Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2021 00:05 - ТАФЯ,ЩОТО,СЕ РАЗСЕЙВАТЕ И НЯМА И ГРАМ МИСЪЛ,ПРИЯТЕЛИ!САБОТЬОРИТЕ,ДА ГИ СВЕТНЕМ!МОЖЕМ ЗАЕДНО!!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 3361 Коментари: 6 Гласове:
7

Последна промяна: 16.01.2021 17:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
14.01 21:31 - АЗ ВЕЧЕ СЪМ УДОСТОЕН ИЗКУСТВОЛОГ!!! Автор: planinitenabulgaria Категория: Политика   image
Прочетен: 219 Коментари: 4 Гласове: 4

 

         АЗ  ВЕЧЕ  СЪМ  УДОСТОЕН  ИЗКУСТВОЛОГ!!!

 

    Имам подадине към изкуството и поради това се записах в ускорените курсове на Центъра в База „Хухла”, на метър над чашата на яз. „Ивайловград”. Там от пет години се провеждат тези курсове, благодаренние на които разполагаме с добри оперативни работници изкустволози. Някои от тях защитиха успешнно най-високата степен, изкустволог высшего класса. Курсът трае една седмица. Миналата седмица го преминах и аз. Придобитите знания защитих успешно.

    Успоредно с тези курсове в База „Хухла” се провеждат още едни курсове, за атрашакатрмайстери. За жалост при връчването на удостоверенията ни един от удостоените с това звание засенчи моя успех. Признавам, не мога да се сравнявам с него, най-малко по килограми. Пояснявам, че курсовете от типа антрашакатр са въведени по идея на прославения наш оперативен работник, балетиста Нуреев. Вземайки акъла на наблюдаващите го със скоците си, той е снемал след това от тях полезна за Центъра оперативна информация от краварите и от еврегейците в продължение на много години по време на Студената война, което доведе до победата на СССР в нея.

   След курсовете участниците трябва да защитим дисертация на тема, спусната в деня на защитата й от Центъра. Темата този път съдържаше изискване завършилите ускорените курсове да потвърдят уменията си на изкустволози, като на защитата от представено им нормално човешко деяние, да изваят от него висше произведение на изкуството. Падна ни се тема обаче, в която аз притежавам много голяма гросмайсторска сила. Тя бе да представим опитите на президента ни да организира честни и прозрачни избори, при това, безопасни за здравето. Той се нае с тази задача, защото тия са корумпирани, видно от чекмеджетата с пачките и кюлчетата в тях. С лазерна точност деянитата на „тия” само в едно изречение определи политологът Адрей Райчев:

-       Тия много крадат!

Той не поясни какво крадат, не назова имена,
но народът 
знае – Бойко краде от магистралите и Фандъкова от метрото. Те сторват това с вещина, нахално, с всичките си телесни отверстия! Поради това системата на управление на страната според президента ни, един безкрайно честен и работещ за единството на народа ни държавен глава, трябва да бъде демонтирана и турната нова от него. Пътят към този демонтаж минава през махкването на главния прокурор и на правителството и тургване на служебен кабинет с министри, посочени от Радев – честни, некорумпирани, подходящи за всеки пост - като дялан камък - доказали се като честни специалисти с прогресивни виждания. Такива имаме, но мафията в прокуратурата ги прогони от страната, цитирам Цветан Василев и Васил Божков Президентът ни ще ги завърне да работят за страната си, за народа, аз вЕрвам в него.

  Интелекуалния проект на президента, одобрен от много политически партии като Възраждане  ДСБ/ДБ, Движенние 21, Сдружение Боец, „Ренета Инджова” и др. и възхвален от ПП „Лето 2020” на Черепа, аз представих чрез възможностите на изкуството по следния начин.

 image 

   ОтАНАЛеното предложение от президента във връзка с изборите, аз, като кандидатизкустволог представих в дисертацията си във вид на суровина, която се сондира от АННАЛизатори, търсещи в нея идеите му за провеждането на настоящите избори. Суровината на тези предложения, на турски език наричана фашкъ, а на немски език аршлохсаусвурф - има доста идеи и насоки за развитие, но да се достигне до тях требе яко сонндирване. За АНАЛизаторите на тази маса се изисква и умението да започнат да я АНАЛизирват още преди тя да е паднала на земята и да е придобила там вид, удобен за АНАЛизирване. Върху тази суровина, която се сондира от политическите партии, със средствата на изкуството, аз представих и усърдните сондировачи. Техният брой оттоваря точно на броя на партиите, които президентът любезно прие и мЕниха мисли. А между тях има толкова старателни, че при сонндирването на суровината в търсене на президентови идеи, които правят смисъл, я пробиха и си забиха сондите в земя. Тъпни.

