Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2010 08:51 - Блог дал, блог взел
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Поезия   
Прочетен: 7385 Коментари: 35 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Очевидно има проблем с алгоритъма, който "подрежда" и класира постингите. В края на краищата той цели да насочва вниманието към по-стойностните публикации, за да стигнат до повече хора. Не става въпрос за медали и други отличия, защото критерият при тях е очевидно по-субективен.
Добре е въпросите на блогърите да получат аргументирани и еднозначни  отговори. Затова си поволявам да копирам коментарите под предния ми постинг, където те са зададени в прав текст.
Нека никой не остава с впечатлението, че някой от или извън Блог.бг притежава чудодейната мощ да си играе с плюсове, минуси, медали и броячи, за да предизвиква било блогови войни, било най-обикновено напрежение сред толкова разнородната блогърска общност.



1.
ckarlet - И аз си зададох подобен въпрос, S...
26.10 11:00 И аз си зададох подобен въпрос, Slavimirgenchev1953!
Навярно подготвят нещо ново и затова се получават подобни неща...
Но ако е така един модератор да ги слага, а следващия да ги маха е малко обидно и смешно...
Хубав ден ти желая!
  цитирай
Изтрий   2. slavimirgenchev1953 - Да, Скарлет О`Хара! Малко обиднои, повече смешно и много странно. Защото преди
26.10 11:10 ckarlet написа: И аз си зададох подобен въпрос, Slavimirgenchev1953!
Навярно подготвят нещо ново и затова се получават подобни неща...
Но ако е така един модератор да ги слага, а следващия да ги маха е малко обидно и смешно...
Хубав ден ти желая!
 

време нямаше такива "екстри", а блогърите пак си пишеха къде ги стяга чепикът по всички проблеми. Но "ако е гарга, да е рошава", нали? цитирай
Редактирай | Изтрий   3. an200 - S men se slu4i sy6toto za posledniq posting...
26.10 12:46 izvinqvajte za latinicata! ne si go obqsnqvam ... kakto i da e!jivi i zdravi da sme!) цитирай
Изтрий   4. slavimirgenchev1953 - Научих, че е технолгичен проблем!
26.10 13:23 an200 написа: izvinqvajte za latinicata! ne si go obqsnqvam ... kakto i da e!jivi i zdravi da sme!)


Няма проблем, значи. Не че е било, но се нарушава алгоритъмът. Хубав ден, an200! ))) цитирай
Редактирай | Изтрий   5. martiniki - ...
26.10 13:48 Същото се случва и с мои постинги от известно време, неизвестно защо и кому е нужно изобщо това "отличаване" и последващото отнемане на "медалите" - изобщо изчезват от "последни" тези "детронираните" публикации цитирай
Изтрий   6. slavimirgenchev1953 - Технологичен проблем. Ще го оправят. Но така или иначе, става някакво объркване.
26.10 13:52 martiniki написа: Същото се случва и с мои постинги от известно време, неизвестно защо и кому е нужно изобщо това "отличаване" и последващото отнемане на "медалите" - изобщо изчезват от "последни" тези "детронираните" публикации
  цитирай
Редактирай | Изтрий   7. strannica - :)
26.10 13:58 Тук е бъкано с проблеми и бъгове...продължение на реалния живот :)...ако вземе на всичко да обръща внимание човек, ще се шашардиса преждевременно и скоропостижно.
Живи и здрави да сме и да се обичаме! :) ВСИЧКО друго е второстепенно и дребна подробност от пейзажа. цитирай
Изтрий   8. slavimirgenchev1953 - Така е, ама лаф да става. Както ми е разказвал бай Марий Ягодов, лека му пръст,
26.10 14:13 strannica написа: Тук е бъкано с проблеми и бъгове...продължение на реалния живот :)...ако вземе на всичко да обръща внимание човек, ще се шашардиса преждевременно и скоропостижно.
Живи и здрави да сме и да се обичаме! :) ВСИЧКО друго е второстепенно и дребна подробност от пейзажа.

