Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2014 10:06 - До модераторите на blog.bg Официално запитване
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Поезия   
Прочетен: 5824 Коментари: 23 Гласове:
34

Последна промяна: 20.10.2014 10:19


 image

    Уважаеми госпожи и господа,

Вече десет дни блогът ми parasol изтече, както казва многоуважаваният от всички блогъри и блогърки по света и у нас блогър rustam, в "клоаката", т.е. изчезна от хоризонта.
Не знам къде е клоаката, а и гореспоменатият блогър, който сигурно работи някъде наблизо, не ми обясни, та искам да попитам съвсем приятелски: кой е в състояние да го "изтече", по какъв начин и защо?
Имате ли някаква възможност да го възстановите или ако това е някакво наказание спрямо мен като негов автор, да ме уведомите колко време ще продължи наказанието.


С уважение
Славимир Генчев, parasol





Гласувай:
35



1. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
20.10.2014 10:26

Би трябвало да го възстановят.

Блогът на Parasol е интересен, смислен и уникален.
Благодарение на такива се крепи Blog.bg.

Ако не го върнат, ще си вкарат як автогол - от гледна точка на бизнеса.



цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Не знам дали те са го направили по нечие оплакване или е тяхна наказателна мярка.
20.10.2014 10:35
tutankhamon661 написа:

Би трябвало да го възстановят.

Блогът на Parasol е интересен, смислен и уникален.
Благодарение на такива се крепи Blog.bg.

Ако не го върнат, ще си вкарат як автогол - от гледна точка на бизнеса.




цитирай
3. christof - Не знам, но на мен от известно време ...
20.10.2014 12:34
Не знам, но на мен от известно време насам силно ми смърди на стари, непрани, зелени военни чорапи. Едни такива кушелизирани и леко поизбледняли - нали се сещаш? :))
цитирай
4. slavimirgenchev1953 - Аслъ!
20.10.2014 12:44
christof написа:
Не знам, но на мен от известно време насам силно ми смърди на стари, непрани, зелени военни чорапи. Едни такива кушелизирани и леко поизбледняли - нали се сещаш? :))

цитирай
5. makont - Всъщност така наказват себе си!
20.10.2014 13:01
Предполагам, че си имаш архив на всичко. Независимо от гадната постъпка да ти скрият блога, взе пак това означава, че си ухапал някого и явно го боли. Нали знаеш, че се действа на принципа: "Нет человека, нет проблема". Нещо като заравяне главата в пясъка. Но остава д...то и рано или късно... Усмивки, нещата ще се оправят, сигурна съм.
цитирай
6. strannica - Клоаката е работното място на мо...
20.10.2014 13:03
Клоаката е работното място на модераторите.
Все точно думата "клоака" ми идва на ума, като си помисля в какво се е превърнал блог.бг в сравнение с това, което беше преди години.
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Повечето от нещата ги пазя, но не и снимки, както и някои текстове в по-разширен вариант.
20.10.2014 13:08
makont написа:
Предполагам, че си имаш архив на всичко. Независимо от гадната постъпка да ти скрият блога, взе пак това означава, че си ухапал някого и явно го боли. Нали знаеш, че се действа на принципа: "Нет человека, нет проблема". Нещо като заравяне главата в пясъка. Но остава д...то и рано или късно... Усмивки, нещата ще се оправят, сигурна съм.



Не помня, блогът ми е от може би седем години. Дори това не мога да проверя. Дано се оправят нещата! Поздрави и от мен!
цитирай
8. slavimirgenchev1953 - Права си! Не ми отговарят! Сигурно са част от проблема и затова не мога да го решат.
20.10.2014 13:19
strannica написа:
Клоаката е работното място на модераторите.
Все точно думата "клоака" ми идва на ума, като си помисля в какво се е превърнал блог.бг в сравнение с това, което беше преди години.

цитирай
9. christof - Ако това, което подозирам, е вярно и ...
20.10.2014 13:20
Ако това, което подозирам, е вярно и мЪдераторчетата са тия, за които се сещам, значи скоро няма да си видиш блога на бял свят. Това са мръсни, долни копеленца, които само като чуят САЩ и се насират от яд, а от думите СССР и Путин получават множествени анални оргазми. Следователно, всеки, който не им предизвиква въпросните оргазми, е враг №1.
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Следите натам водят. Мъдераторче в комбина със зеленочорапесто влечуго.
20.10.2014 13:36
christof написа:
Ако това, което подозирам, е вярно и мЪдераторчетата са тия, за които се сещам, значи скоро няма да си видиш блога на бял свят. Това са мръсни, долни копеленца, които само като чуят САЩ и се насират от яд, а от думите СССР и Путин получават множествени анални оргазми. Следователно, всеки, който не им предизвиква въпросните оргазми, е враг №1.

цитирай
11. ivoki - Отвратен съм от поведението на о...
20.10.2014 15:48
Отвратен съм от поведението на определените за "модератори" , полуграмотни пикли и пикльовци. Знам , че това ще ми коства бан, но майната им.
цитирай
12. slavimirgenchev1953 - Благодаря за подкрепата.
20.10.2014 15:59
ivoki написа:
Отвратен съм от поведението на определените за "модератори" , полуграмотни пикли и пикльовци. Знам , че това ще ми коства бан, но майната им.