  

   Най-важното събитие в света в момента е определяне датата на изборите у нас. Всички други като уволнението на човеко на Путин, Тръмп, от поста му президент, короннавируса и др. останаха на заден план. Светът е затаил дъх и следи за датата на изборите у нас, която президентът ни ще определи.

    Относто другия курс за антрашакатрмайстери, там пръв бе класиран колегата ни Делян Пеевски. Той също има подадине към тази материя, защото е завършил елитен тухникум с изучаване в него на пиано, английски език и балет. Такова тремоло направи той с краката си, че надмина Нуреев, достигайки 10 удара на краката си във въздуха един в друг. Нуреев не е доситагл повече от 7. Вместо да имам възможост да кажа повечко думи за защитата си, времето ми бе отнето за антрашакатраизявите на Пеевски. Бих го предложил за солист в „Лешникотрошачката” ако подсилят пода на Софийската опера за да съм убуден, че той като скача няма да пропадне в него.

   Внимание обаче ми бе оказано и на мен. По единадесетобалната система Тричленнката ми даде 27 точки, аз съм първенеца на КУРса този път. Предложиха ми да се явя и на защита за звание „Изкустволог высшего класа, за което аз представих да одобрят етюда ми ”Австралия”. Това е художественото превъплъщаване на новогодишната орална изява на президента ни пред БНТ. Ето и паното ми, "Австралия", доксан докус /99/ превъплътено чрез средствата на изкуството на тази велика президентова реч.
Ако някой не знае как изглежда Австралия на картата, нека я погледне.  Друго си е да си изкустволог...
   И...повече усмивки!!!


image

  

21:55 - KATO СЕ ИЗЛАГАШ ПУБЛИЧНО,КАКВА ОТЛИЧНИЧКА СИ БИЛА...... 21:35 - АНИТА ХРИСТОВА ТРИФОНОВА ИЗПЪЛНЯВА БЕЗМЕНЗУРНИ БЪЛГАРСКИ НАРОДНИ ПЕСНИ
Автор: jupel Категория: Музика
Прочетен: 12 Коментари: 0 Гласове: 0

ПУБЛИКУВА ЛИЧНИ СЪОБЩЕНИЯ,КОЕТО Е ОТВРАТ......


Постинг: ГАД СЪМ СИ,ПРИЯТЕЛИ!!! 21:45 - ЗАЩО ИЗТРИХТЕ МОЙ КЛИП -"МОЕТО АЗ" С ДВЕ МОИ СНИМКИ, АЗ СЪМ АЗ НЯМА КАК ДА БЪДА вие Автор: jupeл
Автор на постинга: ka4ak

   ПОСТА НЕ ЗАВЪРШВА С ТАГОВЕТЕ,А КОМЕНТАРИТЕ СА НЕДЕЛИМА ЧАСТ ОТ НЕГО

ЗДРАВЕТО Е ДАР И НЯМА ЦЕНА!!!
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И СВОБОДНИ!!!


Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!


 


 


Тагове:   мисъл,   родители,   деца,


Гласувай:
7



1. ka4ak - АКО ЖЕЛАЕШ,ЩЕ ТИ ПУСНА,КАКВО ТИ НАПИСАХ......
16.01.2021 00:23
15.01 19:16 - ЧЕТЕНЕ,МИСЛЕНЕ,РАЗБИРАНЕ,ПЪК И СВОБОДЕН....МАЙ Е МНОГО.....
18:59 - ПОСТ,С ПОВИШЕНА ТРУДНОСТ!!!ПОЗДРАВИ,ЗА ТИТЛАТА!!!ТАФЯ ГО,ЗА ДОСВЕТКАНЕ,ЧЕ ИНАЧЕ Е.....МРАЗИМ,ДА МИСЛИМ....
15.11.2009 13:47 - Светле!Поправих поста,но това непрекъснато съм го писал,даже имам и специален пост!
06.06 19:05 - Аз се чуствам,гражданин на България!
Мой дълг пред Родината е да гласувам!
Мое право е да потърся сметка,ако са злоупотребили с гласът ми!
И ще я потърся!
А Вие!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 2835
Тагове: свобода, граждански права, не се страхувай

Но,може и да си права,че трябва да се подсеща!:)))
Макар че можех и да не го поправям,но това после!:)

Постинг: Пак тафено!Можем ли да четем постове?Композираме ли ги,или са механични?''СВОБОДЕН ПОЕТ''-КАКВО Е ТОВА?
Автор на постинга: ka4ak

ПРАСНАЛИ СА ТИ И МИНУС....главно командващ САБОТЬОР И ПРЕстъпник....ОЩЕ ОТ ШИПКА......