в Долни Дъбник негов съселянин имал адет да пита:
-Ей, комшу, как е онаа крава, дето ти умре по лани?!
Другият се опулвал:
-Ми как да е, кат е умрела?
-Нищо бе - казвал зевзекът, - лаф да става!
  цитирай
Редактирай | Изтрий   9. megan503 - Сега разгледах блога си и верно - ...
26.10 15:22 Сега разгледах блога си и верно - само на два от тях са оставили медалчетата , а на всички по-предни са ги отнели ......Боже ,боже.....Майната му -нали си знам ,че са разкошни и хората са били доволни , разглеждайки снимките ................ цитирай
Изтрий   10. slavimirgenchev1953 - Това е хубавото! ))))
26.10 15:28 megan503 написа: Сега разгледах блога си и верно - само на два от тях са оставили медалчетата , а на всички по-предни са ги отнели ......Боже ,боже.....Майната му -нали си знам ,че са разкошни и хората са били доволни , разглеждайки снимките ................
  цитирай
Редактирай | Изтрий   11. panazea - Сложили са ти бан , човече !
26.10 16:46 За да не излезеш на първа ! На някой не си се харесал !
На мен така , за отговор на анонимен коментар ме баннаха и изхвръкнах от първа. Само за секунди. Ясно , че на човекът не съм се понравила .
Какво значение има тогава колко прочита , пръсчета и коментари ?
Бан ! Друг път да си знаеш и да си поставиш автоцензура.
Демек , такива писания не им са по вкуса !
Усмивка ! Панацея цитирай
Изтрий   12. panazea - Меган ,Слави, Странница , Ан200 , Скарлет , Мартиники !
26.10 16:50 Блогарите си ви обичаме и без медали !
За мен вие сте отличници с медали или без медали !
Прегръдка! цитирай
Изтрий   13. slavimirgenchev1953 - Не, не вярвам. Доста често се мъдря на първа. Ставало е и с други колги - технически е проблемът.
26.10 16:52 panazea написа: За да не излезеш на първа ! На някой не си се харесал !
На мен така , за отговор на анонимен коментар ме баннаха и изхвръкнах от първа. Само за секунди. Ясно , че на човекът не съм се понравила .
Какво значение има тогава колко прочита , пръсчета и коментари ?
Бан ! Друг път да си знаеш и да си поставиш автоцензура.
Демек , такива писания не им са по вкуса !
Усмивка ! Панацея
  цитирай
Редактирай | Изтрий   14. slavimirgenchev1953 - Правилно! Орденоносецът и без това е друг ;)))
26.10 16:53 panazea написа: Блогарите си ви обичаме и без медали !
За мен вие сте отличници с медали или без медали !
Прегръдка!
  цитирай
Редактирай | Изтрий   15. svetlanal - Медалите се дават и се взимат
26.10 17:17 Тях можеш да спечелиш или да ти ги откраднат. Талант или имаш или не, но никой не може да ти го вземе!!! цитирай
Изтрий   16. bizcocho - Да видим мога ли да съм ти от полза или ...
26.10 17:37 Да видим мога ли да съм ти от полза или ще ти довея нови неразгаданости:) Относно гласуването - не ми е болно, ако някой не ме гласува,просто не му е харесало, но ми е болно, че не зная защо аз не мога да гласувам постинги на доста блогове, които харесвам. Някои мога. Този ти също опитах, но... без глас си от мен. Вече ти е ясно, че и гласове излитат по чий избор, и на идея си нямам.
Друго - преди време мислех да се обадя за нещо на което странах свидетел/първата влезла бях аз и докато изчета за минута засякох следната картинка/, но Ведрин ме спря... но го запазих... ето, че имало защо:)Копирам ти го, а изводите ... всеки малко или много има нещо в главата си и не се нуждае от мой коментар в случая.

КАРТИНА
Автор: vedrin Категория: Поезия
Прочетен: 3 Коментари: 0 Гласове:
-47

19:56 - В СМЪРТТА ЩЕ ПРЕБОЛИ...
Автор: vedrin Категория: Поезия
Прочетен: 7 Коментари: 0 Гласове:
-43

По въпроса за медалите. Аз попитах и се отзоваха с готовнос. Отговориха ми. Уж не съм ни природно, ни изкуствено руса, но... нищо не разбрах:) Ако ми стои личното с въпроса ми към блог.бг и отговора им, ще го измъкна, та дано теб те светне:) Може пък да не е с цветова, а с полова избирателност:)

То едно и две ли е... цитирай
Изтрий   17. nicodima - Слави, Слави, в кой свят живееш!?
26.10 18:12 То избори се печелят от 60 години у нас по този начин, ти за блога ми говориш...
Ами каквито гласовете по избори, такива и при избора на постинги : (...


  цитирай
Изтрий   18. dar4eto - Ако не беше жалко, щеше да е смешно. Но не (ми) е...
26.10 18:33 Моето обяснение е, че изобщо не е технологичен проблем. Тенденция е, но наистина, за жалост - няма спасение от нея.
Смея да декларирам мнението си (държа да отбележа - личното такова!) и то е, че всичко това става ОСНОВНО при добри автори с още по-добри произведения.
Както казах - жалкото е, че е тенденция.
"Мъдриш" се на първа, защото заслужаваш да си там - това вече не е тенденция, а норма.
Ако отново изляза на "първа" тук - за мен ще е чест да съм до автор като теб.
В противен случай ще е пак въпрос на чест, но да НЕ бъда там.
Доколкото зная причината да попадне нечий постинг тук в популярни е по-голяма спрямо останалите според съвкупността от посещения, гласове и коментари на същия. Дотук ясно.
Неяснотата идва от друго - каква е логиката в личните профили да се отброяват постингите, попаднали в "Популярни", а тях в действителност да ги няма и да не фигурират никъде. Имаш три бири, ама другите две са ти ги взели, или са ти ги откраднали. Ясно - едната ще си я пиеш ти, пък с "останалите" две ще почерпиш гостите.:))))
Извинявам се, че се "отплеснах" в разсъждения, но реших да споделя наблюденията си! Не възнамерявам да влизам в излишни полемики с никого тук по темата - изразих мнението си и толкова.
Поздравления за блога, поезията и... останалото!
За мен това е важното - и не са ми нужни оценки и ордени, за да ме държат тук!
Поздрави!
:) цитирай
Изтрий   19. lado - На мен отдавна ми начислиха 65 000 ...
26.10 18:57 На мен отдавна ми начислиха 65 000 поста :))))) цитирай
Изтрий   20. elineli - Понеже
26.10 19:12 съм разсеяна, и много не поглеждам реших, че ми се е сторило. Но сега като гледам тук, най спокойно мога да се присъединя - И аз съм със скъсани медали! :))))) цитирай
Изтрий   21. kapito - Aaaa, ами защо не се обаждате ? :))))
26.10 20:09 Нали знаете, че аз ги слагам тези неща - плюсове, посещения, коментари :))))
Смяяяяяяяяях :)
Слави, ние те обичаме! :) цитирай
Изтрий   22. wonder - Хм, моето днешно стихотворение изобщо го няма на хоризонта, нито в Изкуство. :)))
26.10 22:33 И това е практика. Директно го изтриват отпоизвсякъде. Липсва. Освен в блога ми.
Но на кой му пука? Ти нали ме прочете? Аз те прочетох... Другото е дъст ин дъ уинд! ;))) цитирай
Изтрий   23. divna8 - Аз имам простичко обяснение. . . ...
26.10 23:14 Аз имам простичко обяснение... Малко са медалчетата :)))
Вземат от нас, за да дадат на други, после - обратно!
Само такава ще да е причината :):):)
Хубава вечер /нощ/ от мен и много усмивки - вместо медали :):):) цитирай
Изтрий   24. slavimirgenchev1953 - Както гласи един роман на Хемингуей - "Да имаш и да нямаш". ;)))
26.10 23:20 svetlanal написа: Тях можеш да спечелиш или да ти ги откраднат. Талант или имаш или не, но никой не може да ти го вземе!!!
  цитирай
Редактирай | Изтрий   25. slavimirgenchev1953 - Има нещо гнило, но не е в Дания ;)))) Някои говореха за бъгване. Как става, не знам.
26.10 23:22 bizcocho написа: Да видим мога ли да съм ти от полза или ще ти довея нови неразгаданости:) Относно гласуването - не ми е болно, ако някой не ме гласува,просто не му е харесало, но ми е болно, че не зная защо аз не мога да гласувам постинги на доста блогове, които харесвам. Някои мога. Този ти също опитах, но... без глас си от мен. Вече ти е ясно, че и гласове излитат по чий избор, и на идея си нямам.
Друго - преди време мислех да се обадя за нещо на което странах свидетел/първата влезла бях аз и докато изчета за минута засякох следната картинка/, но Ведрин ме спря... но го запазих... ето, че имало защо:)Копирам ти го, а изводите ... всеки малко или много има нещо в главата си и не се нуждае от мой коментар в случая.

