Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2021 19:49 - ...кой, настъпва МОТИКАТА, до откат..
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 1258 Коментари: 10 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  

  Интимно за Газпром- Анализи и Пророчества на Борис Немцов
  / който беше убит  ОТюдете,Путенски, зад Кремълските Кулиси.
   Слушай внимателно..за да се ориентираш..накрая ,Кой, кой е!
   не си в Първа младост, и такива жестоки  илюзии, са срамни,за зрял човек!
   с най добри намерения, Аз..)

Интимные отношения Путина и Газпрома предсказания Немцова сбываются #    
  Венци, Разбери едно Правило, и от мен -
  Не можеш, да ме обориш, с Битовизъм, и ГугълИнфо..никога!! 
  Именно, защото, АЗ СЪМ ЕЗОТЕРИК_ ХЕРМЕТИК...и следвам Пътя..
  а ти ,си поредният/ пред мен/ сладкодумен ,Нетен..бала...лай..

 /И в Русия и в СССР руските германци са уважавани, заради тродолюбието, коректността, хигиената. Ами в омразният ГАЗПРОМ ръководи полу -немец - Милер. Няколко професора с немски произход съм имал.








Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - сигурно си чувал за Б Немцов ето, това ,Е Идол!! венци валериевич..знам, не ме понасяш..ноо))
24.10.2021 20:31
Немцов был инициатором и участником ряда общественных и государственных кампаний: в поддержку именования глав областей в России губернаторами (Немцов стал первым главой региона, должность которого именуется губернатором, в современной России[15]), сбор миллиона подписей граждан против первой чеченской войны, инициатор Президентской программы подготовки управленческих кадров[16], экологического движения против атомной станции в Нижегородской области и других. Поддерживал курс на рыночную экономику, антикоммунист.


https://www.wikiwand/ru/%D0%9D%D0%B5%D0%BC%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81_%D0%95%D1%84%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
цитирай
2. fun1001 - ...казах ти..или си латентен..садист, или купен доносник...
24.10.2021 21:06
или си Аут от всякаква Полит, и Обществена..логика, Венци..
затова и ти пиша 19 Поста )
ти си тежък случай..А аз си 'падам', по такива,..

как, ще заспиш,и тази вечер..чудя се, и потръпвам, от..отвръщение!!

а, аз, РАЗБИРАМ, не само.от мъже ...
цитирай
3. notfun - ..ето, и твоята реплика, ама, си нахакан, и..Самочувствие, до тавана, на Цирка )
24.10.2021 21:11
...това , НЕ е Геополитика, а уличаващи факти!! но, кой , да се замисли...

/И в Русия и в СССР руските германци са уважавани, заради тродолюбието, коректността, хигиената. Ами в омразният ГАЗПРОМ ръководи полу -немец - Милер. Няколко професора с немски произход съм имал.
цитирай
4. nkf - Руските цигани вече са настъпили ...
24.10.2021 21:12
Руските цигани вече са настъпили здраво мотиката, ама, понеже са толкова тъпи, все още си мислят, че станали от колене - те и тукашните съветски мангали така мислят. Истината е, че са надупени и готови за тежък групов.
цитирай
5. notfun - утре, Залеза на Газпром..
24.10.2021 21:23
....това,коментира, и Борис Немцов,във Видеото..

Бат Венци,нали си докторант, по соц..Икономика..утре,ще се..изпитваме..
колкото и баба Панацейка, е чувала за 1 млрд €вроТранш. за АллИталия...

но, Лафа,...вървии...)
то, кой ли чете, вече тук...
разни религиознибабки, и Охрана-чалгари)

Вода, газим, жадни, ходим..
лека вечер..
цитирай
6. notfun - ...т н руско народонаселение, е в лапите на друга секта, които са +++++ по жестоки!!
24.10.2021 21:31
nkf написа:
Руските цигани вече са настъпили здраво мотиката, ама, понеже са толкова тъпи, все още си мислят, че станали от колене - те и тукашните съветски мангали така мислят. Истината е, че са надупени и готови за тежък групов.