Коментарът чака одобрение
Постинг: АЗ ВЕЧЕ СЪМ УДОСТОЕН ИЗКУСТВОЛОГ!!!
Автор на постинга: planinitenabulgaria

Постинг: ГАД СЪМ СИ,ПРИЯТЕЛИ!!! 21:45 - ЗАЩО ИЗТРИХТЕ МОЙ КЛИП -"МОЕТО АЗ" С ДВЕ МОИ СНИМКИ, АЗ СЪМ АЗ НЯМА КАК ДА БЪДА вие Автор: jupe
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
2. ka4ak - ГАД СЪМ СИ,ПРИЯТЕЛИ!!! 21:45 - ЗАЩО ИЗТРИХТЕ МОЙ КЛИП -"МОЕТО АЗ" С ДВЕ МОИ СНИМКИ, АЗ СЪМ АЗ НЯМА КАК ДА БЪДА вие Автор: jupe
16.01.2021 00:40

00:23 - АКО ЖЕЛАЕШ,ЩЕ ТИ ПУСНА,КАКВО ТИ НАПИСАХ......
15.01 19:16 - ЧЕТЕНЕ,МИСЛЕНЕ,РАЗБИРАНЕ,ПЪК И СВОБОДЕН....МАЙ Е МНОГО.....
18:59 - ПОСТ,С ПОВИШЕНА ТРУДНОСТ!!!ПОЗДРАВИ,ЗА ТИТЛАТА!!!ТАФЯ ГО,ЗА ДОСВЕТКАНЕ,ЧЕ ИНАЧЕ Е.....МРАЗИМ,ДА МИСЛИМ....
15.11.2009 13:47 - Светле!Поправих поста,но това непрекъснато съм го писал,даже имам и специален пост!
06.06 19:05 - Аз се чуствам,гражданин на България!
Мой дълг пред Родината е да гласувам!
Мое право е да потърся сметка,ако са злоупотребили с гласът ми!
И ще я потърся!
А Вие!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 2835
Тагове: свобода, граждански права, не се страхувай

Но,може и да си права,че трябва да се подсеща!:)))
Макар че можех и да не го поправям,но това после!:)

Постинг: Пак тафено!Можем ли да четем постове?Композираме ли ги,или са механични?''СВОБОДЕН ПОЕТ''-КАКВО Е ТОВА?
Автор на постинга: ka4ak

ПРАСНАЛИ СА ТИ И МИНУС....главно командващ САБОТЬОР И ПРЕстъпник....ОЩЕ ОТ ШИПКА......

Коментарът чака одобрение
Постинг: АЗ ВЕЧЕ СЪМ УДОСТОЕН ИЗКУСТВОЛОГ!!!
Автор на постинга: planinitenabulgaria

Постинг: ГАД СЪМ СИ,ПРИЯТЕЛИ!!! 21:45 - ЗАЩО ИЗТРИХТЕ МОЙ КЛИП -"МОЕТО АЗ" С ДВЕ МОИ СНИМКИ, АЗ СЪМ АЗ НЯМА КАК ДА БЪДА вие Автор: jupe
Автор на постинга: ka4ak

Постинг: ТАФЯ,ЩОТО,СЕ РАЗСЕЙВАТЕ И НЯМА И ГРАМ МИСЪЛ,ПРИЯТЕЛИ!САБОТЬОРИТЕ,ДА ГИ СВЕТНЕМ!МОЖЕМ ЗАЕДНО!!!!
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
3. ka4ak - ЩЕ ВИ ОБЯСНЯ,С ДАТИ ......
16.01.2021 00:55
15.01 18:59 - ПОСТ,С ПОВИШЕНА ТРУДНОСТ!!!ПОЗДРАВИ,ЗА ТИТЛАТА!!!ТАФЯ ГО,ЗА ДОСВЕТКАНЕ,ЧЕ ИНАЧЕ Е.....МРАЗИМ,ДА МИСЛИМ....
15.11.2009 13:47 - Светле!Поправих поста,но това непрекъснато съм го писал,даже имам и специален пост!
06.06 19:05 - Аз се чуствам,гражданин на България!
Мой дълг пред Родината е да гласувам!
Мое право е да потърся сметка,ако са злоупотребили с гласът ми!
И ще я потърся!
А Вие!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 2835
Тагове: свобода, граждански права, не се страхувай

Но,може и да си права,че трябва да се подсеща!:)))
Макар че можех и да не го поправям,но това после!:)

Постинг: Пак тафено!Можем ли да четем постове?Композираме ли ги,или са механични?''СВОБОДЕН ПОЕТ''-КАКВО Е ТОВА?
Автор на постинга: ka4ak

ПРАСНАЛИ СА ТИ И МИНУС....главно командващ САБОТЬОР И ПРЕстъпник....ОЩЕ ОТ ШИПКА......