КАРТИНА
Автор: vedrin Категория: Поезия
Прочетен: 3 Коментари: 0 Гласове:
-47

19:56 - В СМЪРТТА ЩЕ ПРЕБОЛИ...
Автор: vedrin Категория: Поезия
Прочетен: 7 Коментари: 0 Гласове:
-43

По въпроса за медалите. Аз попитах и се отзоваха с готовнос. Отговориха ми. Уж не съм ни природно, ни изкуствено руса, но... нищо не разбрах:) Ако ми стои личното с въпроса ми към блог.бг и отговора им, ще го измъкна, та дано теб те светне:) Може пък да не е с цветова, а с полова избирателност:)

То едно и две ли е...
  цитирай
Редактирай | Изтрий   26. slavimirgenchev1953 - За изборите - ясно, печели се власт. Ами тука?
26.10 23:24 nicodima написа: То избори се печелят от 60 години у нас по този начин, ти за блога ми говориш...
Ами каквито гласовете по избори, такива и при избора на постинги : (...


 
  цитирай
Редактирай | Изтрий   27. slavimirgenchev1953 - Радвам се на посещенията ти, това е по-голям дар! )))
26.10 23:27 dar4eto написа: Моето обяснение е, че изобщо не е технологичен проблем. Тенденция е, но наистина, за жалост - няма спасение от нея.
Смея да декларирам мнението си (държа да отбележа - личното такова!) и то е, че всичко това става ОСНОВНО при добри автори с още по-добри произведения.
Както казах - жалкото е, че е тенденция.
"Мъдриш" се на първа, защото заслужаваш да си там - това вече не е тенденция, а норма.
Ако отново изляза на "първа" тук - за мен ще е чест да съм до автор като теб.
В противен случай ще е пак въпрос на чест, но да НЕ бъда там.
Доколкото зная причината да попадне нечий постинг тук в популярни е по-голяма спрямо останалите според съвкупността от посещения, гласове и коментари на същия. Дотук ясно.
Неяснотата идва от друго - каква е логиката в личните профили да се отброяват постингите, попаднали в "Популярни", а тях в действителност да ги няма и да не фигурират никъде. Имаш три бири, ама другите две са ти ги взели, или са ти ги откраднали. Ясно - едната ще си я пиеш ти, пък с "останалите" две ще почерпиш гостите.:))))
Извинявам се, че се "отплеснах" в разсъждения, но реших да споделя наблюденията си! Не възнамерявам да влизам в излишни полемики с никого тук по темата - изразих мнението си и толкова.
Поздравления за блога, поезията и... останалото!
За мен това е важното - и не са ми нужни оценки и ордени, за да ме държат тук!
Поздрави!
:)
  цитирай
Редактирай | Изтрий   28. slavimirgenchev1953 - Ехеей! Има да ти дишаме праха ; )))
26.10 23:28 lado написа: На мен отдавна ми начислиха 65 000 поста :)))))
  цитирай
Редактирай | Изтрий   29. slavimirgenchev1953 - Много ставаме! Като разжалвани ;))))
26.10 23:30 elineli написа: съм разсеяна, и много не поглеждам реших, че ми се е сторило. Но сега като гледам тук, най спокойно мога да се присъединя - И аз съм със скъсани медали! :)))))
  цитирай
Редактирай | Изтрий   30. slavimirgenchev1953 - Благодаря, взаимно е :)))
26.10 23:31 kapito написа: Нали знаете, че аз ги слагам тези неща - плюсове, посещения, коментари :))))
Смяяяяяяяяях :)
Слави, ние те обичаме! :)
  цитирай
Редактирай | Изтрий   31. slavimirgenchev1953 - Отговорът се носи във вятъра и с вълнАта ;))))
26.10 23:32 wonder написа: И това е практика. Директно го изтриват отпоизвсякъде. Липсва. Освен в блога ми.
Но на кой му пука? Ти нали ме прочете? Аз те прочетох... Другото е дъст ин дъ уинд! ;)))
  цитирай
Редактирай | Изтрий   32. slavimirgenchev1953 - Благодаря ти, закичвам си ги веднага! ))) Такива ордени са ми най-съкпи!
26.10 23:33 divna8 написа: Аз имам простичко обяснение... Малко са медалчетата :)))
Вземат от нас, за да дадат на други, после - обратно!
Само такава ще да е причината :):):)
Хубава вечер /нощ/ от мен и много усмивки - вместо медали :):):)
  цитирай
Редактирай | Изтрий   33. semtomovi - Ama i medali li davali tuka?!?
02:45 Благодаря за информацията! Тия малките квадратчета ли са "медалите"? То моите на черен фон не личат. Ама кой ли ти е заглеждал. Може би имаше веднъж нещо такова, ама има ли време човек да се връща назад и да прави проверки.
Но на мене ми се случи друго странно. Веднъж блокирах някакъв анонимен постинг който ме обиждаше. Изтрих го направо. Другия път по незнайни пътеки постинга му се беше намъдрил (при това на по-задните ми теми, след като бях допълнила с нови). Почувствах се "прекарана". Да се сещам ли от кого? цитирай
Изтрий   34. scarlety - Здравей!
08:24 Примери за"странни" случки тук напоследък има много.Ето един такъв с последния ми постинг: Попадайки в карето Най-популярни,в рзстояние на няколко секунди получи 21 отрицателни гласа,без нито един регистриран посетител в Статистика. Това доведе до моментално отнемане на медалите. Интересно кой и как може да си играе с гласовете? И защо го прави?
  цитирай
Изтрий   35. slavimirgenchev1953 - Имаш предвид анонимен коментар? Анонимникът може да си го е запаметил и да
08:39 semtomovi написа: Благодаря за информацията! Тия малките квадратчета ли са "медалите"? То моите на черен фон не личат. Ама кой ли ти е заглеждал. Може би имаше веднъж нещо такова, ама има ли време човек да се връща назад и да прави проверки.
Но на мене ми се случи друго странно. Веднъж блокирах някакъв анонимен постинг който ме обиждаше. Изтрих го направо. Другия път по незнайни пътеки постинга му се беше намъдрил (при това на по-задните ми теми, след като бях допълнила с нови). Почувствах се "прекарана". Да се сещам ли от кого?