...по жестоки, и от цигани/ и куклата Путинаа, е тяхна маша!!
/ и буля Расса , го каза,без да искаа ))
цитирай
7. notfun - ..за да не увиснаа..като една боса Буля ) край на Емисията..
24.10.2021 21:39

...и "това", има Смелостта, да копира Политикаа!!!!!!!?

2. radostinalassa - Путин е хитър като евреин и си взе Крим
17:47
А този вероятно е евреин, от 70 - те процента с психични проблеми.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Сега се връщам и нищо не може да ме ядоса
24.10.2021 22:45
Гледах с приятели ,,Ел Класико,, и грабли наступила два раза ,,Барса,,
Погледна и блога. Изтрих Жоро, защото съвсем ме комплексира Докато си чати с половин България взел , че инвестирал недвижими имоти в Канада, Щатите и Холандия. Жлъчни колики получих и го изтрих.
После прочетох теб. Обичам да те чета, ама когато показваш бедро в червено. Тогава и против Русия да говориш и срещу Путин магия да правиш ми е все тази. Гледам бедрото и ми е едно хубаво...Абе Ел Класико
Гледах клипа с Немцов. Лично аз го харесвах. По принцип обичам красивите хора и бохемите. Самият съм минал през бохем, а и бях/и съм/ готин.
Ако от мен зависеше наследникът на Елцин, кой да бъде, бих посочил през 2000 година Немцов. Те тогава двамата се бореха за ,,трона,,
Не знам как би се развил като президент, но ако се беше развил , като самостоятелен, силен, патриотичен президент и защитаващ интересите на РФ, то днес за него щяха да говорят, че ,,яде бебета,, няма силен руски , съответно съветски лидер, който да не е демонизиран Грозни, Петър, Екатерина, Александър първи, Сталин, Брежнев преди да се разболее, Путин...Все демони. Виж скопците Николай трети, Елцин, Горбачов са ОК...
И сега за клипа. Кажи една от прогнозите на Немцов от този клип, която да се сбъдна. В момента Русия от около 30%дял/когато Немцов говори/ на газ в Европа има 42%. Имал е усвоен, тръбите са факт, нищо чудно резервите на Русия към края на годината да приближат към трилион приравнен към щатски долари. Задлъжнялост практически отсъства. Акциите на Газпром удариха ,,облаците,,
А това с убийството е кухо. Защо да го поръчва. Убийците са в затвора. Щяха ли да са живи, ако бе истина това? Немцов бе опозиционен човек, но без кой знае каква полит тежест, а и не бе агресивен човек. Двамата са по учебник. Немцов от заможно семейство, надарен с физическа красота и харизма, любимец на дамите , бърза кариера и всичко му на. 6 от съвсем млад. Всичко му е Свише и от мама и тате. За нищо не се бори, а и няма и 5% от амбицията на Путин. И по учебника невзрачният, но целеустременият, прагматичният и амбициозният , го бори.
цитирай
9. nkf - Тъпостина каквото и да каже, не п...
24.10.2021 22:47
Тъпостина каквото и да каже, не подлежи на обсъждане, най-малкото поради това, че не е вярно. Да, може и да са жестоки, но не знам дали са "по" жестоки. По-тъпи - със сигурност! Толкова са назад москалските циганя, че дори идея нямат, колко необратими за тях са процесите.
цитирай
10. notfun - .....ти си надарен Йезуит, венцо ) щом ,те кефи Комунизъма, и Русските демони, нямам шанс, при теб
25.10.2021 11:50

Венци, разбери едно Правило, и от мен -
Не можеш, да ме обориш, с Битовизъм, и ГугълИнфо..и тренирани пропаганди никога!!
Именно, защото, АЗ СЪМ ЕЗОТЕРИК_ ХЕРМЕТИК...
и следвам Пътя, и си имам Разум,Мой!
а ти ,си поредният... сладкодумен ,Нетен..бала...лай..)))

имаш некои..Дарби, но акъл, йок)
русските Демони, са точно..демони..и там, им е Драмата..
прости ми...
за Игрите с Газа, довечера..
обещах да сготвя Гулаш, по унгарски)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1918594
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031