Коментарът чака одобрение
Постинг: АЗ ВЕЧЕ СЪМ УДОСТОЕН ИЗКУСТВОЛОГ!!!
Автор на постинга: planinitenabulgaria
цитирай
4. ka4ak - ДАНО,СЕ СВЕТНЕТЕ С ТОРНИТЕ БРЪМБАРИ......
16.01.2021 01:08
ГАД СЪМ СИ.......
цитирай
5. ka4ak - ДАНО,СЕ СВЕТНЕТЕ С ТОРНИТЕ БРЪМБАРИ......А ДАНО.....
16.01.2021 01:28
15.01 18:59 - ПОСТ,С ПОВИШЕНА ТРУДНОСТ!!!ПОЗДРАВИ,ЗА ТИТЛАТА!!!ТАФЯ ГО,ЗА ДОСВЕТКАНЕ,ЧЕ ИНАЧЕ Е.....МРАЗИМ,ДА МИСЛИМ....
15.11.2009 13:47 - Светле!Поправих поста,но това непрекъснато съм го писал,даже имам и специален пост!
06.06 19:05 - Аз се чуствам,гражданин на България!
Мой дълг пред Родината е да гласувам!
Мое право е да потърся сметка,ако са злоупотребили с гласът ми!
И ще я потърся!
А Вие!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 2835
Тагове: свобода, граждански права, не се страхувай

Но,може и да си права,че трябва да се подсеща!:)))
Макар че можех и да не го поправям,но това после!:)

Постинг: Пак тафено!Можем ли да четем постове?Композираме ли ги,или са механични?''СВОБОДЕН ПОЕТ''-КАКВО Е ТОВА?
Автор на постинга: ka4ak

ПРАСНАЛИ СА ТИ И МИНУС....главно командващ САБОТЬОР И ПРЕстъпник....ОЩЕ ОТ ШИПКА......

Коментарът чака одобрение
Постинг: АЗ ВЕЧЕ СЪМ УДОСТОЕН ИЗКУСТВОЛОГ!!!
Автор на постинга: planinitenabulgaria Д
цитирай
6. ka4ak - ДНЕС 30 г.С НОВА КРАТУНА!!!И 20г.БРЪМБЪРИТЕ-БИТЪЛС...
16.01.2021 20:01
ГОРБАЧОВ ВКАРА ВОЙСКИТЕ В ЛИТВА?СПРЕТНАХМЕ ПРОТЕСТ ПРЕД СЪВЕТСКОТО И РУСКОТО И МИТИНГ ПРЕД ПАМЕТНИКА НА СА!А АЗ СИ ДРЪНКАМ ЯКО....СЛЕД КРАЯ,С ДВАМА ПРИЯТЕЛИ /БЕШЕ ТОПЛО/И ПЕШАЧКАТА КЪМ ЛЪВОВ МОСТ,ЗА ТРОЛЕЯ КЪМ ЛЮЛИН,НО ПРЕДИ ДА ПРЕСЕЧЕМ,МЕ ХАЛОСАХА С ВЕСТНИК,АМА С АРМАТУРНО ЖЕЛЯЗО Ф-32.....ОКАЗА СЕ ЗКПЧ,НО НЕ РАЗРЕШИХ,ДА СЕ ВДИГА ШУМ,ЗАЩОТО РОДИТЕЛИТЕ НА ЖЕНА МИ,ЖИВЕЕХА В КОМУНИСТИЧЕСКИ БЛОК В ГАБРОВО.....ЖЕНА МИ ПРАВЕШЕ РИВАНОЛ И КИСЛОРОДНА ВОДА/ЩОТО НЯМАШЕ!!!/ ЗА ПИРОГОВ....ТА 99.8 КВ.САНТИМЕТРА ПЪРВО БЯХ С НЕМСКА ТРУПНА КОСТ/С ВРЪЗКИ/,А 17г.ПО КЪСНО СЪМ СЪС СПЛАВ С ГАРАНЦИЯ МИЛИОН ГОДИНИ/СТАНЦИЯ МИР/,ТА БЛАГОДАРЯ НА Д-Р СТАНИШЕВ,А И ДА НЕ СЕ ЧУДИТЕ,ЗАЩО СЪМ ЗАБРАНЕН......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6528842
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88790
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031