го е пуснал под по-предишни твои постинги, щом нямаш модерация. Явно е някой твой голям "доброжелател"... ))))
  цитирай
Редактирай | Изтрий   36. slavimirgenchev1953 - Наистина е странно! Нямам обяснение. )))
08:40 scarlety написа: Примери за"странни" случки тук напоследък има много.Ето един такъв с последния ми постинг: Попадайки в карето Най-популярни,в рзстояние на няколко секунди получи 21 отрицателни гласа,без нито един регистриран посетител в Статистика. Това доведе до моментално отнемане на медалите. Интересно кой и как може да си играе с гласовете? И защо го прави?
 


Тагове:   блог,   дал,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Аз също
27.10.2010 09:33
не разбирам логиката на най-популярните и най-коментираните - да речем посетили са те 8 човека и са оставили коментар, ти като им отговориш - хоп 16. А че коментираното произведение всъщност не става - няма значение, важен е броят на коментарите.

Само че за хората, които чета и са ми интересни, изобщо не важи правилото дали са били на първа, или не - чета ги и май това е по-важното. :)))))))))

Поздрав на всички.
Валя
цитирай
2. aqualia - Това е...
27.10.2010 09:35
....тъп технически проблем. Дано го оправят, защото Егото ни се бунтува!
И нека да не се косим за глупости, и нека не се превръща в някаква вълна на недоволство, защото ще си похабим само повече нерви безмислено. Поздрави!
цитирай
3. makont - Защо??? е моят голям въпрос!
27.10.2010 10:05
Тук да не идваме на конкурс! Със или без класациите, Слави, твоите стихове са толкова хубави, в блога просто стават достъпни и за нас! Защо някой трябва да те слага на първа, втора и т.н., да окачва и отнема медали??? Сигурно, за да има интрига някаква, я колко хора се връзват, че не са на върха, какво общество, какви нрави! Усмивки от мен, аз приемам да съм края на класацията, защото пък изобщо нямам никакви таланти, нито съм поет, нито добър литератор, аз просто споделям това което мисля от сърце! Важното са приятелите, а тук има много!
цитирай
4. slavimirgenchev1953 - И на мен не ми влияят странични фактори, но понякога се ориентирам какво да прочета -
27.10.2010 10:09
yotovava написа:
не разбирам логиката на най-популярните и най-коментираните - да речем посетили са те 8 човека и са оставили коментар, ти като им отговориш - хоп 16. А че коментираното произведение всъщност не става - няма значение, важен е броят на коментарите.

Само че за хората, които чета и са ми интересни, изобщо не важи правилото дали са били на първа, или не - чета ги и май това е по-важното. :)))))))))

Поздрав на всички.
Валя


извън авторите, които вече познавам - само по такива насочващи показатели.

цитирай
5. slavimirgenchev1953 - ;)))) Хубаво си почесахме езиците обаче, нали? )))
27.10.2010 10:10
aqualia написа:
....тъп технически проблем. Дано го оправят, защото Егото ни се бунтува!
И нека да не се косим за глупости, и нека не се превръща в някаква вълна на недоволство, защото ще си похабим само повече нерви безмислено. Поздрави!

