Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2021 13:59 - Тошко, пишлеме смотано – нищо не зависи от теб, ти си само солташак!
Автор: ugov Категория: Политика   
Прочетен: 2094 Коментари: 9 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
„Въобще не ми пука какво говорят от ГЕРБ. ГЕРБ не трябва да са в парламента.“ – казал днес солташака на Слави, Тошко.

Аве, пишлеме – на кого му пука какво говориш? Не разбра ли, че си сложен от Слави да дразниш, докато той си прави договорките? На никой не му пука за теб, комплексирано, тщестлавно копеле! Иди си избивай комплексите в Ямбол – политиката не е лъжица за твоята уста! Не го ли разбра, малък, шибан, псевдоНаполеон? Крачиш наперено, като френско петле и си мислиш, че нещо зависи от теб!

Нищо не зависи, пишлеме, няма и да зависи! Ти ще казваш кой да бъде в парламента и кой не – смотаняк, дребен! Бегай да си пишеш овехтелите скечове – там ти е мястото!

Станимира Петкова

barometar.net





Гласувай:
10



1. sekirata - А на кой му пука вече от диктаторът Борисов-тиквоча от Банкя?
20.08.2021 14:04
Или Ви спряха кранчетата ,дето сте на хранилка при него и гробарската му партия!
Аман от мисирки в гащи и поли предатели на род и Родина .
цитирай
2. dobrodan - А ти, костурке, при кого си на хранилка, я кажи?
20.08.2021 16:22
И тебе ли роди червеното знаме?
Сподели така, ама публично.
Я си хващай акордеона и не се занимавай с работи, дето не са за тебе.
Вмириса целия блог.бг с тъпните си.
Сега ще видиш висока пенсия, ама като си видиш ушите без огледало.
Не може да си толкова продажна, но спокойно може да си толкова проста, там горна граница я определят двата ти дублиращи се профила......
Пък може и двете, не се изключват помежду си.
цитирай
3. soeasy - Що имам друг спомен?
20.08.2021 16:41
Ристю, кандидат-статуквото, имаше такива въжделения. Да казва кои да са булките у риалити правителството. Не се получи. У булката на Ристю, ни естроген, ни тостестерон
цитирай
4. jupel - Не приемам злобата и завистта на НЕКАДЪРНИЦИ КОИТО ИЗБИВАТ КОМПЛЕКСИ В НЕТА!
20.08.2021 17:08
Турците ни клаха като агнета, пет века ...сега и земята им и се приискала!

Турците и дпс вън от България ,долу Герб и върви при майчето си Юла да те утешава.

КАКВА СЪМ ЩО СЪМ БЪЛГАРКА СЪМ
ИМА НЯКОЙ КОЙТО ВМИРИСА САЙТА НА ЧУЖДО.
МОГА ДА БЪДА И ПО -ОСТРА ,


но на провокации не се ловя.

ЖАЛКИ ПЛАТЕНИ ДРАСКАЧИ -ЧУЖДИЦА.
Огледайте се и вижте жените си , вместо тук да висите за жълти стотинки.


Двата ми профила са от заман време-за проза и за стихове,сега ли се сетихте с Роса и Юла?!Прогонихте и дъщеря ми ...нещастници!

Не приемам злобата и завистта на НЕКАДЪРНИЦИ КОИТО ИЗБИВАТ КОМПЛЕКСИ В НЕТА!
цитирай
5. jupel - А на кой му пука от някакво платено чуждо ме...тук, а ?
20.08.2021 17:09
А на кой му пука вече от диктаторът Борисов-тиквоча от Банкя?

Или Ви спряха кранчетата ,дето сте на хранилка при него и гробарската му партия!
Аман от мисирки в гащи и поли предатели на род и Родина .
цитирай
6. zaw12929 - с ТЕЗИ ГРУБОСТИ- ТОВА ВЕЧЕ Е ДРУГ ...
20.08.2021 18:37
с ТЕЗИ ГРУБОСТИ- ТОВА ВЕЧЕ Е ДРУГ БЛОГ
цитирай
7. dobrodan - Преди години за такива нечеластрени кози казвахме
20.08.2021 18:55
jupel написа:
Турците ни клаха като агнета, пет века ...сега и земята им и се приискала!

Турците и дпс вън от България ,долу Герб и върви при майчето си Юла да те утешава.

КАКВА СЪМ ЩО СЪМ БЪЛГАРКА СЪМ
ИМА НЯКОЙ КОЙТО ВМИРИСА САЙТА НА ЧУЖДО.
МОГА ДА БЪДА И ПО -ОСТРА ,


но на провокации не се ловя.

ЖАЛКИ ПЛАТЕНИ ДРАСКАЧИ -ЧУЖДИЦА.
Огледайте се и вижте жените си , вместо тук да висите за жълти стотинки.


Двата ми профила са от заман време-за проза и за стихове,сега ли се сетихте с Роса и Юла?!Прогонихте и дъщеря ми ...нещастници!

Не приемам злобата и завистта на НЕКАДЪРНИЦИ КОИТО ИЗБИВАТ КОМПЛЕКСИ В НЕТА!


проста като гъбено семе :).
Не, чикийо. Ти си проста като на гъбеното семе семето.
Остър ти е нокътя на кутрето на левия крак.
Настъпих те по мазола май?
Какъв ти е проблема с турците? Не те искат за ханъма ли?
Двата ти профила пускат едни и същи редки фекалии един след друг. Не знаех, че си ги делиш по някакъв признак :).
Никога не съм бил на хранилка и няма да бъда, зашото съм достатъчно умен. Не като тебе :).
Никаква българка не си :), защото храчиш по българските власти откак съм в блога. Тоест, вече три години.
С тая уста ядеш :):):).
И все турците ти криви. 1878-ма година знаеш ли кога е било? Сметни си го на калкулатора, че толкова мозък у тебе няма.
И още са ти турците виновни.
Кой ти ака в гащите? Комшията, нали?
Отвратително е.
Ще го дирите със свещ Бойко. А Карадайъ как нахрани президента ;):):), а, хареса ли ти?
Плевен се гордееше с породата плевенска черноглава :):):). Вече си боядисана, но другите два критерия са тъкмо подходящи.
цитирай
8. tonsun - 7. dobrodan - Преди години за такива ...
20.08.2021 23:36
7. dobrodan - Преди години за такива нечеластрени кози казвахме
18:55
jupel написа:...........................


Добродане, тук ни йога, ни ФеминХелп ще помогнат;)
Тук не се опущат... Тук направо се разлискват....
Върви на пълно "изплискване"! :)))))
цитирай
9. eva666 - ...и аз не се ловя, на Бабешки провокации, но..
22.08.2021 10:11
ти, не се спираш..да дрънкаш,от вече 1 година, като на Стадиона...

анита,писах ти, на лс, не се опитвай, да ме оКаляш, не си ми на Нивото
дори, на обувките )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2166964
Постинги: 1199
Коментари: 1286
Гласове: 1662
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031