цитирай
13. анонимен - Имаш и моята подкрепа.
20.10.2014 16:21
Мисля си, че не е страшен толкова фактът, че някои хора са прости и неграмотни.
Страшно е обаче, че са готови на всякакви мерзости, за да унищожат можещите и талантливите.
цитирай
14. rustam - Значи така,
20.10.2014 16:27
Блогърът, който сигнализира на модераторския екип за извършени от теб, "славунчо, нарушения на правилата бях аз. Капиш?
Възползвах се от предоставената ми любезно функция на платформата да сигнализирам за нарушения. Смятам, че абсолютно правилно и точно е изтриването на профила "парасол"

Предлагам ти в знак на "протест" срещу несправедливите модератори, путинофилите и зелените чорапчета и прочие да си биеш камшика и да напуснеш това място, наречено блогбг.

ПП Най-страшен е фактът, когатонеграмотници като пискова влизат в ролята на съдници последна инстнанция. не може женица, която постоянно обругава своя народ и държава да дава оценки!

Казах!
цитирай
15. vmir - Да ми запазиш екземпляр от следващата си книжка.
20.10.2014 16:28
Умния човек не може да предвиди всички изненади на тъпоумието. Защото тъпака с безгранични претенции е способен на безгранични глупости.
цитирай
16. анонимен - Като казвах
20.10.2014 16:43
"готови на всякакви мерзости", имах предвид точно обадилия се под коментар 14 /гнус ме е да му споменавам и ника, и името му/, както и няколко като него. Които с цялото си нахалство се представят и за "народа".

цитирай
17. ko642 - Бре, на знаех, че Кушел е под моде...
20.10.2014 17:44
Бре, на знаех, че Кушел е под модераторска закрила? Честно казано, и на мен ми се струваше доста плиткоумен (макар и грамотен). Редно е все пак да ги обявяват тези неща. Сега вече е ясно, ако напишеш, че Кушел е галош (да ме прощават галошите) си губиш блога. Интересно, ако започнеш да го хвалиш, да ли ще те възнаградят с втори , трети .. десети блог. Така де, трябва да има и поощрения, не само наказания .. просто предлагам.

цитирай
18. slavimirgenchev1953 - да, това им е истинската същност.
20.10.2014 18:41
angpiskova написа:
Мисля си, че не е страшен толкова фактът, че някои хора са прости и неграмотни.
Страшно е обаче, че са готови на всякакви мерзости, за да унищожат можещите и талантливите.

цитирай
19. slavimirgenchev1953 - Такъв подлец си и в живота. Освен че си гнусен, низък червей.
20.10.2014 18:42
rustam написа:
Блогърът, който сигнализира на модераторския екип за извършени от теб, "славунчо, нарушения на правилата бях аз. Капиш?
Възползвах се от предоставената ми любезно функция на платформата да сигнализирам за нарушения. Смятам, че абсолютно правилно и точно е изтриването на профила "парасол"

Предлагам ти в знак на "протест" срещу несправедливите модератори, путинофилите и зелените чорапчета и прочие да си биеш камшика и да напуснеш това място, наречено блогбг.

ПП Най-страшен е фактът, когатонеграмотници като пискова влизат в ролята на съдници последна инстнанция. не може женица, която постоянно обругава своя народ и държава да дава оценки!

Казах!

цитирай
20. slavimirgenchev1953 - Непременно!
20.10.2014 18:42
vmir написа:
Умния човек не може да предвиди всички изненади на тъпоумието. Защото тъпака с безгранични претенции е способен на безгранични глупости.

цитирай
21. slavimirgenchev1953 - Уви, и те са от народа, но от народо.
20.10.2014 18:43
angpiskova написа:
"готови на всякакви мерзости", имах предвид точно обадилия се под коментар 14 /гнус ме е да му споменавам и ника, и името му/, както и няколко като него. Които с цялото си нахалство се представят и за "народа".


цитирай
22. slavimirgenchev1953 - Аслъ! )))
20.10.2014 18:44
ko642 написа:
Бре, на знаех, че Кушел е под модераторска закрила? Честно казано, и на мен ми се струваше доста плиткоумен (макар и грамотен). Редно е все пак да ги обявяват тези неща. Сега вече е ясно, ако напишеш, че Кушел е галош (да ме прощават галошите) си губиш блога. Интересно, ако започнеш да го хвалиш, да ли ще те възнаградят с втори , трети .. десети блог. Така де, трябва да има и поощрения, не само наказания .. просто предлагам.


цитирай
23. nkf - Това е доста гнусно деяние от страна ...
20.10.2014 20:03
Това е доста гнусно деяние от страна на извършилото го копеленце-модератор. Славимире, блогът ти parasol беше много оригинален и интересен, особенно със великолепните слафове.За съжаление тази слуака за сетен път доказва, че умните и качествени хора са подложени на тормоз от некадърниците, завистливите, комплексарите и т.н. нищожества, каквото без съмнение е нищожеството рустам - доносника.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5583120
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031