цитирай
6. slavimirgenchev1953 - Благодаря ти за комплимента! От всекиго може нещо да се научи, затова й чета усилено. )))
27.10.2010 10:11
makont написа:
Тук да не идваме на конкурс! Със или без класациите, Слави, твоите стихове са толкова хубави, в блога просто стават достъпни и за нас! Защо някой трябва да те слага на първа, втора и т.н., да окачва и отнема медали??? Сигурно, за да има интрига някаква, я колко хора се връзват, че не са на върха, какво общество, какви нрави! Усмивки от мен, аз приемам да съм края на класацията, защото пък изобщо нямам никакви таланти, нито съм поет, нито добър литератор, аз просто споделям това което мисля от сърце! Важното са приятелите, а тук има много!

цитирай
7. mikino - . . . . тъп технически проблем. Дано ...
27.10.2010 10:22
aqualia написа:
....тъп технически проблем. Дано го оправят, защото Егото ни се бунтува!
И нека да не се косим за глупости, и нека не се превръща в някаква вълна на недоволство, защото ще си похабим само повече нерви безмислено. Поздрави!

Напълно съм съгласна с този коментар! И аз съм имала постове, които са били доста коментирани и четени, но от почти година насам, я съм имала 5 популярни я не - ама какво от това? Който иска чете - който не иска да си ходиА от време на време като закръгля числото съм благодарна и на толкоз!
цитирай
8. slavimirgenchev1953 - И аз съм съгласен, ама като е технически проблем, нека се изясни и оправи ;)))
27.10.2010 10:52
mikino написа:
aqualia написа:
....тъп технически проблем. Дано го оправят, защото Егото ни се бунтува!
И нека да не се косим за глупости, и нека не се превръща в някаква вълна на недоволство, защото ще си похабим само повече нерви безмислено. Поздрави!

Напълно съм съгласна с този коментар! И аз съм имала постове, които са били доста коментирани и четени, но от почти година насам, я съм имала 5 популярни я не - ама какво от това? Който иска чете - който не иска да си ходиА от време на време като закръгля числото съм благодарна и на толкоз!

цитирай
9. panazea - Хе хе ,
27.10.2010 11:40
Моли се на Бог.беге и ще ти се даде ! Ха ха !
Що търсите причината в техниката и програмите , а пропускате Човешкия фактор?
А той е най-съществен! Машината е безпристрастна и отчита точно.
После се намесва някой и ръси минусчета , ама толкова се олива , че не забелязва , че минусите са повече от прочитите. Слаба му е аритметиката ! Това си е пропуск в програмата.
Ако все пак излезеш на пустата първа , където се предполага , че повече хора ще те прочетат и ще станеш известен , обаче
някой те прочете и не те одобри , той ти сваля медалчетата и те изхвърля . Ето това е технологията и не могат да ме убедят , че е случайно ! Ха ха !
цитирай
10. tili - Честно казано - не обръщам
27.10.2010 11:43
никакво внимание на медалите. Дори не знам колко поста са ми с медали и т.н. Знам, че великолепни АВТОРИ не попадат на първа. А разни интригантчета с по две скандални изречения са там и то редовно. Блог-политика сигурно. Джумбуш да става и разни анонимни да изпускат парата.
Чета си избраните и понякога прибавям по някой нов. Иначе - и на мен направи впечатление играта с минусите напоследък. Надявам се да е бъг, а не външна некоректна намеса!
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - А бе има грешка,
27.10.2010 12:48
panazea написа:
Моли се на Бог.беге и ще ти се даде ! Ха ха !
Що търсите причината в техниката и програмите , а пропускате Човешкия фактор?
А той е най-съществен! Машината е безпристрастна и отчита точно.
После се намесва някой и ръси минусчета , ама толкова се олива , че не забелязва , че минусите са повече от прочитите. Слаба му е аритметиката ! Това си е пропуск в програмата.
Ако все пак излезеш на пустата първа , където се предполага , че повече хора ще те прочетат и ще станеш известен , обаче
някой те прочете и не те одобри , той ти сваля медалчетата и те изхвърля . Ето това е технологията и не могат да ме убедят , че е случайно ! Ха ха !


ама дали е вярна, или не, не е ясно! ;)))
цитирай
12. slavimirgenchev1953 - Лили, това с медалите беше само повод. Иначе съм съгласен с теб - който търси,
27.10.2010 12:49
tili написа:
никакво внимание на медалите. Дори не знам колко поста са ми с медали и т.н. Знам, че великолепни АВТОРИ не попадат на първа. А разни интригантчета с по две скандални изречения са там и то редовно. Блог-политика сигурно. Джумбуш да става и разни анонимни да изпускат парата.
Чета си избраните и понякога прибавям по някой нов. Иначе - и на мен направи впечатление играта с минусите напоследък. Надявам се да е бъг, а не външна некоректна намеса!


