа от гъз.

ПП Стефан Кръстев и Валери Станков аз ги изгоних. Просто не ме кефеха.



Това е още едно човекоподобно, което изпитва удоволствие да издевателства върху хората.

цитирай
19. balebalev - Това е още едно човекоп...
20.10.2014 20:30
angpiskova написа:




Това е още едно човекоподобно, което изпитва удоволствие да издевателства върху хората.


Пискова, мери си приказките! Да не ти покажа и на тебе изхода.
цитирай
20. blackpredator - ако направиш елементарен паралел,
20.10.2014 20:38
с изтриването профила на алекс, то крадците, викащи "дръжте крадеца" са коментирали някъде по-горе при теб
един от старите блогъри си, можеш да им направиш в себе си, тест за подлост и почтеност...
който го е правил веднаж, го прави много пъти
стига да създаде интрига
еле пък това, че някой причинил исхемична болест на някого с поведението си в блога, направо само някой Медицино Бруно може да го напише...

и да добавя
аз също намирах постингите на парасол за оригинални, независимо от политическите ни различия...
цитирай
21. анонимен - Това е още едно човекоп...
20.10.2014 20:39
balebalev написа:
angpiskova написа:




Това е още едно човекоподобно, което изпитва удоволствие да издевателства върху хората.


Пискова, мери си приказките! Да не ти покажа и на тебе изхода.

Дори и да напишеш донос срещу мен и да ме изтрият, аз имам къде да публикувам. Ти няма да имаш, ако те изтрият от блог. бг:)
цитирай
22. balebalev - Айде, от мене да мине,
20.10.2014 20:59
няма да те докладвам. Но си вземи бележка и този случай да ти е като обица на ухото!
цитирай
23. slavimirgenchev1953 - Дреме ми. )))
20.10.2014 21:37
balebalev написа:
няма да те докладвам. Но си вземи бележка и този случай да ти е като обица на ухото!

цитирай
24. анонимен - Не че
20.10.2014 22:00
се оправдавам пред едно друго рустамоподобно, но ще го кажа заради повечето хора, които са писали тук:
- Намирам цитирания от Предатора за рядко арогантно и непочтено човече, което тормозеше доста хора от чиста злоба и завист. Но не аз съм писала да изтрият блога му.
цитирай
25. cefules - Само крайно комплексиран човек ...
20.10.2014 23:20
Само крайно комплексиран човек може да вдига самочувствие с дребни сплетни.
И какво, сега като ти изтриха блога, корона ли му сложиха?
В спор ли те обори? Убежденията ли ти промени? Или ти взе езика или интелекта?
Като не може да направи нищо свястно, като не му стига душа или въображение на един човек, като няма достатъчно воля, достатъчно ум, а собственото му бездарие отвътре го изяжда, прави мизерии.
Не му е достатъчно, че умори един човек, мечтае си за още жертви. Той е ясен, напълно деградирал, дехуманизиран, озлобен, но честно трудно ми е да разбера съучастниците му.
цитирай
26. cefules - balebalev
20.10.2014 23:32
Няма значение ти ли си ме изгонил или не, важно е, че пак ще си останеш грозен :-)
цитирай
27. vmir - 25. cefules,
21.10.2014 06:58
cefules написа:
Само крайно комплексиран човек може да вдига самочувствие с дребни сплетни.
И какво, сега като ти изтриха блога, корона ли му сложиха?
В спор ли те обори? Убежденията ли ти промени? Или ти взе езика или интелекта?
Като не може да направи нищо свястно, като не му стига душа или въображение на един човек, като няма достатъчно воля, достатъчно ум, а собственото му бездарие отвътре го изяжда, прави мизерии.
Не му е достатъчно, че умори един човек, мечтае си за още жертви. Той е ясен, напълно деградирал, дехуманизиран, озлобен, но честно трудно ми е да разбера съучастниците му.

Много добре си го казал, но според мен комплексарщината и бездарието са само инструмента, използван от лукави тарикати надзираващи некадърниците. Обединява ги общата им непоносимост към всичко читаво и кадърно в България, без значение в каква сфера се изявява. Дори непоносимостта им към читавите българи не е тяхна и не могат да я обяснят, защото те просто я внасят в България като необходима суровина за съответната криминална политическа гмеж, която рядко пропуска акция срещу стабилността, отношенията и правовия ред у нас, а ако някой от членовете й пропусне такава, то си е заради лизачо-мазачески довършителни дейности по индивидуалния му план. Да напомням ли, че двама от неголямата им група бяха първите в България, които това лято най-активно агитираха за участие в събарянето на банковата система и валутния борд? Това са полуорганизирани бандити, за които най-големия кошмар е България да стане стабилна и просперираща страна, защото тогава мръсотиите няма да се заплащат и тези ще имат огромни проблеми с препитанието си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5582719
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031