Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2020 19:54 - Относно NETINFO и бисквитките
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 263 Коментари: 0 Гласове:
3



Относно NETINFO и бисквитките


Та,да започна с това:Има ли терор в мрежата?

Според мен има,има и злоупотреба с монопол,има посегателство върху достойнството и личността,принуда и нарушение на Конституцията. Та,поред.Ще опитам да бъда кратък. Всички навярно смятат бисквитките за нещо нормално и неизбежно.Съгласяват се с тях за удобство и не се замислят.Аз пък мисля.И си мисля защо бисквитките ме ПРИНУЖДАВАТ да се съгласявам да давам данните си и пр.за техни цели.Защо ме наказват- от неудобство,до пълна невъзможност да ползвам мрежата,поради несъгласие. Няма не искам,няма недей,възможностите са две:“СЪГЛАСЕН СЪМ С ВСИЧКО!“ и „НАУЧИ ПОВЕЧЕ“.Точка,мъртва хватка! В други страни, напр. Русия,Германия,можеш да откажеш /има си кръстче,горе в дясно/и да си продължиш,у нас не.Булгаристан все пак.Но е НАСИЛИЕ,НАД  ЛИЧНОСТТА,НАД ДОСТОЙНСТВОТО  И ТОВА МЕ ДОКАРВА ДО БЯС! ОБЕЗПРАВЕН СЪМ!

Мрежата е наводнена с чужди думи изписани на българица,български думи изписани на шльокавица /с латински букви/,съобщение и текстове за информация и пр.на английски,невъзможност за регистрация на български…?Та,това е все още България или греша?Това е въпиющо нарушение на чл.3 от Конституцията на  Р.България,където се казва,че официален език на територията на страната е БЪЛГАРСКИЯТ /ПИСМЕН, ГОВОРИМ И СЪС СЪОТВЕТНО ПРИЛОЖЕНИЕ НА ГРАМАТИКАТА!/ Е??

За  NETINFO. Това е някаква комерческа организация,която ми е блокирала от месеци пощата в АБВ. Задавах няколко пъти въпроси,отговориха ми какво да правя за да я възстановя /безуспешно/,докато накрая вече ми бе отнета възможността да се свързвам с тях. Стана ми ясно.Не се съгласявах с изкачащият им прозорец,който ме ПРИНУЖДАВАШЕ ДА СЕ СЪГЛАСЯВАМ! ..Пощата ми трябва и имам съобщения,които не мога да отворя,РАЗБОЛЯВАМ СЕ ПРОСТО, но НЯМА ДА СЕ СЪГЛАСЯ,КАКВОТО И ДА СТАВА! Искам само да повдигна въпроса пред цялата общественост и да предизвикам разговор по тази тема. Може да не съм прав,но според мен има ПРИНУДА,ЗЛОУПОТРЕБА С ПРАВАТА МИ НА СВОБОДЕН ГРАЖДАНИН И ПОТРЕБИТЕЛ,,КАТО СЛЕДСТВИЕ -ПСИХИЧЕН ТОРМОЗ! Такива са възприятията ми.

Плаче за разследване от съответните комисии,каквито дал Бог,че и прокурор има, белким прогледат как е у нас и как е в другите държави? ЗАЩО У НАС НАГЛО НЕ СЕ ЗАЧИТАТ ПРАВАТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ,ЗАЩО НАГЛО НЕ СЕ УВАЖАВАТ ГРАЖДАНИТЕ-ДАНЪКОПЛАТЦИ И СУВЕРЕНИ НА ДЪРЖАВАТА!? ДО КОГА ВСЕ НИЕ ЩЕ СМЕ ИМ ДЛЪЖНИ И КОЙ Е ПО-ВАЖЕН? ЕКЗЕСТЕНЦИАЛНИ ВЪПРОСИ!

Та дано да стане разговор,апелирам за това,а може и някой друг да е засегнат от поведението на айтитърговците!

Н.Москов

 




Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19702948
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031