намира свястното! )))
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Нали тук се спасяваме! Дали?
27.10.2010 13:23
Аз пиша тук от скоро. Вероятно не ми отива да давам мнение, но пък имам интернетски стаж колкото за една пенсия. Имам и професионални наблюдения. И искам да ви кажа няколко неща, до които съм стигнала чрез своя донкихотовски опит.
Нищо, което става в един сайт не си заслужава ядовете. Ни-що! Ако се питате защо, ето ви отговора: машините, програмите и организацията на сайтовете се правят от хора. Те могат да грешат, да ги мързи, да си имат пристрастия и антипатии.
Знам, че повечето блогъри идват тук, като си мислят, че се спасяват от житейските нрави и порядки. Да, в някои блогове е тихо, спокойно и топло. И аз си имам няколко любими местенца, в които смятам, че светът е добър и справедлив. Още в първия си постинг бях написала, че блогът е шанс да се държиш като човек, така, както реалността не ти позволява. Но осъзнавам, че това е илюзия! Повярвайте ми, интернетските общества имат същата групова динамика като тези в оф-лайн общностите. Така че...
Може да е бъг, може и да е човешка намеса, която да предизвика бъг.
Може да са злонамерени щракачи, може и да са хора със странно чувство за хумор.
Може да са прости завистници, може да са ревниви некадърници.
А може, обърнете внимание, целенасочено да се търси скандал, защото той предизвиква интерес. Където има такива гнезденца на интерес, огледайте се, винаги се навърта по някой рекламодател.
Каквото и да е, предизвиква нервност, защото интелигентният човек има изострено чувство за справедливост. Но интелигентният човек трябва също така да знае, че има официално и неофициално признание. Според мен официалното отива в небитието. Остават тези, които хората харесват и признават.
Защото "Животът винаги е по-дълбок от плиткото пристанище на хляба". Нали така, авторе на този блог!?! Какво значение имат медалите, щом аз от години те чета и без тях :)))
Извинявам се за дългото писание! Обещавам, вече няма ;)
цитирай
14. slavimirgenchev1953 - Много благодаря за обективния коментар. Според мен е верен. Не милея за
27.10.2010 13:33
Не се кося за "медалите", защото това, че помните мои стихове, и то от първата ми книга, излязла през 1989 г., говори красноречиво и ме радва истински. Въпросът беше за какво са медалите, щом ту ги има, ту ги няма и дали го прави някой умишлено. Просто малка закачка. Ето, че имаше резон, щом толкова хора проявиха интерес и си изразиха мнението, та картинката малко се изясни!
Още веднъж благодаря!
цитирай
15. blagovestie - Докато не спрем да
27.10.2010 14:43
обръщаме внимание на някакви фиктивни и дори бъгясали цифри, броячи и т.н., вместо на взаимоотношенията ни един с друг, поне с хората, в чиято компания всеки от нас се чувства добре, все ще има какво да се обсъжда и за какво да се дразним, тъй като грешките изникват непрекъснато и не са единични.

Хубав и ползотворен ден на всички! :))))
цитирай
16. slavimirgenchev1953 - Това е блага вест! )))
27.10.2010 15:05
blagovestie написа:
обръщаме внимание на някакви фиктивни и дори бъгясали цифри, броячи и т.н., вместо на взаимоотношенията ни един с друг, поне с хората, в чиято компания всеки от нас се чувства добре, все ще има какво да се обсъжда и за какво да се дразним, тъй като грешките изникват непрекъснато и не са единични.

Хубав и ползотворен ден на всички! :))))

цитирай
17. cornflower - Аз съм
27.10.2010 15:24
за премахване на блоговата оценка, защото тя е смешна и никога обективна!
Да речем, че понякога има техничиски проблеми за брояча, но като виждам по два отличителни знака за нищожни постинги, ми става обидно за оценителите.
Виждам го броячът, как ме препъва и оставя винаги задкулисна!
И не е въпросът в това, важното е, че ни се натрапват пошли критерии...
Като в държавицата ни, а имаме претенции тук, за справедливост....
цитирай
18. slavimirgenchev1953 - Те си дават оценката, като правят линк към Днес.бг.
27.10.2010 15:41
cornflower написа:
за премахване на блоговата оценка, защото тя е смешна и никога обективна!
Да речем, че понякога има техничиски проблеми за брояча, но като виждам по два отличителни знака за нищожни постинги, ми става обидно за оценителите.
Виждам го броячът, как ме препъва и оставя винаги задкулисна!
И не е въпросът в това, важното е, че ни се натрапват пошли критерии...
Като в държавицата ни, а имаме претенции тук, за справедливост....

цитирай
19. pegas08 - Което ме навежда на мисълта:
27.10.2010 16:08
Ако не се класираш сам,
само Господ може да те класира!
Затова беше и конкурсът за поезия, толкова недолюбван от гъските!
А защо не го възродим?
Защото всеки го мързи и само пищи
за това онова!
цитирай
20. slavimirgenchev1953 - Е, сам не можеш да се класираш. Все пак други трябва да дадат оценката.
27.10.2010 16:16
pegas08 написа:
Ако не се класираш сам,
само Господ може да те класира!
Затова беше и конкурсът за поезия, толкова недолюбван от гъските!
А защо не го възродим?
Защото всеки го мързи и само пищи
за това онова!

цитирай
21. ankavesnika - за премахване на блоговата оценка, ...
27.10.2010 18:03
slavimirgenchev1953 написа:
cornflower написа:
за премахване на блоговата оценка, защото тя е смешна и никога обективна!
Да речем, че понякога има техничиски проблеми за брояча, но като виждам по два отличителни знака за нищожни постинги, ми става обидно за оценителите.
Виждам го броячът, как ме препъва и оставя винаги задкулисна!
И не е въпросът в това, важното е, че ни се натрапват пошли критерии...
Като в държавицата ни, а имаме претенции тук, за справедливост....



Tи ли точно ?!
Ти беше 2 години за премахването на стойностни блогове ! Вече ги няма ! ТИ ЛИ ИМАШ ПРЕТЕНЦИИ ! ОТПРАВИ ГИ КЪМ СЪДА !ТАМ СИ ВЕЧЕ !ВЛЕЗ В БЛОГА МИ И СЕ ВИЖ ОТСТРАНИ ,ТИ УБИЙЦА НА ДУШИ !
цитирай
22. bizcocho - :) А пък аз и постинги не мога да пу...
27.10.2010 18:56
:) А пък аз и постинги не мога да пускам :) Опитвам от няколко дни, но... липсва ми карето за текст :)))))
цитирай
23. valsodar - Да не ти пука
27.10.2010 19:30
Не си заслужава да им обръщаш внимание на провокациите.

А за това "Нека никой не остава с впечатлението, че някой от или извън Блог.бг притежава чудодейната мощ да си играе с плюсове, минуси" - не си прав :)))
цитирай
24. raders - нормално
27.10.2010 20:06
Всъщност, се отдава по-голямо значение на клюката и мохабетите и това е съвсем субективно. Например, същият този постинг, който си пуснал в момента и има десетки коментари, си е обикновена разговорка между приятели без никаква стойност. Важното е "лаф да става", както беше казал един тук. Ако затова ви ги дават тези медали, халал да ви са медалите! :)
цитирай
25. room1423 - Who cares?
27.10.2010 21:16
И откога почнахме да пишем за плюсове, минуси и медали? Пише се за сърцата на читателите. За да разръчкаш мислите. Да събудиш заспалите. И да прегърнеш някой, който обичаш. И да кажеш добро утро. Или лека вечер. Такивамити работи:) А краставите магарета през девет планини се намират:))))

Има и още нещо. Виждала съм толкова много плюсчета и медали над писаници, дето за нищо не стават, че като че ли е по-добре да ги нямаш, отколкото да си в същия кюп:)))
цитирай
26. slavimirgenchev1953 - Е това пък на какво се дължи? И с гласуването каза, че имаш проблеми. )))
27.10.2010 22:06
bizcocho написа:
:) А пък аз и постинги не мога да пускам :) Опитвам от няколко дни, но... липсва ми карето за текст :)))))

цитирай
27. slavimirgenchev1953 - Може би бъркам. Но нали има някаква защита срещу хаквания?
27.10.2010 22:08
valsodar написа:
Не си заслужава да им обръщаш внимание на провокациите.

А за това "Нека никой не остава с впечатлението, че някой от или извън Блог.бг притежава чудодейната мощ да си играе с плюсове, минуси" - не си прав :)))

цитирай
28. slavimirgenchev1953 - Аз пуснах това за лафа. ;))) но покрай лафа излязоха наяве доста неща.
27.10.2010 22:09
raders написа:
Всъщност, се отдава по-голямо значение на клюката и мохабетите и това е съвсем субективно. Например, същият този постинг, който си пуснал в момента и има десетки коментари, си е обикновена разговорка между приятели без никаква стойност. Важното е "лаф да става", както беше казал един тук. Ако затова ви ги дават тези медали, халал да ви са медалите! :)

цитирай
29. slavimirgenchev1953 - И това е вярно. )))
27.10.2010 22:12
room1423 написа:
И откога почнахме да пишем за плюсове, минуси и медали? Пише се за сърцата на читателите. За да разръчкаш мислите. Да събудиш заспалите. И да прегърнеш някой, който обичаш. И да кажеш добро утро. Или лека вечер. Такивамити работи:) А краставите магарета през девет планини се намират:))))

Има и още нещо. Виждала съм толкова много плюсчета и медали над писаници, дето за нищо не стават, че като че ли е по-добре да ги нямаш, отколкото да си в същия кюп:)))

цитирай
30. dar4eto - Второ мнение, повтарящо предишното ми. :)
27.10.2010 22:45
Ще си позволя да цитирам блогър, изказъл мнение преди мен, което подкрепям - и с това ще затвърдя позицията си, че съм тук, в блога ти, по "пътя на сърцето", а не директно от "дирижабъла" на първа!:))))

25. room1423 - Who cares?
21:16
"...
Виждала съм толкова много плюсчета и медали над писаници, дето за нищо не стават, че като че ли е по-добре да ги нямаш, отколкото да си в същия кюп:)))"

Както вече казах - ако ще ми дават каквото и да е тук под формата на "медал", нека поне да е с благороден оттенък, а не с тиквената консистенция на "писаниците с толкова много плюсчета и медали" от т.нар. "Първа" страница тук.
Мерси - халал да са им!!!
Ако може - нека някой да ме светне как става номерът с това прословуто бъгване тук, дето даже и не му знам идеята, ама му виждам ката ден секундното "въртене" на брояча на минусите, че от тук нататък да се самобъгвам, колчем, не дай си Боже и аха-аха се "засиля" за "Първа".:)))))))
Ако на никой пък не му се разправя да ме "светне" - блогъри от вси страни, моля, БЪГВАЙТЕ ме безпроблемно и ежедневно!
П.П. Извинявам се на автора на блога и на всички останали за "несериозното" на пръв поглед отношение към този иначе наистина съществуващ абсурд тук. Както каза Чайчето - обещавам, че няма повече!

С твое позволение, Славимир!

Изложба на военни отличия

Парче метал.
Медал.
Незнайна участ
и епилог на лъскав ритуал.
Навярно висш
сановник го е връчил.
На някого,
по чудо оцелял.
Но можем ли
да променим съдбата?
Безропотно лежат в гнезда от плюш
сребро, желязо,
мед и бронз – с позлата,
бездънна чаша,
незаяждащ ключ.
Мундирите – навеки разкопчани,
съблечени,
скатани до един.
В пробитите с игла отляво рани
искрят кристалчета
от нафталин.
Войните са различни – като хората.
Заспиват мъртвите един до друг.
А после има
думата историята,
за да постави надписи и тук.
За нивите е все едно навеки
безславен ли е гробът или не.
Последен избор
имаш ти, човеко,
къде да постоиш на колене.

Пишеш с перо от огъня - медали(те) не ти трябват. Поне тук.:)
цитирай
31. slavimirgenchev1953 - Не ми е до медалите, наистина, а до коректността. Благодаря за цитираното стихотворение.
27.10.2010 22:57
Книгата кръстих "Перо от огъня", защото другото (първото) беше "Крепостни души" (по едноименното стипотворение). По това време не можеше да издадеш книга сам; чаках повече от 10 години в изд. "Народна младеж". Давид Овадия (лека му пръст), който беше шеф на отдел "Поезия", ми каза, че с име "Крепостни души" е абсурдно да я издадат. Как може при социализма да се говори за крепостни души? И тогава аз написах първото, което ми хрумна....
цитирай
32. dar4eto - Коректността е възможна при наличие на съвест!
27.10.2010 23:45
Когато тя е под формата на виртуална такава - в повечето случаи е мираж.
Прочетох мнение по-горе, че техниката е неразривно свързана с човешкия фактор.
Къде е той тук? Кой е? Как се казва? Кому да засвидетелстваме своята коректност? Кой командва парада? Кого да държим отговорен за некоректността, равносилна по степен на лъжата? Пред крепостните порти на кого да почукаме, за да получим отговори на зададените въпроси? Някой появи ли се тук с отговори? Друг получи ли такива на друго място и под друга форма, не под формата на коментар? Говорим за логичен такъв - кратко, точно и ясно. Не за кьорфишеците на някаквите там обяснения, дето и на малките деца е ясно, че гърмят нахалост.
Всичко тук е мираж - затова на моменти се усещам(ме) като в пустиня.
И гласовете (ни) се носят с вятъра... към миражния оазис.
Може би някога ще стигнат и до Цариград. Но засега са на кота нула и чакат появата на адресата си. Или поне част от лицето му, припознато в слово(то) (му).
Но пък липсата на лица не пречи на лафа, нали?:)))))))
цитирай
33. анонимен - Не си глупав човек
28.10.2010 01:02
а коментираш ланския сняг. Блог.бг стана кенеф, колкото и да е неприятно определението. Причините са прозаични-за пари и от некадърност. Интифата иде отгоре, да се поощрява простотията. От нея се печели, мислят пишман -журналисти и набедени корифеи. Вж днес кви неща има на първа-откровени откачалщини, пълни дилетанщини и прочие малоумия. Задължителните-трима-четирима, знаеш ги кои са, които са абонирани. Абсолютно посредствени. Най-четени са препостващи от ракрития, блиц и други жълтавини, и пишман поети. Пълен кенеф, човек може да му се доповръща.
цитирай
34. evrazol - Направо се набива на очи
28.10.2010 01:10
Племето блогърско си задава въпроси и се мъчи да отгатне отговорите. Въпроси за популярността, славата, стойностите, оценката, признанието, справедливостта ...
Въпроси с най-динамичните във времето отговори. Най-спорните и противоречиви.

Прилича ми на нещо познато. Скоро някой ще "провиди", че един е Инвестор БГ, а модератора е неговия пророк.

Ще палим клади, ще принасяме жертви, ще измислим молитви и инквизиция. Ще се надяваме един ден модераторът да стане известен и изтритите блогове да възкръснат - едни за вечен живот, други за осъждане. Едни Мойсеевци ще водят из пустинята, други ще цитират "скрижалите" - правила за ползване. Жреците ще приковават на тотемните стълбове... А сектанти - тролове ще сеят ереси. Следват войни за равноправие, чисто пространство, демокрация и свобода на словото, приватизация, технологична и техническа революци, терористични заплахи и нов блогърски ред. Съюз на блогърите, данък стил и такса сървър.

///Според Фройд библейската религия има характера на невроза - при нея параван от митични силуети скрива потиснатото чувство за вина, съпроводено от убеждението, че тя трябва да бъде изкупена, което не може съзнателно да се приеме///

Та-а-а-а-а, да оставим брояча на статистиците. Нали тук има всичко за всички:)))

Щото така е започнало всичко - В началото бе словото и словото бе Бог.
цитирай
35. cornflower - Nqma nenakazano zlo, LIDIS
28.10.2010 15:10
ankavesnika написа:
slavimirgenchev1953 написа:
cornflower написа:
за премахване на блоговата оценка, защото тя е смешна и никога обективна!
Да речем, че понякога има техничиски проблеми за брояча, но като виждам по два отличителни знака за нищожни постинги, ми става обидно за оценителите.
Виждам го броячът, как ме препъва и оставя винаги задкулисна!
И не е въпросът в това, важното е, че ни се натрапват пошли критерии...
Като в държавицата ни, а имаме претенции тук, за справедливост....



Tи ли точно ?!
Ти беше 2 години за премахването на стойностни блогове ! Вече ги няма ! ТИ ЛИ ИМАШ ПРЕТЕНЦИИ ! ОТПРАВИ ГИ КЪМ СЪДА !ТАМ СИ ВЕЧЕ !ВЛЕЗ В БЛОГА МИ И СЕ ВИЖ ОТСТРАНИ ,ТИ УБИЙЦА НА ДУШИ !

------------------
!!! kakto i da se predreshvash, poznavash se!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5582225
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031